Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR

V sedle terénního motocyklu vybojoval spoustu cenných trofejí. A stejně úspěšně si vede i po přestupu do manažerského křesla – je zakladatelem obchodního domu automobilů Auto Jarov v Praze 3.

Josef Fojtík jako manažer, na svém motocyklu a na třetí fotografii s manželkou v roce 2002 při slavnostním otevření samostatného pavilonu vozů Volkswagen:

Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR


Josef Fojtík úspěšně prodává vozy koncernu Volkswagen: modely Audi, Volkswagen, Seat a Škoda. Drží si pozici největšího prodejce automobilů Volkswagen v ČR a za své dlouhodobé výsledky nedávno získal „diamantovou jehlici“, vůbec nejvyšší ocenění, kterým Volkswagen dekoruje nejúspěšnější partnery z celé Evropy. Držitelů „Zlatých jehlic“ je už mezi tuzemskými prodejci sítě Volkswagen několik. Dosud žádný z nich však nedosáhl na prestižní jehlici diamantovou, která je i v celosvětové síti značky Volkswagen velkou vzácností. Od konce minulého roku ale má i Česká republika svého „diamantového“ reprezentanta – spolu s kolegy z více než dvou desítek zemí získal toto ocenění Josef Fojtík, šéf známé firmy Auto Jarov.


Samostatný pavilon pro osobní vozy Volkswagen:

Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR


Takto zaplněn byl nový pavilon pro vozy Volkswagen při jeho slavnostním otevření v roce 2002:

Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR


„Já tu cenu beru jednoznačně jako poctu celému našemu týmu,“ tvrdí Josef Fojtík. „Původně se mi na tu slávu do Wolfsburgu moc nechtělo, ale teď nelituji – při takovém setkání člověk pochopí, že Volkswagen je opravdu silná celosvětová značka. Výborně jsme si podebatovali s kolegy ze všech možných zemí a byl jsem příjemně překvapený, že i přes své úspěchy to jsou většinou osobně velmi příjemní a skromní lidé – to mi někdy „doma“ trochu schází.“


Samostatný pavilon pro užitkové vozy Volkswagen:

Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR


Firma Auto Jarov nedávno oslavila deset let úspěšné existence. Vizitkou těch deseti let je přes 40 000 prodaných automobilů, více než 300 000 vyřízených dílenských zakázek, vlastní zkušebna motorů, supermoderní poloautomatická klempírna a nová lakovna, která nemá v Evropě obdoby. „Na lakovnu jsem opravdu pyšný – když jsem před lety prosadil projekt kapacitní klempírny a lakovny se supermoderními technologiemi za spoustu milionů, řada lidí mi říkala, že jsem se zbláznil. Ale já měl určitou představu o vývoji servisních služeb a prostě jsem se rozhodl. Dnes – po třech letech provozu – je lakovna téměř splacená a je nejziskovějším provozem firmy!“


Umění rychle zhodnotit situaci a správně se rozhodnout se prý naučil ve sportu: „Když se vám na motorce začne rozplétat kolo, také se musíte rychle rozhodnout: Zastavit, opravovat, ztratit čas ale dojet, nebo to risknout, protože cíl už je blízko a dojet to?! Už jsem starší chlap, tak si můžu dovolit trochu se ohlížet za sebe – a jsem docela rád, když mohu říci, že jsem se v životě rozhodoval správně!“


Mezi svá zásadní rozhodnutí Josef Fojtík samozřejmě řadí vstup do týmu Dukla. Na terénních motocyklech Jawa potom dvanáctkrát startoval na legendární „Šestidenní“ a jako kapitán československého Trophy teamu se výrazně podílel například na prvenství ve Světové trofeji a zisku pěti titulů mistrů světa družstev v letech 1970 až 1974. V roce 1974, po výhře na „Šestidenní“ v Itálii, ale řekl: Dost! Pověsil soutěžáckou přilbu na hřebík a začal nový život v automobilových službách.


