Spolupráce OMV a skupiny Vienna Insurance Group v deseti zemích střední a východní Evropy

Obsah spolupráce: poskytování informací o pojištění, speciální nabídky na čerpacích stanicích OMV a společné pobídkové programy

Bude zahájena mezinárodní letní propagační akce pro řidiče; zdarma 400 000 cestovních informačních „balíčků na dovolenou“ s atraktivním praktickým obsahem

OMV, přední středoevropský koncern v oblasti pohonných hmot a zemního plynu, a skupina Vienna Insurance Group, významný rakouský pojišťovací koncern ve střední a východní Evropě navážou spolupráci v marketingu a poskytnou zákazníkům kombinované nabídky a balíčky služeb. Společnými marketingovými aktivitami využijí spolupráce a zákazníkům poskytnou ještě lepší služby.

Spolupráce bude zahájena v polovině července letní propagační akcí, při níž řidiči obdrží na vybraných evropských hraničních přechodech střední a východní Evropy zdarma „balíček na dovolenou“, obsahující užitečné cestovní informace. Dále se v jednotlivých zemích regionu rozběhne spolupráce na lokální úrovni.

OMV a Vienna Insurance Group mají na trhu střední a východní Evropy dominantní postavení. Díky včasnému vstupu na trhy v tomto regionu rozšířily obě společnosti úspěšně podnikání i do sousedních zemí Rakouska a dalších států. Podíl OMV na trhu v této oblasti činí 20 % – v 13 zemích má koncern více než 2 500 čerpacích stanic, kde je denně obslouženo kolem dvou milionů zákazníků. Skupina Vienna Insurance Group je se svým objemem pojistného kolem šesti miliard eur předním rakouským pojišťovacím koncernem ve střední a východní Evropě a je zastoupena ve 20 zemích tohoto regionu. OMV a Vienna Insurance Group využijí svých předností a vzájemně je propojí.

„Dva rakouské koncerny, které mají v daných oblastech vůdčí postavení, se na nových trzích mohou svou spoluprací přiblížit k zákazníkům ve větší míře. Společně poskytujeme našim zákazníkům v deseti zemích užitečné informace. Zákazník má z toho dvojí prospěch: OMV poskytuje na čerpacích stanicích své služby a Vienna Insurance Group informace k pojistným produktům.” říká Günter Geyer, generální ředitel skupiny Vienna Insurance Group:

„Mezinárodní spolupráce s úspěšnou skupinou Vienna Insurance Group je dalším strategickým krokem při tvorbě naší nabídky služeb. Čerpací stanice jsou zde pro zákazníky a čím dál více se přibližují multifunkčním centrům. U nás obdrží zákazník to, co potřebuje – nyní také např. informace o pojistných produktech,“ komentuje spolupráci zástupce generálního ředitele OMV Gerhard Roiss

Letní propagační akce: zdarma 400 000 „balíčků na dovolenou“ pro řidiče

Na začátku prázdnin startuje první společná mezinárodní propagační akce, která je zaměřena na řidiče a která má obě společnosti představit jako spolehlivé partnery jak při cestě na dovolenou, tak i v samotném místě dovolené. Na vybraných hraničních přechodech se zdarma rozdá 400 000 „balíčků na dovolenou“, které obsahují automapu se všemi čerpacími stanicemi OMV a pobočkami Vienna Insurance Group ve střední a východní Evropě. Nachází se v něm také poukázka na cestovního průvodce skupiny Vienna Insurance Group s užitečnými turistickými informacemi a informacemi o službách (průvodce je možné získat na čerpacích stanicích OMV) a drobné občerstvení. Tato propagační akce se uskuteční o víkendech od poloviny července do poloviny září.

