Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Pravidelně v pondělí odpovídá na otázky čtenářů na www.auto.impuls.cz, které jsou jedním z mediálních partnerů týmu SEAT Sport Czech Republic.

Pozorný čtenář pondělků na Auto impulsu si určitě všiml, že jednoho z našich nejpopulárnějších soutěžáků – Emila Trinera zpovídáme už popadesáté.


Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Do „Okříšků“ zbývají tři týdny, ale na nich by Seat tým startoval asi jen v případě, že Cordoba bude už zase stát na kolech a Emilovu sluchu bude lahodit zvuk jejího motoru. Zatím však má do tohoto stavu daleko, protože je stále rozebraná a s největší pravděpdobností se budou fanoušci kochat pohledem na ni a na Emilovu jízdu až na Šumavě. Po zdravotní stránce je příbramský jezdec v pořádku, žádná nemoc se o něho nepokouší, takže v pohodě a dobré náladě mohl odpovídat na vaše otázky.

Lebeda: Emile, doufám že s Vaškem Pechem ukážete všem zač je toho loket.


„Především se o to musím snažit já sám, protože Vašek Pech je pro mě soupeř jako každý jiný. Vycházíme spolu perfektně, ale na trati si pochopitelně nic nedarujeme.“


Kaja: Ahoj Emile, zajimalo by mě, co bys chtěl dělat v důchodu, tedy až přestaneš jezdit.


„Chtěl bych se každopádně dál točit kolem aut, nejlépe stále kolem soutěžních. Zatím však o tom nepřemýšlím, mám angažmá u solidního týmu a dál se uvidí.“


MCATCH: Emile, co říkáš rozdělení „Šumavy“ na vlastně dva závody? Nemyslíš, že se může stát jako loni (ranní námraza), že se za tu skoro hodinu změní počasí a výsledky MMČR tak budou nesouměřitelné?


„Bez ohledu na počasí nemohu s harmonogramem souhlasit. Nic s tím ale nenaděláme, protože takové je rozhodnutí pánů z FIA. Každopádně očekávám blázinec na trati a hlavně na přejezdech, protože diváci nebudou čekat skoro hodinu na příjezd dalších vozů. Po průjezdu špičky se seberou a pojedou na další rychlostku. Je to nefér i vůči sponzorům ostatních posádek, protože ty je tak budou moci těžko prezentovat.“


Matess: Emile, chtěl bych se Tě zeptat na Tvůj názor. Pochází více špičkových jezdců MMČR v rallye z Moravy, nebo z Příbrami a okolí? Myslím nejen v současnosti, ale i v historii.


„Možná je to dáno tím, že z obou regionů pochází řada dobrých nebo dokonce výborných jezdců, jako namátkou Václav Blahna nebo Jiří Sedlář a spousta fanoušků se je snažila napodobovat. Já sám jsem nebyl výjimkou. Proto je kraj kolem Příbrami nebo Zlína stále líhní nových talentů. Obě města jsou také už léta centry mistrovských podniků.“


Jirka: Ahoj Emile, zajímalo by mě, s jakým soutěžním vozem z minulosti by ses chtěl svézt?


„Určitě s nějakým vozem skupiny B. Vždycky se mi líbilo Audi S1 Quattro.“


Pavel: Emile řekni, jakého úspěchu ve své kariéře si ceníš nejvíce?


„Těch je několik. Je to vítězství s Favoritem ve Světovém poháru pro vozy s jednou poháněnou nápravou v roce 1994. Potom si cením evropského titulu ve formuli dvě z roku 1998, premiérového ryllysprintového titulu z roku 2000 a druhého místa absolutně ve velkém mistrovství, ke kterému jsme dojeli předloni. Vypíchnout bych však chtěl deváté místo absolutně na Rally Akropolis, kde jsem v roce 1994 získal s Favoritem, jako první Čech, dva body do kategorie jezdců. Je to hlavně proto, že novináři stále uvádějí v tomto případě někoho jiného a to mě trochu mrzí.“


xxl: Ahoj Emine, zaujimalo by ma, či si niekedy účinkoval ako kaskader vo filme. Ak nie, mal by si zaujem točit autonahaňacky? Mám pocit, že súčasné naháňačky vo filmoch sú velmi amatérsky točené, aky je Tvoj názor?


„Jako automobilový kaskadér jsem ještě nevystupoval, ale pravdou je, že by mě to bavilo. Možná, že se na to nám v závodnickém důchodu. Co se týče automobilových honiček, tak se mi zase tak amatérské nezdají, alepsoň ty, které jsem viděl.“


Převzato z internetových stránek týmu SEAT Sport Czech Republic.
:

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PYRAMIDA Centrum
U Pyramidy 721, 252 43 Praha – Průhonice
267 751 006, NONSTOP HELP SERVIS 602 182 424
prodej@pyramidacentrum.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pět chyb, které lidé dělají při používání klimatizace

Pět chyb, které lidé dělají při...

Jednou z nejčastějších chyb je zapnutí klimatizace na nejvyšší výkon bez předchozího vyvětrání interiéru Výdechy ventilační soustavy by měly směřovat ke stropu, nikoli na cestující,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT podepsal smlouvu o spolupráci se společným podnikem Volkswagen Group China a JAC

SEAT podepsal smlouvu o spolupráci se...

SEAT se stane podílníkem ve firmě založené společnostmi Volkswagen Group China a JAC a ve společném podniku bude vedoucí značkou koncernu Španělský výrobce automobilů se bude aktivně podílet...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Česká cena za PR pro SEAT

Česká cena za PR pro SEAT

SEAT získal 1. místo v letošní České cenu za PR v kategorii Přeshraniční spolupráce Souboj zlaté olympioničky Báry Špotákové s Leonem Cupra zaujal světová média České video ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sraz vozů SEAT s doprovodným programem už tento víkend

Sraz vozů SEAT s doprovodným programem...

Poslední květnový víkend je již tradičně ve znamení srazu automobilů značky SEAT, který pořádá SEAT KLUB ČR. Majitelé a příznivci vozů této španělské značky se setkají ve Žďáru...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Světová premiéra na Setkání GTI: Nový Golf GTI TCR Concept odhalen u jezera Wörthersee

Světová premiéra na Setkání GTI:...

264 km/h: Z motoristického sportu odvozený Golf GTI TCR bude nejrychlejší verzí modelu GTI 290 k: Budoucí sériová verze vstoupí na trh na konci roku 2018 se 7stupňovou převodovkou DSG,...