Nový film je věnován fenoménu YouTuberů, jejichž internetová videa sleduje milionové publikum fanoušků.
Producent Jindřich Trčka získal pro svůj celovečerní film šest hvězd
– českých kanálů na portálu YouTube, aby v něm poodhalil tajemství jejich úspěchu a dal divákům nahlédnout do jejich každodenních životů. Mezi hvězdy nového filmu patří mimo jiné A Cup of Style, dvě sestry, s nimiž SEAT jako leader v digitalizaci automobilů navázal spolupráci loni na podzim.
„Blogeři a YouTubeři jsou fascinujícím fenoménem posledních let,“
– říká Filip Stoulil, koordinátor marketingu a prodeje divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „V České republice používá YouTube každý měsíc 5 milionů uživatelů a dalším ohromujícím údajem jsou 2 miliardy unikátních zhlédnutí měsíčně. I z toho je patrné, že YouTubeři dokážou nevšedním a velmi efektivním způsobem oslovovat mladou generaci, čímž rezonují s hodnotami značky SEAT. Podpora nového filmu Nejsledovanější, v němž vystupují YouTubeři s celkovým počtem více než 1,6 milionu odběratelů, i samotné blogerské dvojice A Cup of Style, která se věnuje především cestování, módě, jídlu a životnímu stylu, je tedy pro SEAT, jednu z nejdynamičtěji se rozvíjejících značek v komunikaci na sociálních sítích, logickým krokem.“
Režisér filmu Nejsledovanější Jiří Sádek zdůrazňuje:
„Každá generace měla své idoly, které jejich rodiče nechápali. Nejsledovanější je komunikačním mostem mezi televizní a internetovou generací. Dali jsme si za úkol vytvořit po vzoru animovaných filmů od Pixaru vybalancovaný film, ve kterém si své najdou nejen děti, ale i jejich rodiče,“ říká producent filmu Jindřich Trčka, který byl se svým štábem YouTuberům v patách celý rok doslova po celém světě. „YouTubeři mají obrovský dopad na to, co se v naší společnosti děje. Vymezují trendy a vytváří novou kulturu.“
V novém filmu Nejsledovanější vystupují
– YouTubeři Kovy, Pedro, Shopaholic Nicol, Gabrielle Hecl a A Cup of Style. Nejsledovanější je prvním filmem, na jehož tvorbě se podíleli samotní diváci protagonistů, kteří na své mobilní telefony natáčeli poslední scény na setkání YouTuberů se svými fanoušky.
Více informací o celovečerním filmu Nejsledovanější naleznete na:
Blogerky Nicole a Lucie Ehrenbergerovy cestují
od začátku listopadu 2016 vozem SEAT Ibiza, který je již dovezl do mnoha zajímavých destinací. Při natáčení filmu Nejsledovanější, v němž vystupují společně s ostatními YouTubery, navštívily Barcelonu, sídlo společnosti SEAT a rodiště nových modelů španělské značky. Letos v létě se v pětidveřové Ibize v elegantní bílé barvě vydaly surfovat do Francie a Španělska společně s Lucčiným přítelem Kubou. A po návratu domů se Lucka a Kuba vypravili do Krkonoš, aby zdolali nejtěžších 400 metrů v životě během po skokanském můstku. A Cup of Style se objevily se zapůjčenou Ibizou také na přelomu srpna a září na pražské akci Auta na Náplavce s bohatým kulturním doprovodným programem.
Více informací o dvojici A Cup of Style naleznete na:
SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2017
SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr a dvojnásobný vicemistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC, pokračují v úspěšné spolupráci, navázané v roce 2015. Jeden z nejtalentovanějších českých okruhových jezdců současnosti se umístil v ETCC 2015 a 2016 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT. První závod ETCC 2017 se jel koncem dubna v italské Monze. Květen měl na programu dva závody, na maďarském Hungaroringu a německém Nürburgringu. Červnový závod na okruhu Vila Real v Portugalsku stanovil pořadí před letní přestávkou, v jehož čele stojí s třináctibodovým náskokem Petr Fulín a SEAT Leon Cup Racer. Závodníci se opět postaví na start v září v belgickém Zolderu.
Finále ETCC 2017 budou sledovat diváci na Autodromu Most v České republice.
SEAT je jedinou společností ve Španělsku
– v odvětví automobilového průmyslu s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 81 % své výroby a působí ve více než 80 zemích prostřednictvím 1700 autorizovaných prodejců. V roce 2016 dosáhl SEAT provozního zisku 143 milionů eur, nejlepšího výsledku ve své historii, a na celém světě prodal téměř 410 000 vozidel.
Skupina SEAT zaměstnává více než 14 500 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza a Leon. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice. Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. V souladu s vyhlášenou strategií důsledné ochrany životního prostředí odpovídají veškeré aktivity společnosti SEAT kritériím trvale udržitelného rozvoje, a to se zvláštním zřetelem na snižování emisí CO2 a efektivní využívání energií.
Více na:
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií
Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.
SEAT – španělský temperament s německou technologií