NOVÁ DS 3 A IRIS APFEL, DRIVEN BY STYLE

Pyramida v Louvru jako místo pro prezentaci, 94letá světová ikona módy Iris Apfel jako ambasadorka… nová DS 3 upevňuje svou pozici elegantní Pařížanky.

1DS1a

1DS1b

Model, který byl představen 19.ledna

– se nyní dostává na obrazovky, nejprve na sociální sítě, za několik dní i do televize. Ve výrazně barevné kampani se představuje nová DS 3 s miliony možnostmi osobních úprav na míru a Iris Apfel s jejími XXL brýlemi a spoustou šperků. Identická filozofie umožnila nepravděpodobné a současně očividné spojení vedené sloganem DRIVEN BY STYLE /Styl jako způsob chování/. Na nic nečekejte a vydejte se na sociální sítě Facebook a Twitter značky DS!

Od uvedení vozu DS 3 v roce 2010

– již šarmu této elegantní Pařížanky podlehlo 390 000 zákazníků. Od Paříže po Tokio, od Londýna po Buenos Aires,… DS 3 se stala díky své výrazné osobnosti, jedinečnému stylu, radosti z řízení a moderní výbavě bestsellerem. Ve verzi kabriolet i hatchback svádí širokou škálou osobních úprav na míru a podle svých zákazníků nabízí to nejlepší spojení mezi komfortem a dynamikou.

Značka DS pokračuje v této „success story“ a 19. ledna letošního roku představila pod pyramidou v Louvru novou DS 3

V místě nabitém historií a moderností, plným elegance a inovací. Místě, které je více než symbolem, ale je rovněž duší francouzského luxusu, jenž odtud vyzařuje do celého světa. Lepší místo k odhalení auta nenapodobitelného stylu bychom našli jen stěží. Stylu, který se vyznačuje především svými jedinečnými atributy, jako je plovoucí střecha, dvoubarevná karoserie a podokenní lišta ve tvaru žraločí ploutve, což jsou typické prvky vozu DS 3.

Jedinečný styl vozu se projevuje i v množství prvků umožňujících osobní úpravy na míru. Nová DS 3 tak nabízí 78 možných kombinací odstínů karoserie a střechy a více než 3 miliony možností úprav, pokud vezmeme v úvahu všechny prvky, které si zákazník může zvolit (kryty zpětných zrcátek, kola, lišta palubní desky, hlavice řadicí páky, čalounění,…). Výsledkem je jedinečný předmět! Každý si může upravit vlastní novou DS 3, ať už ve verzi Cabrio, či hatchback!

Při příležitosti uvedení vozu na trh připravila značka DS ve spolupráci s agenturou Publicis la Mason reklamní kampaň

– postavenou na stylu vozu (nejčastější důvod nákupu prémiového městského vozu), která při ní využila mimořádnou ikonu světa módy Iris Apfel.

Iris Apfel je proslulá svým stylem, jde o jednu z nejvlivnějších žen světa v oblasti módy. Tato 94letá designérka je známá svými kulatými XXL brýlemi a spoustou bižuterie a doplňků. Celý život překvapovala svou odvahou a kreativitou. Důkazem nadčasovosti její vize je to, že v letech 1950 – 1992, tedy během funkčního období devíti prezidentů USA, měla na starost dozor nad výzdobou Bílého domu. Byla také šéfredaktorkou magazínu Women’s Wear Daily. Nikterak vzácně se s ní lze setkat v médiích nebo na výstavě, která je jí věnována, jako byla expozice v Muzeu moderního umění v New Yorku v roce 2015.

Nyní se stává ambasadorkou nové DS 5 a hlavní tváří mezinárodní reklamní kampaně, která se dnes spouští na sociálních sítích Facebook a Twitter značky DS ve Velké Británii a Francii.

Veřejnost se tak bude moci seznámit s jednotlivými etapami tohoto tak nepravděpodobného a tak očividného spojení, jakým je setkání mezi Novou DS 3 a Iris Apfel

Kampaň bude pokračovat v televizi a na reklamních plochách od 26. února ve Velké Británii a od 1. března ve Francii. Další evropské země budou následovat později.

