Nová jmenování vedoucích pracovníků zastoupení značek Peugeot, Citroën a DS v České republice

Generální ředitel značek Peugeot, Citroën a DS v České republice, pan Olivier PARRY, jmenoval od 1. prosince 2014 do vedoucích funkcí tyto pracovníky:

  • Pan František NEUMAN je jmenován Ředitelem značek Citroën a DS v České republice.
  • Marco VENTURINI je jmenován Ředitelem značky Peugeot v České republice.
  • Martina BEDRNOVÁ je jmenována Marketing leader pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Milan ŠALAMOUN je jmenován Ředitelem pro servis a náhradní díly pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.
  • Jaromír HEŘMANSKÝ je jmenován Ředitelem B2B a ojetých vozů pro značky Peugeot, Citroën a DS v České republice.

František NEUMAN

1neuman600

– 51 let, pracuje pro značku Citroën od 1992 a v zastoupení Citroën Česká republika je zaměstnán od roku 2001 na pozici obchodního ředitele.

Marco VENTURINI

1venturi600

– 45 let, pracuje u společnosti Peugeot od roku 2005. Do roku 2014 zastával pozici Ředitele prodeje.

Martina BEDRNOVÁ

1bedr600

– pracuje pro značku Citroën od roku 2002, nejprve na pozici PR manažerky a od 2012 na pozici Marketingové ředitelky.

Milan ŠALAMOUN

1salamoubb600

– 59 let, pro značku Peugeotu pracuje od roku 1996, kdy nejprve zastával pozici Zástupce technického ředitele a od roku 2000 pozici Technického ředitele.

Jaromír HEŘMANSKÝ

1herm600

– 37 let, pracuje v automobilovém odvětví od roku 1997. U koncernu PSA pracuje na pozici fleetového manažera od 2011 a naposledy zastával funkci B2B manažera pro značky Peugeot a Citroën pro Čechy, Slovensko a Maďarsko.

PSA Peugeot Citroën

Skupina PSA Peugeot Citroën, za kterou stojí dvě světově proslulé značky Peugeot a Citroën, prodala po celém světě v roce 2013 celkem 2,8 milionu vozů, z toho 42 % mimo Evropu. Jako druhý největší výrobce automobilů v Evropě dosáhla skupina v roce 2013 obratu 54 miliardy eur. Skupina PSA Peugeot Citroën je evropským lídrem z hlediska emisí CO2, průměrné emise CO2 v roce 2013 činily 115,9 g/km. Skupina PSA Peugeot Citroën je obchodně přítomna ve 160 zemích. Její aktivity zahrnují i financování (Banque PSA Peugeot Citroën Finance) a výrobu automobilového příslušenství (Faurecia).

Více informací naleznete na www.psa-peugeot-citroen.com

Zdroj: Lenka Martinová, PR manager

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Continental testuje automatizované řízení v provozu na německých dálnicích, v budoucnu zamíří i do měst a na okresky

Continental testuje automatizované...

Společnost Continental rozšiřuje celosvětové aktivity při zkouškách plně automatizovaného řízení do Dolního Saska Prioritou vývoje zůstává příprava vysoce automatizovaného řízení na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CELOSVĚTOVÝ ÚSPĚCH MODELU SUZUKI SWIFT – PRODÁNO ŠEST MILIONŮ VOZŮ NOVODOBÉ GENERACE

CELOSVĚTOVÝ ÚSPĚCH MODELU SUZUKI SWIFT...

Suzuki Swift, stylový a zábavný hatchback nejen do města, pokořil další milník. Celosvětově se ho prodalo již šest milionů kusů. Potřeboval k tomu čtrnáct let, nová podoba Swiftu coby...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dejte vašemu autu nový šmrnc a dopřejte mu očistnou kúru

Dejte vašemu autu nový šmrnc a...

Na vaše auto celoročně působí spousta vlivů. V zimě je to mráz, sníh, sůl či kamínky. V létě pak ostré sluníčko a vysoké teploty. Starat byste se proto měli nejen o pravidelné servisní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA Soul EV obsadila třetí místo v závodě Česká Trophy v ECO Rally v Českém Krumlově

KIA Soul EV obsadila třetí místo v...

Závod proběhl v rámci 7. Czech New Energies Rallye 2018 Posádka elektrovozu KIA Soul se prosadila v nabité konkurenci 32 posádek Celkem 191 km měřených úseků a 74 kontrolních bodů ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Champion® k nově rozšířené řadě servisních dílů přidal inovativní kampaň pro podnikatele a zákazníky v Miláně

Champion® k nově rozšířené řadě...

Poskytovatelé dílů a mechanici se mohou díky kultovní značce spojit s místními milovníky vozidel při využití nové široké nabídky kvalitních výrobků a lokální marketingové podpory  ...