Společnost Toyota Motor Czech představila svým zákazníkům zcela novou podobu svého firemního časopisu s názvem Toyota LIFE.

Změnou prošla především celková grafika, ale také jeho obsah a celková struktura a současně také aplikace nového manuálu Corporate Identity značky Toyota..

S novým číslem firemního 48 stránkového časopisu Toyota LIFE dochází, v zájmu zvýšení jeho kvality, k několika zásadním změnám.

Společnost Toyota Motor Czech představila svým zákazníkům zcela novou podobu svého firemního časopisu s názvem Toyota LIFE.
Společnost Toyota Motor Czech představila svým zákazníkům zcela novou podobu svého firemního časopisu s názvem Toyota LIFE.
Společnost Toyota Motor Czech představila svým zákazníkům zcela novou podobu svého firemního časopisu s názvem Toyota LIFE.
Společnost Toyota Motor Czech představila svým zákazníkům zcela novou podobu svého firemního časopisu s názvem Toyota LIFE.

„Hlavním důvodem byla nejen potřeba změnit grafickou a obsahovou tvář časopisu po více jak 7 letech jeho vydávání, ale také aplikace nového manuálu Corporate Identity značky Toyota.Při tvorbě nové grafiky a struktury časopisu Toyota LIFE bylo naším cílem ho posunout více do oblasti Life style,aby tak výrazněji oslovil nejširší spektrum našich zákazníků. Jejich spokojenost i v tomto ohledu je pro násprioritní“, říká Tomáš Vaněk, PR manažer společnosti Toyota Motor Czech a zároveň šéfredaktor firemního časopisu.

Oproti původní verzi má nyní Toyota LIFE mírně pozměněný rozměr (215x275mm) z důvodů aplikace třísloupcové stránky, zcela novou grafiku, logo časopisu, font písma a také novou rubriku Kaleidoskop, tedy krátké zprávy o japonské značce z domova i ze zahraničí.

V oblasti grafiky je důraz kladen především na využívání velkých kvalitních fotografií od profesionálních fotografů, které umožňují vsazení textu do volného prostoru. V neposlední řadě došlo také k aplikaci nové technologie tisku (nové rastrování tiskového bodu Satin Fine 2×2), dále ke změně kvality papíru uvnitř časopisu a jeho povrchové úpravě v matné laminaci s parciálním lakem na obálce.

Distribuce firemního časopisu Toyota LIFE pro zákazníky se provádí dvěma způsoby. Vedle klasického direct mailu na významné zákazníky značky Toyota (cca 75% jeho nákladu) se dále volně distribuuje ve všech prodejních místech autorizovaných partnerů značky Toyota v ČR i SR.

„Věříme, že nový firemní časopis Toyota LIFE osloví svou vyšší kvalitou zpracování i obsahu nejen naše současné i potenciální zákazníky, ale také případné inzerenty z řad našich obchodních partnerů.“, dodal Tomáš Vaněk.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má české ceny

Toyota GR Yaris Aero Performance 2026 má...

Toyota zahájila předprodej nové sportovní verze modelu GR Yaris pro rok 2026 pod označením Aero Performance. Cena vozu inspirovaného účastí Toyoty ve světovém šampionátu rallye WRC začíná na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Toyota testuje, jestli její auta správně voní/hqdefault.jpg">

Toyota testuje, jestli její auta...

Automobilka Toyota je známa svou precizností a důrazem na kvalitu. Své vozy podrobuje různým testům, které mají ověřit jejich bezpečnost, spolehlivost nebo uživatelský komfort, přesto asi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Proč si pořídit nové auto na operativní leasing

Proč si pořídit nové auto na...

Operativní leasing se v posledních letech stal jednou z nejoblíbenějších cest, jak si pořídit nové auto bez nutnosti investovat vysokou částku na začátku. Nabízí flexibilitu, předvídatelné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kolo do auta nepatří aneb jak si nepokazit cyklovýlet/hqdefault.jpg">

Kolo do auta nepatří aneb jak si...

Pokud jste až dosud převáželi kolo uvnitř auta, je dobré vědět, že to není jen složitější než použití nosiče, ale i méně bezpečné. Naučte se proto kolo převážet chytře a...