Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Pravidelně v pondělí odpovídá na otázky čtenářů na www.auto.impuls.cz, které jsou jedním z mediálních partnerů týmu SEAT Sport Czech Republic.

Pozorný čtenář pondělků na Auto impulsu si určitě všiml, že jednoho z našich nejpopulárnějších soutěžáků – Emila Trinera zpovídáme už popadesáté.


Emil Triner je bezpochyby jednou z největších osobností a magnetů domácího soutěžního mistrovství

Do „Okříšků“ zbývají tři týdny, ale na nich by Seat tým startoval asi jen v případě, že Cordoba bude už zase stát na kolech a Emilovu sluchu bude lahodit zvuk jejího motoru. Zatím však má do tohoto stavu daleko, protože je stále rozebraná a s největší pravděpdobností se budou fanoušci kochat pohledem na ni a na Emilovu jízdu až na Šumavě. Po zdravotní stránce je příbramský jezdec v pořádku, žádná nemoc se o něho nepokouší, takže v pohodě a dobré náladě mohl odpovídat na vaše otázky.

Lebeda: Emile, doufám že s Vaškem Pechem ukážete všem zač je toho loket.


„Především se o to musím snažit já sám, protože Vašek Pech je pro mě soupeř jako každý jiný. Vycházíme spolu perfektně, ale na trati si pochopitelně nic nedarujeme.“


Kaja: Ahoj Emile, zajimalo by mě, co bys chtěl dělat v důchodu, tedy až přestaneš jezdit.


„Chtěl bych se každopádně dál točit kolem aut, nejlépe stále kolem soutěžních. Zatím však o tom nepřemýšlím, mám angažmá u solidního týmu a dál se uvidí.“


MCATCH: Emile, co říkáš rozdělení „Šumavy“ na vlastně dva závody? Nemyslíš, že se může stát jako loni (ranní námraza), že se za tu skoro hodinu změní počasí a výsledky MMČR tak budou nesouměřitelné?


„Bez ohledu na počasí nemohu s harmonogramem souhlasit. Nic s tím ale nenaděláme, protože takové je rozhodnutí pánů z FIA. Každopádně očekávám blázinec na trati a hlavně na přejezdech, protože diváci nebudou čekat skoro hodinu na příjezd dalších vozů. Po průjezdu špičky se seberou a pojedou na další rychlostku. Je to nefér i vůči sponzorům ostatních posádek, protože ty je tak budou moci těžko prezentovat.“


Matess: Emile, chtěl bych se Tě zeptat na Tvůj názor. Pochází více špičkových jezdců MMČR v rallye z Moravy, nebo z Příbrami a okolí? Myslím nejen v současnosti, ale i v historii.


„Možná je to dáno tím, že z obou regionů pochází řada dobrých nebo dokonce výborných jezdců, jako namátkou Václav Blahna nebo Jiří Sedlář a spousta fanoušků se je snažila napodobovat. Já sám jsem nebyl výjimkou. Proto je kraj kolem Příbrami nebo Zlína stále líhní nových talentů. Obě města jsou také už léta centry mistrovských podniků.“


Jirka: Ahoj Emile, zajímalo by mě, s jakým soutěžním vozem z minulosti by ses chtěl svézt?


„Určitě s nějakým vozem skupiny B. Vždycky se mi líbilo Audi S1 Quattro.“


Pavel: Emile řekni, jakého úspěchu ve své kariéře si ceníš nejvíce?


„Těch je několik. Je to vítězství s Favoritem ve Světovém poháru pro vozy s jednou poháněnou nápravou v roce 1994. Potom si cením evropského titulu ve formuli dvě z roku 1998, premiérového ryllysprintového titulu z roku 2000 a druhého místa absolutně ve velkém mistrovství, ke kterému jsme dojeli předloni. Vypíchnout bych však chtěl deváté místo absolutně na Rally Akropolis, kde jsem v roce 1994 získal s Favoritem, jako první Čech, dva body do kategorie jezdců. Je to hlavně proto, že novináři stále uvádějí v tomto případě někoho jiného a to mě trochu mrzí.“


xxl: Ahoj Emine, zaujimalo by ma, či si niekedy účinkoval ako kaskader vo filme. Ak nie, mal by si zaujem točit autonahaňacky? Mám pocit, že súčasné naháňačky vo filmoch sú velmi amatérsky točené, aky je Tvoj názor?


„Jako automobilový kaskadér jsem ještě nevystupoval, ale pravdou je, že by mě to bavilo. Možná, že se na to nám v závodnickém důchodu. Co se týče automobilových honiček, tak se mi zase tak amatérské nezdají, alepsoň ty, které jsem viděl.“


Převzato z internetových stránek týmu SEAT Sport Czech Republic.
:

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
AUTOCENTRUM Olomouc s.r.o.
Horní Lán 445/1, 779 00 - Olomouc
585 750 354
seat@seatolomouc.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
HAVEX-auto s.r.o.
Pražská 782/IV, 503 51 - Chlumec nad Cidlinou
495 221 256
ch.nv@havex.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT a Noveto spolupracují na vývoji inovativního audiosystému

SEAT a Noveto spolupracují na vývoji...

Smlouva o spolupráci vychází z telavivského projektu SEAT XPLORA, jehož cílem je vylepšovat zážitky z jízdy a přinášet nová řešení mobility Jedná se o první z osmi projektů spolupráce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT zve fanoušky atletiky na Kontinentální pohár do Ostravy

SEAT zve fanoušky atletiky na...

Historicky největší atletická akce v České republice se uskuteční 8. až 9. září 2018 SEAT předal organizátorům flotilu 25 vozů SEAT Na model Alhambra již řadu let sází také oštěpařka...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT svými prodejními výsledky i nadále překonává rekordy

SEAT svými prodejními výsledky i...

SEAT dodal od ledna do července 342 700 vozů, což je nejlepší výsledek v jeho historii Prodeje v uplynulém měsíci strmě vzrostly o 35,7 % na více než 52 000 vozidel Značka rostla o více...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT a Grupo Sesé uvádí do provozu soupravu s návěsem a přívěsem

SEAT a Grupo Sesé uvádí do provozu...

Souprava s délkou více než 30 metrů snižuje emise CO2 u každé přepravy nákladu o 20 % Souprava s návěsem a přívěsem přináší 25% úsporu nákladů na logistiku a měla by snížit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tipy před odjezdem na dovolenou: Jak naložit všechna zavazadla a zachovat si chladnou hlavu

Tipy před odjezdem na dovolenou: Jak...

Pět zásadních pravidel pro dokonale naložený zavazadlový prostor na základě filozofie Marie Kondo a důmyslné konstrukce vozů SEAT Mezi doporučení patří sestavení seznamu všech potřebných...