Mazda představila na lednovém mezinárodním autosalonu v Detroitu koncept Mazda Washu

Rodinný i sportovní s technickými novinkami a komfortní výbavou – to je Washu.

Mazda představila na lednovém mezinárodním autosalonu v Detroitu koncept Mazda Washu

V každém ohledu zcela naplňuje produktové DNA značky Mazda. Nízké a úhledné šesti-místné Mazda Washu boří též tradiční hranice mezi rodinnými a sportovními vozy. Washu znamená v japonštině „Orlí křídlo“ – design vozu byl založen na představě rychle se vznášejícího orla ve vzduchu.

Exteriér vozu se vyznačuje vyváženou moderní kombinací širokých a nízkých úhledných linií. Oválné tvary jemně zdůrazňují pocit z jedinečného exteriéru vozu, zatímco prosklené plochy jsou maximalizované i díky čelnímu sklu vybíhajícímu až do střechy. Tím je podtržen pocit z otevřené a vzdušné kabiny vozu. Skleněná plocha se objevuje i na samotné střeše automobilu. Exteriér vozu byl vyvíjej již tak, aby byla eliminována boční zrcátka a byly využity úhledné LED hlavní světlomety. LED světlomety jsou navíc vybaveny automatickým systémem natáčení (AFS = Automatic Focusing System), který je propojen řízením vozu. Tento systém zvyšuje za tmy viditelnost v zatáčkách.


Dveře se otevírají systémem dveří letadla, tj. nejprve se otevřou směrem ven a potom posunou dozadu. Zcela rozevřené dveře skýtají otevřený prostor o rozměrech: 110 cm napříč a dalších 40 cm ve střešní části. To umožňuje cestujícím, aby nastupovali do vozu téměř ve vzpřímené pozici.


Washu koncept má výhodu ve své nízké a rovné podlaze a dlouhém rozvoru, které pomáhají maximalizovat vnitřní prostor. Sedadla ve Washu konceptu jsou jako kapitánská křesla a mohou být variabilně uspořádána v mnoha modifikacích. Střední pár sedaček se seřizuje elektricky a sedačky mohou být nezávisle posouvány dopředu a dozadu v rozsahu plných 64 cm. Tyto sedačky mohou být též posunuty do strany, aby tak usnadnily přístup na zadní sedadla.


Řízení vozu s použitím technologie steer-by-wire bez použití klasického sloupku řízení umožňuje, aby se volant složil dovnitř přístrojové desky, když je vůz zaparkovaný. Díky tomuto systému je nastupování do vozu mnohem příjemnější.


Vůz nabízí také bohatou dodatkovou výbavu:

  • střecha s LCD sklem, která se dá přepínat do průhledného anebo neprůhledného stavu;
  • LCD multi-informativní displej, který poskytuje veškeré informace o jízdě;
  • video obrazovky umístěné na straně předních dveří (na místě tradičních bočních zrcátek) a u zadních dveří, které řidiči umožňují kontrolovat vůz ze všech úhlů;
  • klimatizace bez tradičních vzduchových průduchů
  • široká 15“ DVD obrazovka umístěná na stropě u zadních sedadel;
  • elektrický parkovací brzdový systém, který při stlačení brzdového pedálu u stojícího vozu automaticky uvede do činnosti parkovací brzdu; stlačením plynového pedálu se parkovací brzda sama odjistí.

Koncept Mazda Washu má šestiválcový motor 3,5 l s výkonem 180 kW a automatickou šestistupňovou převodovku. Rozměry: délka 483 cm, šířka 185 cm, výška 157 cm a rozvor 320 cm.


Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok 2016: prodala více než 14 000 nových a ojetých automobilů, v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o 18 %

Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok...

Přední automobilový dealer jednoznačně potvrdil svoji právoplatnou pozici mezi top 3 nejvýznamnějšími dealery automobilů v ČR. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autobazary AutoPoint vykoupily za první tři čtvrtletí tohoto roku o 20 % více ryze českých vozidel než vloni

Autobazary AutoPoint vykoupily za první...

Síť autobazarů AutoPoint, patřící do skupiny Auto Palace, eviduje za prvních 9 měsíců tohoto roku 20% nárůst ve výkupu vozidel s jasným českým původem. V nabídce bazaru se tak nyní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Studené barvy karoserie vedou v létě v Auto Palace prodeje ojetin

Studené barvy karoserie vedou v létě v...

Prázdninové slunné počasí nahrává v posledních týdnech prodejům ojetin se studenými odstíny karoserie. Potvrzuje to fakt – že kromě objektivních hledisek se při nákupu vozu rozhodujeme...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Servisní prohlídka za hodinu? V Auto Palace žádný problém!

Servisní prohlídka za hodinu? V Auto...

Společnost Auto Palace spustila v květnu novou službu, která zákazníkům ušetří zejména čas, ale i peníze: Hodinový servis! Majitelům vozů 6 automobilových značek Ford, Mazda, Mitsubishi,...