V roce 1993 otevřel v Praze na Jarově vlastní firmu, která se rychle prosadila na samou špičku ve své branži. A zase to do značné míry bylo díky jeho tvrdohlavosti, nebo – řekněme – neochotě slevovat z promyšlených vizí: „Tehdy se říkalo, že budoucnost mají malé firmičky. Já se ale pozorně díval, jak to dělají ve světě a od počátku jsem razil myšlenku velké silné firmy, která bude sdružovat více značek a nabízet opravdu komplexní služby. Dnes se nám tato filozofie zúročuje a spousta mých dřívějších kritiků uznává že jsme se vydali správným směrem.“


Na úspěchy své firmy je Josef Fojtík právem hrdý, nepodléhá však přílišnému sebeuspokojení. I na začátku dalšího desetiletí existence stojí před jeho společností hodně úkolů: Vybudovat patrové garáže pro zákazníky, postavit nový autosalon Audi, architektonicky sjednotit průčelí areálu… Spousta práce a starostí, ale bývalý soutěžák a dnes uznávaný podnikatel se na to vše těší! Má prý totiž jednu zásadní výhodu: „Když jsem vartoval s motorkou od závodu k závodu, nedělal jsem to pro ty poháry a věnce, ale proto, že mě to bavilo. A to samé platí i o mém podnikání – možná bych to ani neměl říkat, ale já to nedělám s vidinou milionových zisků, nepotřebuju jachtu ani helikoptéru… Mě to podnikání prostě opravdu baví a strašně si vážím možnosti realizovat své vlastní vize. To se nedá, alespoň ne u mne, vyvážit žádnými penězi!“


Pan Josef Fojtík je příkladem úspěšného podnikatele pro svou houževnatost a cílevědomost a především proto, že veškeré zisky investuje do rozšiřování svého Auto Jarov a tím stálého zlepšování a zkvalitňování prodejních a servisních služeb pro své zákazníky. Již téměř 400 pracovníků tohoto prodejního a servisního kolosu to může nejlépe potvrdit. A také a především tisíce jeho spokojených zákazníků.


Rozlehlá hala pro prodej jetých aut umožňuje výkup velkého množství vozů od zákazníků, kteří si kupují nový vůz:

Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR
Josef Fojtík – jediný držitel diamantové jehlice koncernu Volkswagen v ČR


Vykoupená auta jsou důkladně prohlédnuta a samozřejmě prodávána se zárukou.

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum BARTH a.s.
Bratří Štefanů 985, 500 03 - Hradec Králové
494 945 105
autocentrum@autocentrum.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Libor Suchý, autoprodejna
Nový Šaldorf 81, 671 81 - Znojmo
515 227 952
seat@autoprodejnasuchy-znojmo.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové SUV označení Tarraco

Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové...

Výběru vítězného názvu se zúčastnilo více než 146 000 lidí Názvu Tarraco dalo přednost více než 35 % hlasujících SEAT poprvé vybral označení modelu na základě veřejného hlasování...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

Značka prodala v lednu 38 900 vozů, o 20,4 % více než ve stejném měsíci roku 2017 Dvouciferný růst ve Španělsku, Německu a Francii, prodeje zvyšuje nová Arona SEAT vstoupil na trh na Novém...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní plyn

Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní...

Jsou hospodárnější a stejně bezpečné i výkonné: odborník na CNG ze společnosti SEAT vyvrací některé mylné představy o těchto vozech S modely na CNG lze ujet až 1300 kilometrů bez...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilový ateliér

Automobilový ateliér

Nick Allen ručně navrhuje vzory tkanin pro čalounění nových modelů Tento „automobilový krejčí“ použije každý rok 30 km nití na prošívání sedadel, volantů a hlavic řadicí páky Také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Souboj mezi vozem SEAT Leon CUPRA a Barborou Špotákovou, olympijskou vítězkou v hodu oštěpem a tváří značky SEAT Vůz o výkonu 300 k poměřil své síly s atletkou, která je s výkonem 72,28...