Nová jmenování vedoucích pracovníků zastoupení značek Peugeot, Citroën a DS v České republice

Generální ředitel značek Peugeot, Citroën a DS v České republice, pan Olivier PARRY, jmenoval od 1. prosince 2014 do vedoucích funkcí tyto pracovníky:

  • Pan František NEUMAN je jmenován Ředitelem značek Citroën a DS v České republice.
  • Marco VENTURINI je jmenován Ředitelem značky Peugeot v České republice.
  • Martina BEDRNOVÁ je jmenována Marketing leader pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Milan ŠALAMOUN je jmenován Ředitelem pro servis a náhradní díly pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Jaromír HEŘMANSKÝ je jmenován Ředitelem B2B a ojetých vozů pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.

František NEUMAN

1neuman600

– 51 let, pracuje pro značku Citroën od 1992 a v zastoupení Citroën Česká republika je zaměstnán od roku 2001 na pozici obchodního ředitele.

Marco VENTURINI

1venturi600

– 45 let, pracuje u společnosti Peugeot od roku 2005. Do roku 2014 zastával pozici Ředitele prodeje.

Martina BEDRNOVÁ

1bedr600

– pracuje pro značku Citroën od roku 2002, nejprve na pozici PR manažerky a od 2012 na pozici Marketingové ředitelky.

Milan ŠALAMOUN

1salamoubb600

– 59 let, pro značku Peugeotu pracuje od roku 1996, kdy nejprve zastával pozici Zástupce technického ředitele a od roku 2000 pozici Technického ředitele.

Jaromír HEŘMANSKÝ

1herm600

– 37 let, pracuje v automobilovém odvětví od roku 1997. U koncernu PSA pracuje na pozici fleetového manažera od 2011 a naposledy zastával funkci B2B manažera pro značky Peugeot a Citroën pro Čechy, Slovensko a Maďarsko.

PSA Peugeot Citroën

Skupina PSA Peugeot Citroën, za kterou stojí dvě světově proslulé značky Peugeot a Citroën, prodala po celém světě v roce 2013 celkem 2,8 milionu vozů, z toho 42 % mimo Evropu. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2013 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2013 činily 115,9 g/km. Skupina PSA Peugeot Citroën je obchodně přítomna ve 160 zemích. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací naleznete na www.psa-peugeot-citroen.com

Zdroj: Lenka Martinová, PR manager

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...