Mazda investuje do vzdělání

V Hirošimě bylo otevřeno nejlepší tréninkové středisko

Mazda Motor Corporation zavedla 12. 4. 2002 nový program osobního rozvoje v rámci nového tréninkového centra rozvoje budoucích vedoucích pracovníků společnosti. „Leading Mazda 21“ se skládá ze dvou tréninkových programů: „MX21“, který je zaměřen na výchovu managerů a „ME21“ na přípravu generálních managerů. Program MX21 začal 15. dubna a ME21 na něj naváže již v létě letošního roku.


Právě lidé jsou jedním ze základních pilířů Millennium Plan (střednědobého obchodního plánu). Uvedený program se snaží vychovat novou generaci vedoucích pracovníků Mazda, kteří tak mohou získat globální náhled na činnost společnosti, aby později mohli přijímat strategická rozhodnutí. Nové tréninkové centrum zaměřené na tento program bylo vytvořeno v budově centrály značky Mazda v Hirošimě. Na základě důkladných znalostí programů osobního rozvoje, využívaných společnostmi po celém světě, Mazda vytvořila plně integrované tréninkové místnosti vybavené veškerou IT technikou, tele-přenosy a překladatelskými zařízeními, aby zajistila skutečně produktivní a konstruktivní výuku.


Od managerů, kteří jsou do programu MX21 zapojeni, se očekává, že si prohloubí znalosti z řízení společnosti, a stejně tak rozvinou i své obchodní perspektivy a obchodní bystrost. Program je zaměřený na prohloubení znalostí obchodu společnosti, na vzájemné působení v rámci ostatních vedoucích japonských společností i tím, že se budou účastnit i jejich tréninkových programů, skupinových diskusí o klíčových obchodních otázkách a pracovat na projektech, ze kterých vzejdou doporučení pro ředitele, atd. Kursu se bude účastnit 20 zaměstnanců po dobu 3-4 měsíců. Ve fiskálním roce 2002 Mazda plánuje zorganizovat dva takovéto kursy.


Od generálních managerů, kteří se budou navštěvovat kurs ME21 se očekává, že si prohloubí dovednosti v rámci svých vedoucích pozic a odpovědnost z těchto pozic vyplývající. A stejně tak, že se naučí strategickému přístupu při rozhodování obchodních problémů. Účastníci tohoto druhého kursu si rozšíří svůj globální pohled a budoucí vize a interaktivně se budou spolu s Mazda North American Operations a Mazda Motor Europe podílet na projektech zaměřených na budoucí strategii značky Mazda. V kursu bude 20 účastníků po dobu 4-5 měsíců. Mazda zatím pro fiskální rok 2002 plánuje jeden kurs.


Mazda v rámci střednědobého plánu Millennium Plan již realizovala řadu iniciativ, které urychlily reformu v personálním zařazení. V roce 1999 zrevidovala pracovní podmínky žen, což mělo okamžitý odraz na výsledcích. V říjnu roku 2000 byl pak zaveden program pro střední management, který měl posílit základní managerské znalosti a výkonnost. V dubnu roku 2001 byl představen program „360-stupňů zpětné vazby na kompetence“, v jehož rámci byla výkonnost managerů hodnocena širokou skupinou zaměstnanců na různých pozicích. Výsledkem tohoto programu byl dnešní systém hodnocení managerů. V únoru letošního roku společnost představila další vzdělávací programy, včetně kursů angličtiny v pracovní době, a „e-kursy“, které nabízejí různé kursy po Internetu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok 2016: prodala více než 14 000 nových a ojetých automobilů, v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o 18 %

Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok...

Přední automobilový dealer jednoznačně potvrdil svoji právoplatnou pozici mezi top 3 nejvýznamnějšími dealery automobilů v ČR. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autobazary AutoPoint vykoupily za první tři čtvrtletí tohoto roku o 20 % více ryze českých vozidel než vloni

Autobazary AutoPoint vykoupily za první...

Síť autobazarů AutoPoint, patřící do skupiny Auto Palace, eviduje za prvních 9 měsíců tohoto roku 20% nárůst ve výkupu vozidel s jasným českým původem. V nabídce bazaru se tak nyní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Studené barvy karoserie vedou v létě v Auto Palace prodeje ojetin

Studené barvy karoserie vedou v létě v...

Prázdninové slunné počasí nahrává v posledních týdnech prodejům ojetin se studenými odstíny karoserie. Potvrzuje to fakt – že kromě objektivních hledisek se při nákupu vozu rozhodujeme...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Servisní prohlídka za hodinu? V Auto Palace žádný problém!

Servisní prohlídka za hodinu? V Auto...

Společnost Auto Palace spustila v květnu novou službu, která zákazníkům ušetří zejména čas, ale i peníze: Hodinový servis! Majitelům vozů 6 automobilových značek Ford, Mazda, Mitsubishi,...