Na Tour de France ve vozech Škoda

„To je Škoda.“ Tuto větu budou letos všichni vyslovovat podél trasy Tour de France, když kolem projedou červené Superby s nejvyššími představiteli závodu.

Z Lutychu, kde Jean-Marie Leblanc závod odstartuje mávnutím bílým praporkem, až ke stupňům vítězů na Champs-Elysées, kde poblahopřeje definitivnímu vítězi a držiteli žlutého trikotu. Letos povede patron Tour peloton závodníků v Superbu 2,8l V6 speciálně určeném pro tento podnik.


Škoda je od 2. března oficiálním vozem Tour de France. Partnerství podepsané mladoboleslavskou automobilkou s cyklistickými závody ASO (v letošním roce celkem 11 závodů) definitivně vstoupí v platnost 3. července při startu Tour de France 2004. Škoda, nyní oficiální partner a člen Klubu Tour de France, se tím připojuje ke Crédit Lyonnais, Supermarché CHAMPION a Nestlé Aquarel.


V rámci spojení s Tour dává Škoda ASO k dispozici 175 vozů, výběr modelů Fabia, Octavia a Superb, které dodala pár týdnů před zahájením závodu. Tato flotila automobilů bude vedle šéfů závodu přepravovat všechny členy organizačního štábu spolu s mnoha partnery a novináři.


Mluvčí společnosti Škoda Auto Jaroslav Černý k uzavřenému partnerství poznamenal: „V rámci plánu rozvoje na významných evropských trzích včetně Francie hledala společnost Škoda Auto spojení s vrcholnou mezinárodní sportovní akcí, která by doplnila velmi úspěšný projekt sponzorování mistrovství světa v ledním hokeji. Divácká sledovanost cyklistické Tour de France podél trasy a televizních obrazovek (15 milionů diváků a dvě miliardy televizních diváků během přenosů do 170 zemí), která je na třetím místě hned za olympiádou a mistrovstvím světa v kopané, přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.


Historický vznik firmy se datuje roku 1895, kdy pánové Laurin a Klement začali v Mladé Boleslavi na místě dnešní automobilky s výrobou jízdních kol, auta je vystřídala o deset let později. Škoda tak navazuje na tradici z počátku svého vzniku. „Pevně věříme, že se nám díky spojení s touto velkolepou událostí světového významu podaří zvýšit povědomí o značce, stejně jako image a prestiž jak značky tak našich produktů,“ dodal Černý.


Kromě statutu partnera Tour de France bude mít Škoda rovněž důležitou úlohu v srdci závodu jako sponzor bílého trikotu pro nejlepšího mladého závodníka. Úzké spojení Škody s Tour de France je přirozeným důsledkem historického zájmu o cyklistiku; vždyť Škoda byla v roce 1895 založena jako výrobce jízdních kol.


Tour de France bude pro Škodu také příležitost veřejně představit model nové Octavie, který diváci uvidí v každé etapě u startovní rampy. Další modely, celkem asi deset škodovek, budou vystaveny v prostoru cíle a samozřejmě v průběhu startu závodu v propagačním karavanu.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Děti umí být nepředvídatelné. Dopravní nehodu pomůže odvrátit výrazné oblečení a reflexní prvky

Děti umí být nepředvídatelné....

Se začínajícím školním rokem se do ulic vrací děti, které patří k nejrizikovějším a současně nejohroženějším účastníkům dopravního provozu. S radami, jak nejen školáky připravit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT urychluje na IAA ve Frankfurtu svou elektrickou ofenzivu

SEAT urychluje na IAA ve Frankfurtu svou...

CUPRA vystavuje koncepční vůz Tavascan, první elektromobil značky Externě nabíjitelný hybridní SEAT Tarraco se objeví u prodejců na konci roku 2020 Mattias Ekström, nový ambasador značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBROVSKÁ VÝZVA PRO C3 WRC

OBROVSKÁ VÝZVA PRO C3 WRC

RALLY TURECKO (12. – 15.9.2019) Citroën Total World Rally Team se vrací do Turecka, do země, kde zaznamenal vůbec první vítězství ve WRC na šotolině v roce 2003 s vozem Xsara WRC. Vrací se...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrická budoucnost značky ŠKODA startuje, zahájen předprodej elektrifikovaných modelů CITIGOe iV a SUPERB iV

Elektrická budoucnost značky ŠKODA...

Doporučená prodejní cena vozu ŠKODA CITIGOe iV již od 429 900 Kč, první vozy budou zákazníkům dodány počátkem roku 2020 „Rok zdarma s ČEZ“: Roční nabíjení zdarma ve veřejné síti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Akce 7 dní Peugeot slibuje skvělé výbavy za skvělé ceny

Akce 7 dní Peugeot slibuje skvělé...

Speciální nabídka 7 dní Peugeot přináší každoročně zvýhodněné ceny či benefity pro klienty, kteří už akční týden netrpělivě vyhlížejí. I letos v září se mohou těšit na skvěle...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA na IAA 2019: Začátek trvale udržitelné budoucnosti

ŠKODA na IAA 2019: Začátek trvale...

Elektromobilita: Modely SUPERB iV a CITIGOe iV zahajují novou éru značky ŠKODA Komplexnost: Výrobce aut představuje elektrifikované modely a řešení mobility pod značkou ŠKODA iV Premiéra modelu...