Renault předvádí koncepty na probíhajícím autosalonu v Paříži

Vystavuje Twingo Concept, Koleos Concept a koncepci vozu Nepta

Renault předvádí formou konceptů dva z 26 vozů, které budou uvedeny na trh v rámci plánu „Renault Contrat 2009“: Twingo Concept, prototyp nástupce za současné Twingo, a Koleos Concept, který konkretizuje rozšíření nabídky firmy Renault na nové produkty, zejména na vozy cross-overs a terénní. Velký čtyřmístný kabriolet Concept-car Nepta jako ryze stylový projekt zdůrazňuje snahu firmy Renault zdvojnásobit do roku 2010 svou nabídku v oblasti luxusních vozů.

Renault Twingo Concept předjímá budoucí Twingo, které bude uvedeno na trh na jaře 2007, zaujme ve sportovním prostředí, ve světě mládí, hudby a modernosti. Twingo Concept s novým motorem TCE 100 dává velký prostor multimédiím: centrální konzole je uzpůsobená k připojení čtečky I-Pod Apple a smartphonu Nokia, mixovací pultík v palubní desce, 15palcová skládací obrazovka, počítačové funkce pro připojení k internetu a webová kamera.

Koleos Concept je předobrazem vozu typu 4×4, který Renault uvede na trh v prvním pololetí 2008 a který bude znamenat nástup značky do nové oblasti trhu. Koleos Concept patří do oblasti terénních vozidel a v jeho designu se snoubí elegance s robustností a sportovností. Koleos Concept používá novou otočnou základnu se čtyřmi hnacími koly a motorem 2.0 dCi, které byly vyvinuty v rámci spojení Renault-Nissan.

Concept car Nepta je čistě stylová studie – čtyřmístný luxusní kabriolet s propracovaným designem. Ztělesňuje automobil snů a lásku k jemné mechanice: motorizované dveře ukazují současně interiér a oddělení motoru. Vůz Nepta pohání benzínový, podélně uložený motor 3.5 l V6 s výkonem 420 k, automatická převodovka se 7 rychlostmi s impulzním řízením u volantu. Altica, představena poprvé na Francouzském autosalónu, je další evokací automobilového potěšení ve formě sportovního vozu.

Stávající sortiment rozšíří Nový Scénic, Mégane GT, Mégane F1 Team R26, Clio Campus, Modus Nouvelle Collection a Espace Alyum Plus.

Oblast plánu „Renault Contrat 2009“ týkající se životního prostředí ilustruje prezentace nabídky dvou vozů na biopaliva: Mégane na bioetanol a motor 2.0 dCi na bionaftu, které byly vyvinuty s cílem snížení emisí skleníkových plynů. Motor TCE 100 se snížením emisí CO2 na 140 g/km při výkonu 100 k a s objemem 1,2 l představuje další pokrok v oblasti snižování spotřeby.

Nový Scénic, v trojí exkluzivní nabídce v segmentu kompaktních prostorných vozů, je nyní k mání ve verzích: 5místný Scénic, 5místný Grand Scénic a 7místný Grand Scénic. Nový Scénic s objemným úložným prostorem a nastavitelnými sedadly znovu dokazuje své přednosti v oblasti praktičnosti. Řada Nový Scénic byla aktualizovaná a nově jsou pojaté všechny prvky interiéru. Má rovněž kompletní škálu 7 benzínových motorů, 6 dieselových motorů a dvě nabídky převodovek – mechanickou a automatickou – přičemž jedna je zcela nová 6rychlostní automatická převodovka AJ0.

Do řady Espace přibyla nová verze Espace Alyum Plus, která osloví klientelu zakládající sina dynamičtějším interiéru a vnějším vzhledu. Tato nová nabídka se vyznačuje výraznou estetickou odlišností a silnou osobitostí, přičemž si podržuje tradiční kvality značky Espace.

Vývoj zaznamenává i segment B: nový vnitřní i vnější design a bohatší vybavení mají Clio Campus i Modus Nouvelle Collection.

Pokud jde o segment rekrečních vozů, tak Trafic Génération, verze osobní vůz, obnovuje sortiment vozů na naftu odpovídající normám Euro4. K dispozici je 2.0 dCi o výkonu 90 k a 115 k. Motor 2.5 dCi přechází ze 135 k na 150 k se sériově dodávaným filtrem pevných částic. Vyvíjí se také nabídka manuální a robotizované 6rychlostní převodovky.

