Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Pravidelně v pondělí odpovídá na otázky čtenářů na www.auto.impuls.cz, které jsou jedním z mediálních partnerů týmu SEAT Sport Czech Republic.

Pozorný čtenář pondělků na Auto impulsu si určitě všiml, že jednoho z našich nejpopulárnějších soutěžáků – Emila Trinera zpovídáme už popadesáté.


Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Do „Okříšků“ zbývají tři týdny, ale na nich by Seat tým startoval asi jen v případě, že Cordoba bude už zase stát na kolech a Emilovu sluchu bude lahodit zvuk jejího motoru. Zatím však má do tohoto stavu daleko, protože je stále rozebraná a s největší pravděpdobností se budou fanoušci kochat pohledem na ni a na Emilovu jízdu až na Šumavě. Po zdravotní stránce je příbramský jezdec v pořádku, žádná nemoc se o něho nepokouší, takže v pohodě a dobré náladě mohl odpovídat na vaše otázky.

Lebeda: Emile, doufám že s Vaškem Pechem ukážete všem zač je toho loket.


„Především se o to musím snažit já sám, protože Vašek Pech je pro mě soupeř jako každý jiný. Vycházíme spolu perfektně, ale na trati si pochopitelně nic nedarujeme.“


Kaja: Ahoj Emile, zajimalo by mě, co bys chtěl dělat v důchodu, tedy až přestaneš jezdit.


„Chtěl bych se každopádně dál točit kolem aut, nejlépe stále kolem soutěžních. Zatím však o tom nepřemýšlím, mám angažmá u solidního týmu a dál se uvidí.“


MCATCH: Emile, co říkáš rozdělení „Šumavy“ na vlastně dva závody? Nemyslíš, že se může stát jako loni (ranní námraza), že se za tu skoro hodinu změní počasí a výsledky MMČR tak budou nesouměřitelné?


„Bez ohledu na počasí nemohu s harmonogramem souhlasit. Nic s tím ale nenaděláme, protože takové je rozhodnutí pánů z FIA. Každopádně očekávám blázinec na trati a hlavně na přejezdech, protože diváci nebudou čekat skoro hodinu na příjezd dalších vozů. Po průjezdu špičky se seberou a pojedou na další rychlostku. Je to nefér i vůči sponzorům ostatních posádek, protože ty je tak budou moci těžko prezentovat.“


Matess: Emile, chtěl bych se Tě zeptat na Tvůj názor. Pochází více špičkových jezdců MMČR v rallye z Moravy, nebo z Příbrami a okolí? Myslím nejen v současnosti, ale i v historii.


„Možná je to dáno tím, že z obou regionů pochází řada dobrých nebo dokonce výborných jezdců, jako namátkou Václav Blahna nebo Jiří Sedlář a spousta fanoušků se je snažila napodobovat. Já sám jsem nebyl výjimkou. Proto je kraj kolem Příbrami nebo Zlína stále líhní nových talentů. Obě města jsou také už léta centry mistrovských podniků.“


Jirka: Ahoj Emile, zajímalo by mě, s jakým soutěžním vozem z minulosti by ses chtěl svézt?


„Určitě s nějakým vozem skupiny B. Vždycky se mi líbilo Audi S1 Quattro.“


Pavel: Emile řekni, jakého úspěchu ve své kariéře si ceníš nejvíce?


„Těch je několik. Je to vítězství s Favoritem ve Světovém poháru pro vozy s jednou poháněnou nápravou v roce 1994. Potom si cením evropského titulu ve formuli dvě z roku 1998, premiérového ryllysprintového titulu z roku 2000 a druhého místa absolutně ve velkém mistrovství, ke kterému jsme dojeli předloni. Vypíchnout bych však chtěl deváté místo absolutně na Rally Akropolis, kde jsem v roce 1994 získal s Favoritem, jako první Čech, dva body do kategorie jezdců. Je to hlavně proto, že novináři stále uvádějí v tomto případě někoho jiného a to mě trochu mrzí.“


xxl: Ahoj Emine, zaujimalo by ma, či si niekedy účinkoval ako kaskader vo filme. Ak nie, mal by si zaujem točit autonahaňacky? Mám pocit, že súčasné naháňačky vo filmoch sú velmi amatérsky točené, aky je Tvoj názor?


„Jako automobilový kaskadér jsem ještě nevystupoval, ale pravdou je, že by mě to bavilo. Možná, že se na to nám v závodnickém důchodu. Co se týče automobilových honiček, tak se mi zase tak amatérské nezdají, alepsoň ty, které jsem viděl.“


Převzato z internetových stránek týmu SEAT Sport Czech Republic.
:

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Auto Jarov
Osiková 2, Praha 3, 130 00
251 002 288
seat@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový model Tarraco: správné SUV pro završení největší produktové ofenzivy značky SEAT

Nový model Tarraco: správné SUV pro...

SEAT vstupuje s modelem Tarraco na trh velkých SUV a završuje svou produktovou řadu v segmentu SUV, která již zahrnuje modely Arona a Ateca Tarraco je svěží novinkou v segmentu díky kombinaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Financial Times ocenily SEAT jako evropského lídra digitální transformace

Financial Times ocenily SEAT jako...

Zpráva deníku Financial Times uvádí 100 evropských společností s vedoucím postavením v oblasti digitalizace Vybrané společnosti vynikají svou schopností přizpůsobovat se inovativním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT 1400: První vozidlo SEAT slaví 65. výročí

SEAT 1400: První vozidlo SEAT slaví 65....

SEAT 1400, elegantní a luxusní osobní automobil, začal psát 13. listopadu 1953 příběh automobilové značky SEAT Technicky vyspělý SEAT 1400 používal jako jeden z prvních v Evropě samonosnou...