Tesla Motors si vybrala společnost Solera jako jediného poskytovatele havarijních a komunikačních služeb se zákazníky

Tesla Motors Logo

Společnost Solera Holdings, Inc. (NYSE: SLH) oznámila, že Tesla Motors si zvolila její platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky jako jediného poskytovatele těchto služeb pro svá certifikovaná servisní centra po celém světě.

Solera Holdings Inc Logo

Prostřednictvím společností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvětově)

– budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla. Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.

„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera. „Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“

Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.

O společnosti Solera

Společnost Solera je přední poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod. Solera aktivně působí ve více než 75 státech na šesti kontinentech. Mezi společnosti skupiny Solera patří: Audatex ve Spojených státech, Kanadě a ve více než 60 dalších zemích; HPI, CarweB a CAP Automotive ve Velké Británii; Informex v Belgii a Řecku; Sidexa ve Francii; ABZ a Market Scan v Nizozemsku; Hollander působící na recyklačním trhu v Severní Americe; AUTOonline, která zajišťuje dražbu havarovaných a fleetových vozidel v řadě zemí v Evropě a Latinské Americe; IMS, která poskytuje služby pro zdravotní posudky; Explore, která poskytuje data a analytické nástroje pro majetkové a úrazové pojišťovny ve Spojených státech; Identifix, poskytující řešení pro servis, údržbu a opravy („SMR“); AutoPoint a DMEautomotive, které poskytují datově řízené nástroje pro zdokonalení procesů servisu, údržby a oprav a podporují udržení zákazníků a marketingová řešení pro obor prodeje vozidel; a I&S, poskytovatel softwaru a nástrojů pro řízení obchodní činnosti, správu nároků třetích stran, služeb pro první upozornění na ztrátu a řízení sítí pro odvětví oprav vozidel a majetku v USA, který se specializuje na nároky týkající se skel. Další informace najdete na webové stránce společnosti Solera na www.solerainc.com

O společnosti Audatex Systems

Audatex je tvůrce a dodavatel softwarových řešení a služeb, která používají zákazníci z řad výrobců vozidel, leasingových a finančních společností, pojišťoven, servisů a jejich dodavatelů v průběhu celého životního cyklu motorových vozidel – od „narození“ až po jejich likvidaci. Specifickou oblast služeb Audatexu tvoří podpora likvidace pojistných událostí a to zejména expertní softwarové nástroje na přesnou identifikaci a kalkulaci nákladů na opravu. Data a programy Audatexu využívají tisíce pracovníků pojišťoven, autoservisů, znalců i dalších odborníků z automobilové branže. Firma se v České republice od roku 1994 soustřeďuje na oblast automatizovaných výpočtů nákladů na opravy a řízení likvidace škod na vozidlech. Společnost Audatex působí ve více než 70 zemích světa a je součástí skupiny Solera Holdings, která je významným poskytovatelem technologií, služeb a konzultací v oblasti procesů zaměřených na likvidaci pojistných událostí pro automobilový a majetkový trh v rámci globálního odvětví neživotního pojištění.

Další informace na:

www.audatex.cz

www.solerainc.com

 

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tesla jako synonymum pro elektroauta. Je nejregistrovanější značkou v Česku

Tesla jako synonymum pro elektroauta. Je...

Tesla v České republice v roce 2023 registrovala 1 619 nových osobních bateriových elektromobilů, po třech letech tak vystřídala Škodu a stala se nejregistrovanější značkou v tomto segmentu,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Carsharing HoppyGo nabízí kompletní portfolio elektromobilů Tesla

Carsharing HoppyGo nabízí kompletní...

Česká platforma pro sdílení aut HoppyGo má v nabídce celkem 18 elektrifikovaných vozů, včetně 14 modelů s čistě elektrickým pohonem. Kromě ostatních značek sdílí majitelé kompletní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktuálně nejlepší česká tenistka Karolína Plíšková se spolu se sestrou Kristýnou stala novou tváří značky Mototechna

Aktuálně nejlepší česká tenistka...

Nejlepší současná tenistka Češka Karolína Plíšková se dnešním podpisem smlouvy se společností AURES Holdings stala jednou z tváří značky zánovních vozů Mototechna. Mototechna poskytne...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...