Fotbalové kluby nejvyšší ligy najely s auty z Mototechny již přes milion kilometrů

Spolupráce AAA AUTO s českým fotbalem se v jarní části soutěže rozšíří.

V rámci spolupráce s AAA AUTO ujely fotbalové kluby za pět měsíců s novými automobily z Mototechny přes milion kilometrů

– a vystřídaly 129 automobilů v hodnotě přes 90 milionů korun. Se zahájením jarní části ePojištění.cz ligy se společné aktivity zintenzivní, a to i vzhledem k oslavám 25. výročí vzniku AAA AUTO a očekávanému dosažení dvou milionu zákazníků společnosti letos na podzim. Se 70ti tisíci prodaných aut ročně je AAA AUTO největším prodejcem ojetých automobilů nejen na českém a slovenském trhu, ale i ve střední a východní Evropě.

Šéf ligy Dušan Svoboda uvedl: 

„Fotbal je u nás bez diskuzí nejoblíbenějším sportem, proto je spojení nejvyšší fotbalové soutěže a největšího prodejce ojetých automobilů nejen na českém a slovenském trhu, ale ve střední a východní Evropě obecně, zcela pochopitelným krokem,“ uvedl šéf ligy Dušan Svoboda. Společnost AAA AUTO provozuje kromě ojetých vozů pod značkou Mototechna i prodej zánovních automobilů, tedy aut s nájezdem do 50 000 km a stářím do pěti let. „Toto desetiletí je ve znamení obnovování starých dobře známých značek, proto když jsme před čtyřmi lety rozšířili naši nabídku o zánovní vozy, sáhli jsme po nostalgickém názvu Mototechna. Značka běžně nabízí 1000 zánovních automobilů různých značek a modelů a jde o náš nejrychleji rostoucí segment, který chceme v letošním roce ještě více podpořit právě díky fotbalovému partnerství, a to nejen marketingově, ale i obchodně. Navázali jsme s kluby a s jejich partnery i další spolupráci v oblasti výkupu a prodeje vozů mimo fotbalové partnerství. Jedná se o řešení v rámci rozvoje našeho B2B programu, kdy komplexně zajišťujeme výkup jejich flotil a obměnu za jiné automobily. Důležitou součástí spolupráce je samozřejmě také možnost našeho přímého kontaktu s fanoušky na stadionech, mezi kterými hledáme nové zákazníky,“ doplnil provozní ředitel AAA AUTO Petr Vaněček. Klubům a funkcionářům AAA AUTO prostřednictvím své značky Mototechna dává permanentně k dispozici 105 nových vozů v celkové hodnotě přes 70 milionů korun.

Od začátku spolupráce AAA AUTO již fotbalovým klubům

– zapůjčilo 129 nových automobilů různých značek a modelů od luxusních SUV po velkoobjemové užitkové vozy (83x SUV, 33x kombi, 13x užitkový vůz). S auty se najelo 1 100 000 kilometrů. Nejvíce kilometrů najel klub FK Dukla Praha, kde se najelo za 5 měsíců již 89 500 km. Nejvíce času za volantem pak tráví český fotbalový záložník FC Zbrojovka Brno Pavel Zavadil (26 200 km) a sportovní manažer FC Vysočina Jihlava Milan Bokša (23 882 km).

Spojení s fotbalem přineslo společnosti AAA AUTO i značce Mototechna nový prostor pro komunikaci:

„V letošním roce plánujeme spolupráci ještě více rozšířit nad rámec již fungujících fan zón v průběhu ligových zápasů, testování aut hráči měsíce, marketingových kampaní a zapojování hráčů a společnosti AAA AUTO do neziskových projektů jako byla třeba návštěva traumatologického centra nemocnice v Motole nebo mikulášská nadílka v dětských domovech,“ dodal Petr Vaněček. Novinkou bude také větší zapojení diváků při zápasech. Půjde například poločasovou soutěž, kdy si fanoušci budou moci vyzkoušet své fotbalové umění a střílet do speciálně upravené brány a vyhrávat zajímavé ceny. Další změnou bude, že ten, kdo během zápasu chytí zakopnutý míč, si jej po zápase bude moci ponechat a navíc získá podpisy od domácích hráčů. „Spojení s fotbalem také využijeme pro naše základní letošní nosná témata, a to jsou oslavy 25 let od založení AAA AUTO a také přivítání dvoumiliontého zákazníka výkupu a prodeje, které očekáváme zhruba v září,“ připomněl Petr Vaněček.

Kromě oficiálního partnerství s ePojisteni.cz ligou se AAA AUTO stalo i platinovým partnerem Slovenského futbalového zväzu a podporuje Slovenskou fotbalovou reprezentaci a nejvyšší ligu.

 Skupina AAA AUTO působí na trhu již 25 let

Provozuje síť více než 40 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku. Za dobu své existence obsloužila přes 1,9 milionu zákazníků. Skupina prodá ročně přes 63 000 vozů a je tak největším prodejcem ojetých aut ve střední a východní Evropě. Prodává také zánovní vozy pod obnovenou značkou Mototechna. Společnost se pravidelně umisťuje v žebříčcích CZECH TOP 100 a Českých 100 nejlepších. Skupinu AAA AUTO vlastní britsko-polský investiční fond Abris Capital Partners. Značky AAA AUTO a Mototechna jsou oficiálním partnerem české nejvyšší fotbalové soutěže – ePojisteni.cz ligy.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výjimečné partnerství: Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Výjimečné partnerství: Závodní tým...

Globální spolupráce dvou předních značek HP a Ferrari zahrnuje společný závazek k inovacím, výkonu a důvěře. Logo HP se na formulích objeví již v nadcházejícím závodě F1 v Miami....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Jozef Kabaň se podepíše pod design nových MG

Jozef Kabaň se podepíše pod design...

Slovenská designová star Jozef Kabaň má novou práci. Světoznámý automobilový tvůrce se stal 22. dubna 2024 oficiálně novým členem rodiny MG na pozici Vice President of Global Design Center....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Štafl slavil triumf na historické Vltavě

Posádka týmu ACCR Racing21 Vojtěch Štajf a Veronika Havelková předvedla s vozem Toyota Celica GT-Four na trati 32. ročníku Historic Vltava Rallye o uplynulém víkendu brilantní jízdu, suverénně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Francouzské otevření nové sezony

Francouzské otevření nové sezony

Tým Rabbit Czech Racing otevřel letošní sezónu prvním podnikem mezinárodního seriálu FIA International Hill Climb Cup ve francouzském St Jean du Gard. Jezdec Adam Králík obsadil na této trati...

Volvo bude mít díky bioplynu první...

Volvácký výrobní závod v čínském Tchaj-čou přechází na bioplyn, díky čemuž se stává první klimaticky neutrální továrnou v Číně značky. Využívání bioplynu namísto zemního plynu...