Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Pravidelně v pondělí odpovídá na otázky čtenářů na www.auto.impuls.cz, které jsou jedním z mediálních partnerů týmu SEAT Sport Czech Republic.

Pozorný čtenář pondělků na Auto impulsu si určitě všiml, že jednoho z našich nejpopulárnějších soutěžáků – Emila Trinera zpovídáme už popadesáté.


Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Do „Okříšků“ zbývají tři týdny, ale na nich by Seat tým startoval asi jen v případě, že Cordoba bude už zase stát na kolech a Emilovu sluchu bude lahodit zvuk jejího motoru. Zatím však má do tohoto stavu daleko, protože je stále rozebraná a s největší pravděpdobností se budou fanoušci kochat pohledem na ni a na Emilovu jízdu až na Šumavě. Po zdravotní stránce je příbramský jezdec v pořádku, žádná nemoc se o něho nepokouší, takže v pohodě a dobré náladě mohl odpovídat na vaše otázky.

Lebeda: Emile, doufám že s Vaškem Pechem ukážete všem zač je toho loket.


„Především se o to musím snažit já sám, protože Vašek Pech je pro mě soupeř jako každý jiný. Vycházíme spolu perfektně, ale na trati si pochopitelně nic nedarujeme.“


Kaja: Ahoj Emile, zajimalo by mě, co bys chtěl dělat v důchodu, tedy až přestaneš jezdit.


„Chtěl bych se každopádně dál točit kolem aut, nejlépe stále kolem soutěžních. Zatím však o tom nepřemýšlím, mám angažmá u solidního týmu a dál se uvidí.“


MCATCH: Emile, co říkáš rozdělení „Šumavy“ na vlastně dva závody? Nemyslíš, že se může stát jako loni (ranní námraza), že se za tu skoro hodinu změní počasí a výsledky MMČR tak budou nesouměřitelné?


„Bez ohledu na počasí nemohu s harmonogramem souhlasit. Nic s tím ale nenaděláme, protože takové je rozhodnutí pánů z FIA. Každopádně očekávám blázinec na trati a hlavně na přejezdech, protože diváci nebudou čekat skoro hodinu na příjezd dalších vozů. Po průjezdu špičky se seberou a pojedou na další rychlostku. Je to nefér i vůči sponzorům ostatních posádek, protože ty je tak budou moci těžko prezentovat.“


Matess: Emile, chtěl bych se Tě zeptat na Tvůj názor. Pochází více špičkových jezdců MMČR v rallye z Moravy, nebo z Příbrami a okolí? Myslím nejen v současnosti, ale i v historii.


„Možná je to dáno tím, že z obou regionů pochází řada dobrých nebo dokonce výborných jezdců, jako namátkou Václav Blahna nebo Jiří Sedlář a spousta fanoušků se je snažila napodobovat. Já sám jsem nebyl výjimkou. Proto je kraj kolem Příbrami nebo Zlína stále líhní nových talentů. Obě města jsou také už léta centry mistrovských podniků.“


Jirka: Ahoj Emile, zajímalo by mě, s jakým soutěžním vozem z minulosti by ses chtěl svézt?


„Určitě s nějakým vozem skupiny B. Vždycky se mi líbilo Audi S1 Quattro.“


Pavel: Emile řekni, jakého úspěchu ve své kariéře si ceníš nejvíce?


„Těch je několik. Je to vítězství s Favoritem ve Světovém poháru pro vozy s jednou poháněnou nápravou v roce 1994. Potom si cením evropského titulu ve formuli dvě z roku 1998, premiérového ryllysprintového titulu z roku 2000 a druhého místa absolutně ve velkém mistrovství, ke kterému jsme dojeli předloni. Vypíchnout bych však chtěl deváté místo absolutně na Rally Akropolis, kde jsem v roce 1994 získal s Favoritem, jako první Čech, dva body do kategorie jezdců. Je to hlavně proto, že novináři stále uvádějí v tomto případě někoho jiného a to mě trochu mrzí.“


xxl: Ahoj Emine, zaujimalo by ma, či si niekedy účinkoval ako kaskader vo filme. Ak nie, mal by si zaujem točit autonahaňacky? Mám pocit, že súčasné naháňačky vo filmoch sú velmi amatérsky točené, aky je Tvoj názor?


„Jako automobilový kaskadér jsem ještě nevystupoval, ale pravdou je, že by mě to bavilo. Možná, že se na to nám v závodnickém důchodu. Co se týče automobilových honiček, tak se mi zase tak amatérské nezdají, alepsoň ty, které jsem viděl.“


Převzato z internetových stránek týmu SEAT Sport Czech Republic.
:

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Louda Auto a.s.
Třídvorská 70, 280 00 - Kolín V
321 715 804
lukas.lahoda@louda.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
SAZ – Evžen Myslivec s.r.o.
Rybalkova 2639, 440 01 - Louny
415 652 154, 603 519 204
prodej.seat@saz-myslivec.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nevšední možnosti originálního příslušenství: Nový SEAT Tarraco nabídne širokou škálu personalizace a příplatkové výbavy

Nevšední možnosti originálního...

SEAT s modelem Tarraco úspěšně vstoupil do segmentu velkých SUV Tarraco nabídne širokou škálu jedinečné personalizace, kvalitu, prvotřídní design i moderní konektivitu Nabídka zahrnuje jak...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT zvolil pneumatiky Bridgestone pro svůj nový koncept elektromobilu Minimó

SEAT zvolil pneumatiky Bridgestone pro...

Bridgestone činí touto spoluprací další krok na své cestě, na níž utváří budoucnost mobility Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů, byl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Den, kdy byl zachráněn papamobil

Den, kdy byl zachráněn papamobil

Požár v závodě SEAT v Barceloně ohrozil sbírku historických vozidel značky Rychlý zásah zaměstnanců společnosti SEAT a hasičů zabránil poškození vozidel Sbírka zahrnuje klenoty, jako je...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Das WeltAuto spouští nový web s moderním vzhledem a rozšířenými funkcemi

Das WeltAuto spouští nový web s...

Portál dasweltauto.cz je v nové podobě v provozu od konce února Rozšířené možnosti pro interakci a individualizaci podle požadavků zákazníka V prvních dvou měsících roku 2019 se v síti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT dosáhl nejvyššího provozního zisku ve své historii

SEAT dosáhl nejvyššího provozního...

Výrobce automobilů vykázal v roce 2018 zisk 254 milionů eur, to představuje meziroční nárůst o 33,4 % Výnosy z prodeje přesáhly 10 miliard eur, což je nový rekord Zaměstnanci společnosti...