Sedmé zastavení šampionátu WTCC proběhlo o víkendu v britském Brands Hatch

Yvan Muller se SEATem Leonem TDI opět na stupních vítězů a značka SEAT je i nadále v průběžném pořadí na vedoucí pozici v poháru konstruktérů šampionátu WTCC.

Sedmé zastavení šampionátu WTCC proběhlo o víkendu v britském Brands Hatch

SEAT získal o uplynulém víkendu další cenné místo na stupních vítězů. Yvan Muller dojel druhý v prvním ze dvou nedělních závodů.

Sedmé zastavení šampionátu WTCC proběhlo o víkendu v britském Brands Hatch

V obtížných podmínkách a se značnou přídavnou zátěží dokázaly Leony TDI bodovat. Oba jezdci SEAT Sport, kteří bodovali – Muller a Tarquini – zůstávají na prvních dvou místech v průběžném pořadí jezdců.

V prvním závodě jezdil Yvan Muller hned od začátku závodu na třetím místě a přestože nebyl schopen držet tempo se dvěma jezdci před ním, vytrvale bojoval s dotírajícím Priaulxem na BMW. Ten se držel těsně za Mullerem celých 14 kol, aby do cíle dojel se ztrátou 13 tisícin sekundy. Huff, který jezdil na druhém místě, dvě kola před koncem závodu odpadl, a tak SEAT Leon TDI dovezl Mullera do cíle na druhé pozici.

Dále vzadu, hlouběji ve startovním poli, zažili jezdci týmu SEAT Sport závod plný soubojů. Tarquini dojel na sedmém místě, což znamenalo zisk dvou bodů, mj. díky pomoci Jordi Geného. Ve druhém závodě mohl Tarquini startovat ve vedoucí skupině a dosáhnout na další čtyři body, když byl jediným jezdcem SEATu, který dokončil druhý závod mezi nejlepšími.

Yvan Muller (SEAT León TDI no. 12) po závodě řekl: “Pro SEAT byl uplynulý víkend náročný. Zátěž velmi znevýhodňovala naše vozy v zatáčkách i při brzdění, takže bylo téměř nemožné držet krok s našimi rivaly. Dělali jsme, co jsme mohli a já doufám, že se vše v příštím závodě změní.”

2008 FIA World Touring Car Championship – Pořadí po 14 závodech

Pořadí značek

  • 1. SEAT – 194 bodů
  • 2. BMW – 165 bodů
  • 3. Chevrolet – 134 bodů

Pořadí jezdců

  • 1. Gabriele Tarquini (SEAT) – 65 bodů
  • 2. Yvan Muller (SEAT) – 64 bodů
  • 3. Andy Priaulx (BMW) – 49 bodů
  • 4. Rickard Rydell (SEAT) – 48 bodů
  • 5. Jorg Müller (BMW) – 43 bodů

Osmý letošní závodní víkend se uskuteční v Německu, na okruhu v Oscherslebenu 30. až 31. srpna 2008.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CB Auto a.s.
Dr. Milady Horákové 1477, 370 05 - České Budějovice
385 102 421
seat@cb-auto.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v Číně: JAC Volkswagen položil základní kámen nového výzkumného a vývojového centra

Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v...

Nové výzkumné a vývojové centrum vznikne v čínské městské prefektuře Che-fej a zaměří se na klíčové oblasti elektrifikace, konektivity a autonomní jízdy JAC Volkswagen bude díky silné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový model Tarraco: správné SUV pro završení největší produktové ofenzivy značky SEAT

Nový model Tarraco: správné SUV pro...

SEAT vstupuje s modelem Tarraco na trh velkých SUV a završuje svou produktovou řadu v segmentu SUV, která již zahrnuje modely Arona a Ateca Tarraco je svěží novinkou v segmentu díky kombinaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Financial Times ocenily SEAT jako evropského lídra digitální transformace

Financial Times ocenily SEAT jako...

Zpráva deníku Financial Times uvádí 100 evropských společností s vedoucím postavením v oblasti digitalizace Vybrané společnosti vynikají svou schopností přizpůsobovat se inovativním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...