Společnost Mio odhaluje přepracované firemní stránky

Přepracované stránky skýtají rychlejší a cílenější služby.

Společnost Mio, jeden z předních světových výrobců navigací, s potěšením oznamuje spuštění nové verze svých firemních internetových stránek – www.mio.com.

Přepracované stránky se mohou pochlubit lepší funkčností a mnoha výhodami pro návštěvníky, mezi něž patří zjednodušené hlavní menu s odkazy na nejužitečnější stránky, obohacený firemní produktový obsah a služby v rámci sociálních sítí, s jejichž pomocí mohou uživatelé přímo komunikovat se společností Mio.

Přepracované webové stránky společnosti jsou přístupné ode dneška.

Důraz se tentokrát kladl na snadné používání – jakmile se návštěvníci připojí, vidí ty nejaktuálnější zprávy a najdou vše potřebné na úplně první stránce. Nemarní tedy čas, nemusejí proklikávat mnoha stránkami a hledat v moři informací. Podle interního průzkumu společnosti Mio vyhledávají návštěvníci stránek nejčastěji tři služby: „Podpora“, „Produkt“ a „E-shop“; proto tedy služby viditelné v hlavním menu navedou návštěvníky na domovské stránky přímo k těm nejrelevantnějším informacím.

Návštěvníci, které zajímají informace o společnosti Mio, teď mohou dostávat ty nejaktuálnější zprávy přímo online prostřednictvím sekce „O společnosti Mio“ a dozvědět se tak leccos ze zákulisí značky. V sekci „Tiskové oddělení“ dnes najdete bohatší tiskové zprávy a archiv cen & recenzí, dále pak pravidelné měsíční bulletiny. Obrázky produktů mohou být staženy ze sekce „Mediální galerie“.

Jakožto první společnost, která v celém odvětví úspěšně využila společenské mediální sítě, firma Mio rovněž na své internetové stránky zařadila veškeré webové nástroje, které uživatelé potřebují k vzájemné interakci na komunitních serverech / stránkách, například oblíbený Twitter, Flickr, Digg a blogy se značkou Mio. Krom těchto nástrojů společenských sítí se uživatelům mohou aktuální zprávy o společnosti rovněž stahovat prostřednictvím RSS služby.

Společnost Mio si uvědomuje, jak je on-line marketing důležitý, a tak se na něj zaměřila v celé řadě on-line kampaní. Jde například o spuštění firemního blogu společnosti Mio na sklonku loňského roku, hostování virtuální road show v březnu, v květnu a u příležitosti konání veletrhu Computex, obnovení členského programu prostřednictvím nově spuštěné služby Mio Advantage a rovněž spuštění blogu Mio Travel.

Nové verze stránek se nejdříve dočkaly globální internetové stránky firmy, do konce roku pak totéž čeká regionální stránky.

Přepracované stránky společnosti Mio najdete na adrese: www.mio.com.

České webové stránky společnosti Mio: www.mio.com/cz

  • Mio Advantage: http://advantage.mio.com
  • Virtuální Roadshow: www.mio.com/promotions
  • Blog MioBuzz: www.miobuzz.tv
  • Blog Mio Travel: www.miobuzz.tv/travel
  • Mio @ Youtube: www.youtube.com/mio
  • Mio@ Twitter: http://twitter.com/miobuzz
  • Mio@ Digg: http://digg.com/users/miobuzz/
  • Mio@ Flickr: http://www.flickr.com/photos/miobuzz

Mio Technology Corporation

Společnost Mio Technology vyvíjí a prodává produkty, které svým uživatelům umožňují využít poslední novinky v mobilních službách. Společnost byla založena v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. Mio Technology celosvětově zaměstnává více jak 1200 lidí a své produkty prodává ve více jak 47 zemích. Mio Technology je momentálně jedničkou na trhu s GPS v regionu střední a východní Evropy*. Celosvětově obsazuje třetí příčku.

Mio předpovídá, že mobilní život a mobilní obchod bude v budoucnu základem každodenního života. Produkty, zahrnující autonavigace, osobní navigace a navigační PDA systémy, byly vyvinuty se zaměřením na potřeby zákazníků. Slogan značky Mio, „Explore More“, tedy „Objevte více“, vychází ze snahy zlepšit cesty, kterými lidé vnímají svět, a dát uživatelům vědět, že ho mohou objevovat jednoduše a svobodně.

Hotline a technická podpora Mio +42 02 46080707

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Twingo se vrací. Malý rebel znovu roztáčí městská kola

Twingo se vrací. Malý rebel znovu...

Renault oprášil legendu. Nové Twingo E-Tech Electric navazuje na původní městskou ikonu z 90. let, ale přivádí ji do 21. století. Je elektrické, hravé, prostorné, a hlavně cenově dostupné....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Předprodej hybridní Toyoty Aygo X začíná. Jaké jsou české ceny?

Předprodej hybridní Toyoty Aygo X...

Toyota Aygo X prošla proměnou, dostala modernější tvář, ale také pohon – poprvé je k dostání jako hybrid. A právě teď startuje dlouho očekávaná možnost zarezervovat si svůj nový vůz...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Škoda dodá Policii ČR 352 nových Kodiaqů

Policie ČR omlazuje vozový park. Do konce letošního roku převezme 352 vozů Škoda Kodiaq II. generace. Prvních 51 kusů už bylo předáno na polygonu automobilky Škoda Auto v Úhelnici u Mladé...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vozy na autoplyn mají našlápnuto k dalšímu rekordu. Jak se ceny LPG dotknou emisní povolenky?

Vozy na autoplyn mají našlápnuto k...

Za letošní tři čtvrtletí už bylo registrováno více nových osobních vozů na LPG než za celý loňský rok. Dá se tak očekávat, že v roce 2025 přibude na českých silnicích přes 6000 LPG...