Mexiko – II. etapa (sobota): Prokop s Tománkem se posunuli na body

Martin Prokop s Janem Tománkem figurují na bodech v rámci juniorské klasifikace. To je však slabá náplast na dosavadní smolný průběh Mexické rally.

Česká posádka totiž v průběhu dvanáctého testu ztratila více než dvacet minut a i v dalších průběhu je potrápil nefunkční posilovač řízení.

Druhý den začal pro českou dvojici výrazně lépe a časy mezi nejrychlejšími Sandellem a Ogierem jim pomalu vracely lepší náladu. Také v půlhodinové servisní pauze nic nenasvědčovalo případným komplikacím.

„Na dvanáctém testu se opakovala závada ze včera, opět se porouchalo čidlo na klice. Nevíme, co může být příčinou opakovaných potíží. Neustále se nám přehřívá motor, možná vinou nadmořských výšek, čidlo asi nevydrží ty teploty. Opravdu jsme zklamaní, podobné potíže jsme nikdy neměli.

Jelikož jsme již věděli o co jde, dokázali jsme závada za dvacet minut opravit a pokračovali jsme dál. Bohužel na dalším testu nám praskla hadička od serva a kapalina vytekla na výfuk, což způsobilo drobný požár. Závěr dne jsme tak dojížděli bez posilovače, což značilo další ztrátu.

Mexiko prostě naší cé-dvojce nesedí. Je to o to větší škoda, že jsme se ráno cítili v autě dobře a vyjma jediné drobné chybičky bylo vše v pohodě. Ve večerním servisu zkusíme dát auto do pořádku, abychom alespoň závod dokončili. V závěru šampionátu může rozhodovat každý bod,“ řekl v cíli druhé etapy Martin Prokop.

Martina Prokopa s Janem Tománek čekají v poslední etapě čtyři rychlostní zkoušky (60,69 km).

Mexická rally – průběžné pořadí JWRC po II. etapě

  • 1. Ogier (F – Citroën C2 S1600) 3:31:10.6
  • 2. Mölder (EE – Suzuki Swift S1600) + 1:32.1
  • 3. Kosciuszko (PL – Suzuki Swift S1600) + 2:32.6
  • 4. Burkart (D – Citroën C2 S1600) + 5:29.2
  • 5. Sandell (S – Renault Clio S1600) + 7:44.5
  • 6. Gallagher (IRL – Citroën C2 S1600) + 14:48.2
  • 7. Fanari (I – Citroën C2 R2) + 44:57.1
  • 8. Prokop (CZ – Citroën C2 S1600) + 49:54.8

Jipocar Racing, www.martinprokop.com

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stellantis a Hype nasazují v Paříži první flotilu 50 bezbariérových taxíků na vodíkový pohon

Stellantis a Hype nasazují v Paříži...

Skupina Stellantis – první výrobce na světě, který uvedl na trh sériová užitková a osobní vozidla na vodíkový pohon – a Hype, nezávislý subjekt nabízející čistě vodíková řešení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncepční bohyně zvítězila v anketě GQ CAR AWARDS 2023!

Koncepční bohyně zvítězila v anketě...

Koncepční vůz DS E-TENSE PERFORMANCE, navržený jako vysoce výkonná laboratoř, která má urychlit vývoj technologií pro další generace vozů DS Automobiles, získává nové ocenění v anketě...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sláva na Hradě:  DS Automobiles a pak nový prezident

Sláva na Hradě: DS Automobiles a pak...

Pár dní před zvolením nové hlavy státu představila značka DS Automobiles na Pražském hradě své dva vrcholné modely, novou DS 7 E-TENSE 300 a limuzínu DS 9 E-TENSE 360. Modely mohli obdivovat...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Druhá dobrá volba ve světě dvojitého šípu

Druhá dobrá volba ve světě dvojitého...

Ještě před několika měsíci to byl největší a nejdražší Citroën v nabídce, a bylo to poprvé v historii, co takový Citroën nebyl velký sedan. Dnes už to neplatí… Dnes už je vlajkovou...