SEAT na českém trhu

Značka SEAT v těchto dnech oslavila na českém trhu významné jubileum: 50 000 prodaných vozů!

SEAT na českém trhu

Padesátisícím modelem se stal atraktivní SEAT Altea, který si z ostravského autosalonu SEAT společnosti Auto Heller odvezl pan Miroslav Semančík z Hlučína.

Novému majiteli jubilejního vozu přišli poblahopřát vedoucí českého zastoupení SEAT Petr Táborský a majitel autosalonu Jan Heller, kteří mu při této příležitosti předali speciální dárek SEATu – horské kolo Specialized v hodnotě 100 000 Kč.

„SEAT je to můj druhý vůz v životě a první této značky,” říká Miroslav Semančík. „Nejprve jsem zvažoval koupi nového vozu v cenové relaci do 400 000 korun, nakonec jsme hranici posunuli na půl milionu. Myslím, že SEAT Altea v provedení Stylance byl tou správnou volbou. V konečné fázi mě přesvědčila image značky , která spojuje španělský temperament a německou dokonalost provedení.“ Při rozhodování pro SEAT majitele jubilejního vozu přesvědčila kvalita, výkon a prostornost rodinného vozu se sportovním image, to vše za velice příznivou cenu. „Altea Stylance má navíc svěží nadčasový design. Detaily jako například stěrače ukryté ve sloupcích jsou prostě bomba,“ neskrýval svoje nadšení M. Semančík.

Velkou radost majitelu 50tisícího SEATtu udělal importér i dárkem – kolem Specialized. „To je opravdu náhoda,” přiznal M. Semančík. „Jsme totiž cyklistická rodina. Myslím, že bude hodně těžká volba, kdo jej vlastně osedlá!”

SEAT si v příštím roce připomene ještě jedno významné výročí – 15 let na českém trhu. Španělská značka k nám přišla v polovině roku 1992. Importér automobilů SEAT stál zpočátku před nelehkým úkolem: Jak rychle a účinně přesvědčit veřejnost, že i v konkurenci tradičních a zavedených značek mají vozy SEAT co nabídnout. Zatímco především v jižní a západní Evropě tehdy už SEAT zákazníci znali jako dravou ambiciózní automobilku, v tuzemských kruzích o ní zpočátku více věděli jenom znalci a motorističtí fanoušci.

Díky promyšlené obchodní strategii, nápaditým marketingovým a sponzorským aktivitám a zejména zásluhou emotivních, sportovně laděných modelů zaujala značka SEAT rychle pevné místo na předních příčkách mezi dovozci. V posledních letech se její prodeje pohybují kolem třech tisíc vozů ročně, přičemž modelová škála je velmi široká – od kompaktní Ibizy až po praktické rodinné MPV Alhambra. V poslední době u českých zákazníků nejvíce bodují modely Ibiza/Cordoba a sportovně laděné hatchbacky León.

V letošním roce SEAT obohatil svoji nabídku o modernizované modely Ibiza a Cordoba. Horké léto bylo ve znamení dalšího „hot SEATu“ – temperamentního Leónu FR, který se představil s motory 2.0 TDI/170 k a 2.0 TFSI/200 k. Koncem srpna tento model přesvědčil o svých kvalitách v již čtvrtém ročníku novinářské Nonstop jízdy na 10 000 km, kde průměrnou spotřebou 4,7 l/100 km prokázal, že i sportovní a velmi výkonný vůz může být zároveň mimořádně úsporný.

“Padesát tisíc prodaných vozů jasně vypovídá o tom, že si čeští motoristé modely SEAT oblíbili a oceňují jejich vyspělé technologie a originální sportovní styl. Věříme, že tak, jak poroste životní úroveň v naší zemi, budou atributy jako image, emoce, sportovní vlastnosti a design hrát u zákazníků při volbě nového auta stále větší roli a naše modely svoji pozici na trhu ještě dále posílí,” říká Petr Táborský, vedoucí divize SEAT společnosti Import Volkswagen Group.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Barbora Špotáková, tvář značky SEAT, získala v úterý na MS v Londýně zlatou medaili

Barbora Špotáková, tvář značky SEAT,...

Čeští atleti jezdí v modelech Ibiza, Toledo, Leon, Leon CUPRA a Alhambra.   SEAT je již 18 let spojován s českou atletikou Skvělou příležitostí k oslavě dlouhodobého partnerství...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prodeje značky SEAT pokračují v růstovém trendu: od ledna do července dosáhl 13,4%  růstu

Prodeje značky SEAT pokračují v...

Třemi nejrychleji rostoucími trhy jsou Španělsko, Velká Británie a Německo. SEAT pokračoval v rychlém růstu i během července Globální prodeje španělské značky vstoupily do druhé poloviny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Je snadné jet na výlet i s domácím mazlíčkem, pokud dodržíte několik praktických rad pro zajištění zdraví a bezpečnosti zvířete: 8 tipů pro cestování s domácími mazlíčky

Je snadné jet na výlet i s domácím...

Podle údajů nevládní a neziskové organizace ESDAW (European Society of Dog and Animal Welfare), hájící zájmy zvířat, zůstane každý rok na celém světě opuštěno svými majiteli 600 milionů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dne 25. července 1992 upřely stovky milionů lidí svou pozornost do Barcelony, kde právě začaly olympijské hry, jichž se zúčastnilo více než 12 000 sportovců

Dne 25. července 1992 upřely stovky...

Město přijalo s otevřenou náručí obrovskou olympijskou rodinu s 30 000 dobrovolníky, kteří absolvovali školení společnosti SEAT. Organizátoři stáli před náročnou logistickou výzvou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká oštěpařka Bára Špotáková je již mnoho let sympatickou, usměvavou tváří značky SEAT a tato úspěšná spolupráce pokračuje i v letošní sezoně

Česká oštěpařka Bára Špotáková je...

Rozhovor s Bárou na videu dokumentující její přátelskou, vstřícnou povahu i mimořádné zaujetí, s nímž k závodům přistupuje: http://youtu.be/mfkaDRhEsJo Bára Špotáková odpovídá ve...