Pojistné služby přizpůsobené zákazníkům OMV

Kromě letní propagační akce bude dále v jednotlivých zemích zahájena speciálně připravená spolupráce – například informace k pojistným produktům na vybraných čerpacích stanicích OMV v Rumunsku a Bulharsku, věrnostní programy a hry s výhrami v Rumunsku, Chorvatsku a Bulharsku a také kombinovaná propagace ve všech zúčastněných zemích.

Spolupráce obou rakouských koncernů přesahuje rámec pouhého vytváření image. Plánované jsou např. také kampaně Direkt Mailing a zvláštní péče o zákazníky OMV poskytovaná u Vienna Insurance Group.

OMV v České republice

Skupina OMV působí v České republice od roku 1991, kdy zde založila svoji 100% vlastněnou dceřinou společnost OMV Česká republika, s.r.o., s centrálou v Praze. Nejdůležitější událostí v historii firmy byla akvizice sítě čerpacích stanic Aral v říjnu 2005. Tím získala OMV 18% podíl na trhu, a stala se tak jedničkou českého trhu. OMV v České republice přímo zaměstnává 106 lidí, nepřímo pak 1 800. Společnost se zabývá především prodejem pohonných hmot prostřednictvím svých 219 čerpacích stanic po celé České republice.

Všechny stanice jsou efektivně rozmístěné na dálnicích, frekventovaných silnicích a ve větších městech. Kromě pohonných hmot nejvyšší kvality nabízejí svým zákazníkům další služby včetně provozu oblíbených VIVA Shopů, v nichž si je možno vybrat z široké nabídky pečiva, občerstvení a předmětů denní potřeby (momentálně je v České republice k dispozici 129 VIVA Shopů).

Skupina OMV je vedoucí ropnou a plynárenskou společností ve střední Evropě. V oblasti rafinace a marketingu je aktivní ve 13 středoevropských zemích.

Vienna Insurance Group

Koncern Vienna Insurance Group je vedoucím rakouským pojišťovacím koncernem ve střední a východní Evropě. V mezinárodním srovnání zaujímá skupina v tomto prostoru přední místo na trhu. Vedle domácího trhu v Rakousku působí skupina v Albánii*, Bělorusku, Bulharsku, Chorvatsku, České republice, Gruzii, Německu, Maďarsku, Lichtenštejnsku, Makedonii*, Polsku, Rumunsku, Rusku, Srbsku, na Slovensku, v Turecku a na Ukrajině. V Itálii a ve Slovinsku funguje prostřednictvím poboček. Do skupiny Vienna Insurance Group v Rakousku patří vedle společnosti WIENER STÄDTISCHE Versicherung AG také Donau Versicherung, Bank Austria Creditanstalt Versicherung a Union Versicherung. Dále má podíl v pojišťovně Wüstenrot Versicherung a Sparkassen Versicherung. V Rakousku, v České republice, na Slovensku, v Rumunsku, Bulharsku, Albánii* a Gruzii  zaujímá skupina Vienna Insurance Group přední místo na trhu.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jaké auto si teď koupit kvůli emisím? Hybridy nebo plug-iny jsou u osobních vozů jistota

Jaké auto si teď koupit kvůli emisím?...

Jak se rozhodnout pro správný typ pohonu? Pro každého uživatele je dobré něco jiného. Pro osobní vozy jsou dnes ideální hybridy nebo plug-in hybridy, říká produktový manažer Toyota Václav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí nová CUPRA Formentorhttp://www.youtube.com/watch?v=pV2BkrWPMhY/hqdefault.jpg">

Za 40 sekund zjistíte, jak se vyrábí...

Na montážní lince výrobního závodu Martorell se něco změnilo: Poprvé se na ní objevují nové světlomety Matrix LED s charakteristickým světelným designem, který připomíná oči s motivem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co dělat po dopravní nehodě/hqdefault.jpg">

Co dělat po dopravní nehodě

Abyste jakoukoli dopravní nehodu mohli řešit s klidnou hlavou, je dobré vědět, jak v takových chvílích správně postupovat, případně kdy je nutné volat policii a jak správně komunikovat...