„Styl jako způsob chování“ – to je sdělení výrazně barevné kampaně představující snové setkání mezi oběma protagonistkami, které sdílejí stejnou vizi.

„Styl jako způsob chování“ je rovněž příslib toho, že zákazník uplatní svůj styl i za volantem Nové DS 3.

Režisérem filmu doprovázejícího kampaň je Jérémie Rozan z produkční společnosti Standard. Hudbu „Odd Night“ složil francouzský hudebník, multiinstrumentalista, zpěvák, producent a DJ DVNO, známý též pod jménem Mehdi Pinson. Znají ho především fanoušci hudebního vydavatelství Ed Banger díky jeho hostování ve skladbě DVNO skupiny Justice.

Značka DS

Francouzská značka DS vznikla oficiálně v Paříži 1. června 2014 a potvrdila tak svou ambici umožnit francouzskému automobilovému průmyslu zařadit se mezi luxusní segmenty. Řada DS zachovává hodnoty inovace a odlišnosti, které převzala od vozu DS z roku 1955. Řadu DS, jež je určená pro zákazníky, kteří usilují o osobní vyjádření, dnes tvoří modely nová DS 3, nová DS 3 CABRIO, nová DS 4, DS 4 Crossback, nová DS5, DS 5LS a DS 6. Nabídka DS, pro kterou je typická výraznost z hlediska stylu, elegance do posledního detailu, ušlechtilé materiály a technologie, se odlišuje rovněž technologickými novinkami, jako je v prvé řadě dieselový hybridní pohon Hybrid4, v nabídce u vozu nová DS5. V Evropě je řada DS prodávána v showroomech DS Stores nebo DS Salon (speciální showroomy v rámci sítě Citroën), v Číně využívá specifické prodejny DS. DS, to nejsou pouze výrobky, ale i exkluzivní prémiové služby pro zákazníky, nabízené zejména prostřednictvím klubu DS Privilège. Do dnešního dne registruje značka 600 000 prodaných vozů.

Aktuality o DS sledujte na:

www.DSautomobiles.fr

 

Autorizovaný prodej a servis vozů CITROËN

více než 20 let zkušeností/ autobazar/ specialista na užitkové vozy

Kontakt:
INTENSYS-CZ
Praha 9, Českobrodská 831
281 931 109, 281 932 525
prodej@intensys.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÉ KOMPAKTNÍ SUV CITROËN C3 AIRCROSS OSLAVUJE KOUZLO VÁNOC V OBCHODNÍM DOMĚ PRINTEMPS NA BULVÁRU HAUSSMANN

NOVÉ KOMPAKTNÍ SUV CITROËN C3 AIRCROSS...

Citroën se spojil s obchodním domem Printemps, aby společně s ním oslavil Vánoce. V 11 výkladních skříních na pařížském bulváru Haussmann – se vypráví vánoční pohádka, která zve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE! směrem k ziskové, elektrické a globální budoucnosti

Opel/Vauxhall vyráží s plánem PACE!...

Michael Lohscheller, generální ředitel společnosti Opel Automobile, včera oznámil strategický plán PACE!, jehož cílem je obnovit finanční základy podniku a zajistit udržitelnou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA organizuje již druhý rok po sobě den věnovaný továrně budoucnosti

Skupina PSA organizuje již druhý rok po...

Fórum Armanda Peugeota v Poissy (v pařížském regionu) hostilo 20. září den věnovaný Továrně budoucnosti, který uspořádala skupina PSA. Na #BoosterDayPSA se sešlo 80 partnerů a největších...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15. ZÁŘÍ A UKÁŽE POPRVÉ V ČR NOVINKU CITROËN C3 AIRCROSS

ROADSHOW CITROËN EXPERIENCE STARTUJE 15....

Čeká na Vás poslední novinka značky Citroën: nové kompaktní SUV C3 Aircross:   Letošní ročník akce Citroën Experience – se bude konat u obchodních center na 25 místech po celé...