Ve srovnáním s loňským rokem to představuje nárůst o 1,7 %. Logo Škoda nese nadále každé druhé nové auto prodané v České republice; tržní podíl společnosti Škoda Auto činí v květnu 50,4 %.
Nárůst zákazníků o 53,3 % zaznamenala prostorná limuzína Škoda Superb; zatímco loni v květnu se v ČR prodalo 210 superbů, letos již 322. V žebříčku nejprodávanějších vozů České republiky se Škoda Superb stabilně drží kolem třetího místa, ve své třídě je bezkonkurenčně nejprodávanější.
Modelovou řadu Octavia/Octavia Combi si v květnu vybralo 2 020 nových zákazníků, vozů řady Fabia ve třech karosářských provedeních se v tuzemsku prodalo 4 908.
V obou modelových řadách Octavia a Fabia došlo k výraznému nárůstu u oblíbených variant Combi: Fabia Combi získala o 22,7 % více zákazníků než vloni (1 909 vozů), robustnější Octavia Combi dokonce o 44 % více (877 vozů).
Fabia v květnu profitovala především z úspěchu nového projektu financování a výrazné reklamní kampaně se sloganem „Teď na to máte“, během níž je možno pořídit vůz Fabia Classic s motorem 1,2 HTP již od 3 500 Kč měsíčně včetně povinného ručení a havarijního pojištění. V reakci na pozitivní ohlasy zákazníků nyní Škoda Auto rozšiřuje atraktivní program financování „Teď na to máte“ také na vybrané modely Fabia Combi a Fabia Sedan.