Mazda investuje do vzdělání

V Hirošimě bylo otevřeno nejlepší tréninkové středisko

Mazda Motor Corporation zavedla 12. 4. 2002 nový program osobního rozvoje v rámci nového tréninkového centra rozvoje budoucích vedoucích pracovníků společnosti. „Leading Mazda 21“ se skládá ze dvou tréninkových programů: „MX21“, který je zaměřen na výchovu managerů a „ME21“ na přípravu generálních managerů. Program MX21 začal 15. dubna a ME21 na něj naváže již v létě letošního roku.


Právě lidé jsou jedním ze základních pilířů Millennium Plan (střednědobého obchodního plánu). Uvedený program se snaží vychovat novou generaci vedoucích pracovníků Mazda, kteří tak mohou získat globální náhled na činnost společnosti, aby později mohli přijímat strategická rozhodnutí. Nové tréninkové centrum zaměřené na tento program bylo vytvořeno v budově centrály značky Mazda v Hirošimě. Na základě důkladných znalostí programů osobního rozvoje, využívaných společnostmi po celém světě, Mazda vytvořila plně integrované tréninkové místnosti vybavené veškerou IT technikou, tele-přenosy a překladatelskými zařízeními, aby zajistila skutečně produktivní a konstruktivní výuku.


Od managerů, kteří jsou do programu MX21 zapojeni, se očekává, že si prohloubí znalosti z řízení společnosti, a stejně tak rozvinou i své obchodní perspektivy a obchodní bystrost. Program je zaměřený na prohloubení znalostí obchodu společnosti, na vzájemné působení v rámci ostatních vedoucích japonských společností i tím, že se budou účastnit i jejich tréninkových programů, skupinových diskusí o klíčových obchodních otázkách a pracovat na projektech, ze kterých vzejdou doporučení pro ředitele, atd. Kursu se bude účastnit 20 zaměstnanců po dobu 3-4 měsíců. Ve fiskálním roce 2002 Mazda plánuje zorganizovat dva takovéto kursy.


Od generálních managerů, kteří se budou navštěvovat kurs ME21 se očekává, že si prohloubí dovednosti v rámci svých vedoucích pozic a odpovědnost z těchto pozic vyplývající. A stejně tak, že se naučí strategickému přístupu při rozhodování obchodních problémů. Účastníci tohoto druhého kursu si rozšíří svůj globální pohled a budoucí vize a interaktivně se budou spolu s Mazda North American Operations a Mazda Motor Europe podílet na projektech zaměřených na budoucí strategii značky Mazda. V kursu bude 20 účastníků po dobu 4-5 měsíců. Mazda zatím pro fiskální rok 2002 plánuje jeden kurs.


Mazda v rámci střednědobého plánu Millennium Plan již realizovala řadu iniciativ, které urychlily reformu v personálním zařazení. V roce 1999 zrevidovala pracovní podmínky žen, což mělo okamžitý odraz na výsledcích. V říjnu roku 2000 byl pak zaveden program pro střední management, který měl posílit základní managerské znalosti a výkonnost. V dubnu roku 2001 byl představen program „360-stupňů zpětné vazby na kompetence“, v jehož rámci byla výkonnost managerů hodnocena širokou skupinou zaměstnanců na různých pozicích. Výsledkem tohoto programu byl dnešní systém hodnocení managerů. V únoru letošního roku společnost představila další vzdělávací programy, včetně kursů angličtiny v pracovní době, a „e-kursy“, které nabízejí různé kursy po Internetu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak na to radí HoppyGo.

Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak...

Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí přes 1 800 vozů, a kromě obytných karavanů, sportovních kupé a dalších speciálů také více než 30 kabrioletů. K dispozici jsou i modely jako Ford...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...