Mazda investuje do nové digitální technologie pro vývoj budoucích výrobků

Na investice je určeno v průběhu příštích čtyř let 126 mil. USD.

Od začátku dubna 2004 bude zahájena druhá etapa programu Mazda Digital Innovation (MDI). MDI-II – tato druhá etapa zvýší efektivnost procesu vývoje nových výrobků Mazda s důrazem na životní prostředí. Současně tato etapa umožní inženýrům maximalizovat jejich kreativitu a posílit jejich schopnosti.


Díky MDI-II bude Mazda prostřednictvím digitální technologie expandovat do mnoha inženýrských oblastí, čímž se zredukuje potřeba budovat a testovat nákladné prototypy modelů. Tyto investice budou využity k rozvoji virtuálních testovacích schopností, k nákupu nejnovějších počítačů a k rozvoji přidružených softwarových programů.


První fáze MDI byla představena v roce 1996 a přinesla zásadní zlepšení efektivnosti při vývoji vozů Mazda – zavedením systému MDI bylo zkráceno původní vývojové období pro nové modely Mazda ze 27 měsíců na 12 až 18 měsíců. Tohoto zlepšení bylo dosaženo sdílením společných dat v průběhu celého procesu, od designu až po technickou stránku, testování a přípravu výroby.

Využíváním pokrokové digitální technologie v průběhu celého vývojového procesu bude Mazda:

  • dále zvyšovat kvalitu a rychlost při vývoji svých výrobků a současně bude usilovat o zlepšení efektivnosti práce;
  • maximalizovat schopnosti a kreativitu inženýrů a konstruktérů a zavádět systém, který bude ověřovat na počítači funkční schopnosti, kvalitu a výrobní proces nových modelů ještě před tím, než budou dokončeny výkresy designu nového vozu.

Zásadní cíle programu MDI-II

  • zavést systém, který dovolí všem inženýrům a konstruktérům, aby v průběhu vývojového procesu sdíleli nejnovější inženýrské/výrobní informace a urychlili spolupráci napříč jednotlivými divizemi;
  • představit nejmodernější rozpočtový systém, který výrazně zkrátí čas pro provádění analýz;
  • představit „digitální továrnu“ pro simulaci přípravy výroby všech vozů;
  • téměř zdvojnásobit objem virtuálního testování v průběhu vývojového procesu a tím zlepšit schopnost předpovídat chování při kolizi, úroveň hluku, atd.
  • představit „virtuální reality systém“, který usnadní proces tvorby designu tak, aby se svěží a nejnovější designérské představy přenesly co nejrychleji do počítače a promítly v budoucí modelové studii;
  • rozšířit použití přídavných testovacích technik k urychlení souběžného vývoje převodovek a motorů;
  • zavést automatický systém tvorby designu, který okamžitě zobrazí design a otestuje nové nápady;
  • vytvořit virtuální inženýrské prostředí, které bude schopné provádět náročné ověřovací zkoušky výrobku.

Program MDI-II je součástí nepřetržité práce k podpoře konkurenceschopnosti a k rozvoji vozů pro globální trhy v souladu se strategií značky Mazda a zvyšování dlouhodobých schopností značky jak v oblasti vývoje, tak i samotné výroby.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak na to radí HoppyGo.

Vycestujte na dovolenou v kabrioletu! Jak...

Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí přes 1 800 vozů, a kromě obytných karavanů, sportovních kupé a dalších speciálů také více než 30 kabrioletů. K dispozici jsou i modely jako Ford...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

Fleetové setkání s příchutí adrenalinu

První ročník akce Experience Day pro fleetové zákazníky Testování vozů včetně aktuálních novinek z portfolia skupiny Auto Palace Hosty akce svezl také účastník Rallye Dakar a soutěžní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V...

Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Novým generálním ředitelem pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice se stal Radek Donner

Novým generálním ředitelem pro retail...

S účinností od 1. června 2018 zastává nově pozici Generálního ředitele pro retail skupiny Auto Palace v České a Slovenské republice Radek Donner. Jedná se tak o další personální posilu v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stanislav Gálik se stal výkonným ředitelem inovací společnosti AAA AUTO

Stanislav Gálik se stal výkonným...

Praha, 2. února 2018 – Společnost AAA AUTO včera oficiálně uvedla novou značku AuresLab, pod kterou sjednotila veškeré inovace, na kterých pracuje. Inovační centrum povede Stanislav Gálik,...