Citroen na autosalonu 2001 ve Frankfurtu

Světová premiéra Citroenu C3 organicky navazuje na nové modely v nedávné době představené: Xsara Picasso a C5 v provedení limuzína i kombi. Technická vyspělost těchto modelů dokazuje nový nástup Citroenu v boji o získání zákazníků a zvýšení prestiže značky.

K vysokému nárůstů prodeje v posledních pěti letech přispěly i modely Citroen Xsara a Berlingo.


Citroen na autosalonu 2001 ve Frankfurtu

Středem pozornosti na expozici Citroenu byl nový model C3, malý vůz ve stejné třídě jako Citroen Saxo. C3 je vozem elegantním, praktickým a bezpečným, vozem pro město i cestování, vozem pro rodinu i běžné pracovní využití. O Citroenu C3 jsme vás podrobně informovali 31. 8. 2001.

Dále byly na stánku umístěny všechny v současné době vyráběné modely: Citroen C5 Limuzína, Citroen C5 Kombi, Citroen Xsara, Citroen Xsara Picasso, Citroen Saxo a Citroen Berlingo.


Exponátem hodným pozornosti byla i vystavená studie modelu C5 Carlsson, upravený C5 Kombi známou německou firmou Carlsson. Luxusní interiér a motor s výkonem 173 kW oprávněně zařazuje C5 Carlsson do luxusní třídy vozů.


Citroen na autosalonu 2001 ve Frankfurtu

Citroen nabídl návštěvníkům i pohled do budoucnosti automobilů – Citroen C-Crosser, který ukazuje koncepci automobilu pro budoucí životní styl. Tato studie mně zaujala především nezvyklým designem podřízeným praktičnosti a řadou technických inovací na studii použitých. Cestující sedí ve dvou řadách po třech, Vůz má maximálně prosklené plochy a velký zavazadlový prostor. Řidič může řídit z kteréhokoliv místa v první řadě, pouze posunutím půlkruhového volantu, na kterém jsou všechny ovládací prvky potřebné k řízení vozu.

C-Crosser s výkonným motorem, autoadaptivní automatickou převodovkou a řiditelnými předními i zadními koly je vozem maximálně pohyblivým ve městě. Systém pérování Hydroaktiv 3 zaručuje pohodlnou, příjemnou a bezpečnou jízdu i na velké vzdálenosti. Pohon na všechna čtyři kola, možnost měnit světlou výšku vozu od 14 do 20 cm spolu se systémem ABS s brzdovým asistentem a ESP předurčuje bezpečné použití vozu i v  terénu.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na kolech, který umí šetřit i hýčkat

Nový Citroën C5 Aircross: Gauč na...

Citroën má nový trumf a vlajkovou loď. Druhá generace modelu C5 Aircross spojuje komfort obývacího pokoje, francouzský smysl pro design a moderní elektrifikaci. Na platformě STLA Medium vzniklo...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vlajková loď značky DS překonala 500 kilometrů po dálnici na jedno nabití

Vlajková loď značky DS překonala 500...

Nová DS N°8, stoprocentně elektrická vlajková loď značky DS Automobiles, potvrzuje svou výjimečnou efektivitu. V testech uskutečněných v několika evropských zemích zvládla po dálnicích...

Přijíždí nový francouzský hatchback...

Značka DS znovu dokazovala, že automobil může být víc než jen dopravní prostředek. Nový model DS N°4 kombinuje tři typy elektrifikace, chytrou konektivitu a interiér navržený jako salón na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Průměrné emise CO2 nových automobilů v roce 2023 v Česku nepatrně klesly. Premiantem je Citroën

Průměrné emise CO2 nových automobilů...

V uplynulém roce si v oblasti osobních vozidel připsaly nejvíce registrací značky Škoda (35,0 %), Hyundai (9,1 %), Volkswagen (8,6 %), Toyota (7,9 %) a Kia (5,2 %). Jak je na tom český trh a...