Pomocí tří demonstrátorů se návštěvníci mohou přesvědčit o kvalitě, což je oblast, kterou Renault označil za prioritu pracovního plánu „Renault contrat 2009“, spolu s jasně daným závazkem: zařadit Lagunu 3 do TOP 3 vozů daného segmentu, pokud jde o kvalitu produktu a servisu.

Díky 50letému úsilí v oblasti výzkumu a rozvoje technologií zlepšujících bezpečnost vozů si Renault vydobyl přední místo v oblasti bezpečnosti. I dnes klade Renault stejný důraz na neustálou inovaci a snaží se vyvinout vůz zítřka. V centru jeho výzkumů zůstává člověk. „Demonstrátor IHM“ umožňuje veřejnosti otestovat si hlavní cesty výzkumu, který Renault provádí v oblasti bezpečnosti.

Renault představuje dva nové benzínové motory.

Zcela nový 2.0 16 o výkonu 140 k vzešel ze spojení Renault-Nissan. Kromě pozoruhodně pohodlného řízení je pro tento nový motor příznačné vzlet a poddajnost i při nízkých rychlostech, živost při vyšších rychlostech a bezhlučnost. Brzy se objeví v sortimentu Clio s dvěma převodovkami: automatickou 4rychlostní Proactive nové generace a 6rychlostní manuální.

Nový benzínový motor TCE 100 objem 1,2 l, který bude uveden na trh začátkem roku 2007, je určen pro vozy segmentů A a B značky. Tento motor vybavený turbem se slabou setrvačností má výkon motoru 1.4 l a spojuje ho s motorem 1.6 l se spotřebou 1,2 l. Emise C02 má snížené na 140 g /km a byl vyvinut tak, aby se stal novou referencí v oblasti výkonnosti a spotřeby.

Renault doplňuje svou mechanickou nabídku o novou automatickou 6rychlostní převodovku AJ0. Renault ji zvolil pro dieselové a benzínové motory této škály. Poprvé byla použita do Nového Scénicu 2.0 dCi: jde o hospodárnou mechaniku se spotřebou jen 7 l/100 km. Je použitelná pro automatické i manuální impulzní ovládání. Důraz je kladen na pohodlí a pružnost.

V rámci plánu „Renault Contrat 2009“ si Renault rovněž vytýčil ambiciózní cíl v oblasti životního prostředí. Spočívá ve 3 závazcích: zařadit se mezi 3 nejlepší světové konstruktéry vozů, pokud jde emise CO2, disponovat škálou vozů jezdicích na biopaliva a vyvinout paletu alternativních technologií.

Ve stánku je postup prací na tomto úkolu ilustrován sortimentem výkonných motorů na dva druhy biopaliv (bioetanol a biodiesel) a demonstrátorem palivového článku s reformérem.

Radost ze sportovního zážitku: vůz série a la Formule 1

Mégane GT, který je k dispozici s benzínovým motorem 2.0 T s výkonem 165 k a dieselovým 2.0 dCi o výkonu 150 k, je určen klientele vysazené na každodenní radost z řízení. Podvozek je uzpůsoben ke sportovnímu chování na silnici, aniž by tím utrpělo pohodlí a efektivnost. Výrazný desing interiéru i exteriéru odpovídá jeho sportovnímu charakteru.

Mégane F1 Team R26 odvozený od Mégane Renault Sport s podvozkem Cup přejal diferenciál s omezeným skluzem, který posiluje jeho výkonnost na silnici a v provozu. Jeho motor 2.0 T o výkonu 230 k, podvozek Cup a brzdný systém Brembo z něj činí jedno z nejvýkonnějších vozidel na trhu kompaktních sportovních sedanů. Mégane F1 Team R26 osloví klientelu, která vášnivě sleduje výsledky stáje Renault F1 Team, dvojnásobného mistra světa za rok 2005, který je po 14 závodech v čele světového šampionátu Formule 1 2006.

Renault, jehož závazkem je dosažení nejvyšších met v automobilových závodech, dává rovněž příležitost, aby vášnivé chvíle s automobilovým sportem mohlo prožívat co nejvíce fanoušků: Světové série Renault sledovalo v sezóně 2005 více než 650 000 diváků, a to díly konceptu automobilového mítinku, který je v Evropě novinkou, sdružujícího sportovní zápolení na nejvyšší úrovni se zábavou širokého publika.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
KONTAKT spol. s r.o.
Svobodova 2050, 511 01 - Turnov
481 325 726
oztu@havex.cz