SEAT zaznamenal v roce 2003 další růst

Prodeje značky SEAT v ČR vzrostly o významných 6,3 %.

Extrémní výkyvy charakterizovaly vývoj tuzemského automobilového trhu v roce 2003 – rekordní měsíce střídala období nečekaných propadů. Nakonec se ale v ČR vloni prodalo o 3,9 % osobních a lehkých užitkových automobilů více než v předchozím roce. I přes tyto turbulence se značce SEAT vloni podařilo dosáhnout nadprůměrných výsledků, 3400 prodaných automobilů 2003 představuje nárůst o 6,3 %. „Vzhledem ke složitému vývoji trhu jsme s loňskými výsledky spokojeni,“ říká Wolfgang Ratz, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.


Úspěšná Seat Ibiza:

SEAT zaznamenal v roce 2003 další růst
SEAT zaznamenal v roce 2003 další růst
SEAT zaznamenal v roce 2003 další růst

Z širokého portfolia značky SEAT se v loňském roce v ČR nejlépe prodávaly modely Ibiza (+34 %) a Cordoba (+ 27 %). „Výsledky Ibizy a Cordoby nás velmi těší, neboť jde o modely, které se prosazují v nejdůležitějším segmentu českého trhu, v němž se dnes prodává více než polovina všech nových automobilů,“ doplňuje Wolfgang Ratz. „V polovině roku 2004 se naše nabídka obohatí o atraktivní model Altea, od kterého si slibujeme další růst našich prodejů. Konkurence je mimořádně tvrdá, ale my máme kromě kvalitních produktů také výborně připravenou prodejní a servisní síť. Díky tomu se do budoucnosti díváme bez obav.“

Velmi dobře si v roce 2003 vedla i celá automobilka SEAT. Přesto, že západoevropský automobilový trh poklesl, dokázal zde SEAT prodat 381 160 vozů, což je o 1,5 % více než v předchozím roce 2002. Tržní podíl značky SEAT se tak zvýšil na 2,7 % a španělská automobilka se zařadila do nepočetné skupinky evropských automobilových producentů, kteří dokázali zvýšit svůj podíl na trhu.


Výborně SEAT v roce 2003 prosperoval především na dvou hlavních evropských trzích – v Německu vloni prodal téměř 59 000 automobilů, což je o 15 % více než v roce 2002, ve Velké Británii pak bezmála 35 000, tedy meziroční nárůst dokonce o 21 %.


V domovském Španělsku SEAT v roce 2003 prodal více než 148 tisíc automobilů, což představuje nárůst o 3,2 %. Ibiza se ve Španělsku opět stala nejprodávanějším modelem segmentu – na tuto pozici ji vyneslo více jak 66 tisíc prodaných vozů, tedy o 3,7 % více v porovnání s rokem 2002.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v Číně: JAC Volkswagen položil základní kámen nového výzkumného a vývojového centra

Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v...

Nové výzkumné a vývojové centrum vznikne v čínské městské prefektuře Che-fej a zaměří se na klíčové oblasti elektrifikace, konektivity a autonomní jízdy JAC Volkswagen bude díky silné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový model Tarraco: správné SUV pro završení největší produktové ofenzivy značky SEAT

Nový model Tarraco: správné SUV pro...

SEAT vstupuje s modelem Tarraco na trh velkých SUV a završuje svou produktovou řadu v segmentu SUV, která již zahrnuje modely Arona a Ateca Tarraco je svěží novinkou v segmentu díky kombinaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Financial Times ocenily SEAT jako evropského lídra digitální transformace

Financial Times ocenily SEAT jako...

Zpráva deníku Financial Times uvádí 100 evropských společností s vedoucím postavením v oblasti digitalizace Vybrané společnosti vynikají svou schopností přizpůsobovat se inovativním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...