SEAT na českém trhu

Značka SEAT v těchto dnech oslavila na českém trhu významné jubileum: 50 000 prodaných vozů!

SEAT na českém trhu

Padesátisícím modelem se stal atraktivní SEAT Altea, který si z ostravského autosalonu SEAT společnosti Auto Heller odvezl pan Miroslav Semančík z Hlučína.

Novému majiteli jubilejního vozu přišli poblahopřát vedoucí českého zastoupení SEAT Petr Táborský a majitel autosalonu Jan Heller, kteří mu při této příležitosti předali speciální dárek SEATu – horské kolo Specialized v hodnotě 100 000 Kč.

„SEAT je to můj druhý vůz v životě a první této značky,” říká Miroslav Semančík. „Nejprve jsem zvažoval koupi nového vozu v cenové relaci do 400 000 korun, nakonec jsme hranici posunuli na půl milionu. Myslím, že SEAT Altea v provedení Stylance byl tou správnou volbou. V konečné fázi mě přesvědčila image značky , která spojuje španělský temperament a německou dokonalost provedení.“ Při rozhodování pro SEAT majitele jubilejního vozu přesvědčila kvalita, výkon a prostornost rodinného vozu se sportovním image, to vše za velice příznivou cenu. „Altea Stylance má navíc svěží nadčasový design. Detaily jako například stěrače ukryté ve sloupcích jsou prostě bomba,“ neskrýval svoje nadšení M. Semančík.

Velkou radost majitelu 50tisícího SEATtu udělal importér i dárkem – kolem Specialized. „To je opravdu náhoda,” přiznal M. Semančík. „Jsme totiž cyklistická rodina. Myslím, že bude hodně těžká volba, kdo jej vlastně osedlá!”

SEAT si v příštím roce připomene ještě jedno významné výročí – 15 let na českém trhu. Španělská značka k nám přišla v polovině roku 1992. Importér automobilů SEAT stál zpočátku před nelehkým úkolem: Jak rychle a účinně přesvědčit veřejnost, že i v konkurenci tradičních a zavedených značek mají vozy SEAT co nabídnout. Zatímco především v jižní a západní Evropě tehdy už SEAT zákazníci znali jako dravou ambiciózní automobilku, v tuzemských kruzích o ní zpočátku více věděli jenom znalci a motorističtí fanoušci.

Díky promyšlené obchodní strategii, nápaditým marketingovým a sponzorským aktivitám a zejména zásluhou emotivních, sportovně laděných modelů zaujala značka SEAT rychle pevné místo na předních příčkách mezi dovozci. V posledních letech se její prodeje pohybují kolem třech tisíc vozů ročně, přičemž modelová škála je velmi široká – od kompaktní Ibizy až po praktické rodinné MPV Alhambra. V poslední době u českých zákazníků nejvíce bodují modely Ibiza/Cordoba a sportovně laděné hatchbacky León.

V letošním roce SEAT obohatil svoji nabídku o modernizované modely Ibiza a Cordoba. Horké léto bylo ve znamení dalšího „hot SEATu“ – temperamentního Leónu FR, který se představil s motory 2.0 TDI/170 k a 2.0 TFSI/200 k. Koncem srpna tento model přesvědčil o svých kvalitách v již čtvrtém ročníku novinářské Nonstop jízdy na 10 000 km, kde průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km prokázal, že i sportovní a velmi výkonný vůz může být zároveň mimořádně úsporný.

“Padesát tisíc prodaných vozů jasně vypovídá o tom, že si čeští motoristé modely SEAT oblíbili a oceňují jejich vyspělé technologie a originální sportovní styl. Věříme, že tak, jak poroste životní úroveň v naší zemi, budou atributy jako image, emoce, sportovní vlastnosti a design hrát u zákazníků při volbě nového auta stále větší roli a naše modely svoji pozici na trhu ještě dále posílí,” říká Petr Táborský, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Dvořákova 304, 346 01 - Horšovský Týn
379 412 279
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové SUV označení Tarraco

Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové...

Výběru vítězného názvu se zúčastnilo více než 146 000 lidí Názvu Tarraco dalo přednost více než 35 % hlasujících SEAT poprvé vybral označení modelu na základě veřejného hlasování...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

Značka prodala v lednu 38 900 vozů, o 20,4 % více než ve stejném měsíci roku 2017 Dvouciferný růst ve Španělsku, Německu a Francii, prodeje zvyšuje nová Arona SEAT vstoupil na trh na Novém...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní plyn

Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní...

Jsou hospodárnější a stejně bezpečné i výkonné: odborník na CNG ze společnosti SEAT vyvrací některé mylné představy o těchto vozech S modely na CNG lze ujet až 1300 kilometrů bez...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilový ateliér

Automobilový ateliér

Nick Allen ručně navrhuje vzory tkanin pro čalounění nových modelů Tento „automobilový krejčí“ použije každý rok 30 km nití na prošívání sedadel, volantů a hlavic řadicí páky Také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Souboj mezi vozem SEAT Leon CUPRA a Barborou Špotákovou, olympijskou vítězkou v hodu oštěpem a tváří značky SEAT Vůz o výkonu 300 k poměřil své síly s atletkou, která je s výkonem 72,28...