Mazda investuje do nové digitální technologie pro vývoj budoucích výrobků

Na investice je určeno v průběhu příštích čtyř let 126 mil. USD.

Od začátku dubna 2004 bude zahájena druhá etapa programu Mazda Digital Innovation (MDI). MDI-II – tato druhá etapa zvýší efektivnost procesu vývoje nových výrobků Mazda s důrazem na životní prostředí. Současně tato etapa umožní inženýrům maximalizovat jejich kreativitu a posílit jejich schopnosti.


Díky MDI-II bude Mazda prostřednictvím digitální technologie expandovat do mnoha inženýrských oblastí, čímž se zredukuje potřeba budovat a testovat nákladné prototypy modelů. Tyto investice budou využity k rozvoji virtuálních testovacích schopností, k nákupu nejnovějších počítačů a k rozvoji přidružených softwarových programů.


První fáze MDI byla představena v roce 1996 a přinesla zásadní zlepšení efektivnosti při vývoji vozů Mazda – zavedením systému MDI bylo zkráceno původní vývojové období pro nové modely Mazda ze 27 měsíců na 12 až 18 měsíců. Tohoto zlepšení bylo dosaženo sdílením společných dat v průběhu celého procesu, od designu až po technickou stránku, testování a přípravu výroby.

Využíváním pokrokové digitální technologie v průběhu celého vývojového procesu bude Mazda:

  • dále zvyšovat kvalitu a rychlost při vývoji svých výrobků a současně bude usilovat o zlepšení efektivnosti práce;
  • maximalizovat schopnosti a kreativitu inženýrů a konstruktérů a zavádět systém, který bude ověřovat na počítači funkční schopnosti, kvalitu a výrobní proces nových modelů ještě před tím, než budou dokončeny výkresy designu nového vozu.

Zásadní cíle programu MDI-II

  • zavést systém, který dovolí všem inženýrům a konstruktérům, aby v průběhu vývojového procesu sdíleli nejnovější inženýrské/výrobní informace a urychlili spolupráci napříč jednotlivými divizemi;
  • představit nejmodernější rozpočtový systém, který výrazně zkrátí čas pro provádění analýz;
  • představit „digitální továrnu“ pro simulaci přípravy výroby všech vozů;
  • téměř zdvojnásobit objem virtuálního testování v průběhu vývojového procesu a tím zlepšit schopnost předpovídat chování při kolizi, úroveň hluku, atd.
  • představit „virtuální reality systém“, který usnadní proces tvorby designu tak, aby se svěží a nejnovější designérské představy přenesly co nejrychleji do počítače a promítly v budoucí modelové studii;
  • rozšířit použití přídavných testovacích technik k urychlení souběžného vývoje převodovek a motorů;
  • zavést automatický systém tvorby designu, který okamžitě zobrazí design a otestuje nové nápady;
  • vytvořit virtuální inženýrské prostředí, které bude schopné provádět náročné ověřovací zkoušky výrobku.

Program MDI-II je součástí nepřetržité práce k podpoře konkurenceschopnosti a k rozvoji vozů pro globální trhy v souladu se strategií značky Mazda a zvyšování dlouhodobých schopností značky jak v oblasti vývoje, tak i samotné výroby.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069...

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově: Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům: Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok 2016: prodala více než 14 000 nových a ojetých automobilů, v porovnání s rokem 2015 představuje nárůst o 18 %

Skupina Auto Palace hlásí rekordní rok...

Přední automobilový dealer jednoznačně potvrdil svoji právoplatnou pozici mezi top 3 nejvýznamnějšími dealery automobilů v ČR. Za uplynulých 12 měsíců prodala dealerská síť Auto Palace v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Autobazary AutoPoint vykoupily za první tři čtvrtletí tohoto roku o 20 % více ryze českých vozidel než vloni

Autobazary AutoPoint vykoupily za první...

Síť autobazarů AutoPoint, patřící do skupiny Auto Palace, eviduje za prvních 9 měsíců tohoto roku 20% nárůst ve výkupu vozidel s jasným českým původem. V nabídce bazaru se tak nyní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Studené barvy karoserie vedou v létě v Auto Palace prodeje ojetin

Studené barvy karoserie vedou v létě v...

Prázdninové slunné počasí nahrává v posledních týdnech prodejům ojetin se studenými odstíny karoserie. Potvrzuje to fakt – že kromě objektivních hledisek se při nákupu vozu rozhodujeme...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Servisní prohlídka za hodinu? V Auto Palace žádný problém!

Servisní prohlídka za hodinu? V Auto...

Společnost Auto Palace spustila v květnu novou službu, která zákazníkům ušetří zejména čas, ale i peníze: Hodinový servis! Majitelům vozů 6 automobilových značek Ford, Mazda, Mitsubishi,...