Citroen Jumpy byl zvolem užitkovým vozem roku 2008 (VAN of the year 2008).

Při příležitosti otevření amsterodamského salonu to oznámila včera porota složená ze zástupců odborného tisku z 20 zemí výsledky této ankety.

Citroën se díky široké modelové řadě, která přesně odpovídá požadavkům svých uživatelů, stal významným hráčem na trhu lehkých užitkových vozů.

Citroen Jumpy byl zvolem užitkovým vozem roku 2008 (VAN of the year 2008).
Citroen Jumpy byl zvolem užitkovým vozem roku 2008 (VAN of the year 2008).
Citroen Jumpy byl zvolem užitkovým vozem roku 2008 (VAN of the year 2008).

Tuto pozici dokazuje a nyní ještě posiluje skutečnost, že Citroën Jumpy obdržel 108 bodů ze 140 možných.

Nového modelu Jumpy, který byl na trh uveden v lednu 2007, se v Evropě (v 28 zemích) prodalo již více než 22 000 vozů. Dokonale zaujímá své místo uprostřed řady užitkových vozů, kterou tvoří Berlingo a Jumper. V brzké době se tato řada rozroste o Citroën Nemo, nový model uvedený ve světové premiéře na amsterodamském autosalonu. Díky této kompletní modelové řadě Citroën nabízí řešení všem klientům segmentu užitkových vozů od 600 kg do 2 tun užitečné hmotnosti a od 2,5 do 17 m3 užitečného objemu.

Trvalé přizpůsobování této řady tendencím trhu LUV umožnilo značce Citroën dosáhnout během prvních devíti měsíců roku 2007 v Evropě (28 zemí) podílu na trhu ve výši 9,6 % a na několika trzích obsadit špičkové pozice: první místo ve Španělsku, druhé v Belgii a třetí ve Francii a Portugalsku. Dnes, kdy 1 vozidlo značky Citroën z 5 prodaných na celém světě náleží k segmentu LUV, a kdy 1 LUV z 10 prodaných vozů v Evropě (28 zemí) náleží ke značce Citroën, je zcela zřejmé, jaký význam má pro značku přítomnost v segmentu LUV.

Nový model Jumpy, jehož koncepce byla oproti předcházejícímu modelu kompletně přepracována, zaujal členy poroty udělující cenu užitkovému vozidlu roku četnými přednostmi, k nimž patří:

  • Moderní a dynamický styl,
  • rozsah verzí provedení kabiny, kam patří skříňová karosérie s plnými stěnami (furgon bez oken vzadu), skříňová karosérie s prosklenými stěnami (furgon s okny vzadu), přepažená kabina umožňující úpravy vnitřního nákladového prostoru i kombi určené k přepravě osob,
  • velký výběr kombinací hodnot užitečného objemu, užitečné hmotnosti a délky,
  • ekonomické a výkonné pohonné jednotky,
  • vynikající jízdní vlastnosti i při náročném zatížení a provozu,
  • četné prvky zvyšující úroveň komfortu a bezpečnosti jako je pneumatické zadní zavěšení, 6 airbagů a systém ESP.

Jako skutečný reprezentant svého segmentu je Jumpy vystaven na stánku značky Citroën na amsterodamském autosalonu (hala 7, pavilon 07004) společně s dalšími vozy třídy LUV (Nemo, Berlingo a Jumper) a novým SUV této značky C-Crosser, které je zde vystaveno s přestavbou N1. Citroën představuje i koncept Cruise-Crosser, SUV s hybridním dieselovým pohonem a třetí nápravou využívanou v kombinaci s ostatními čtyřmi hnanými koly na náročném povrchu (písek, sníh).

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA a společnost Huawei představují svůj první vůz s mobilním připojením

Skupina PSA a společnost Huawei...

DS 7 Crossback je první vůz skupiny PSA, který používá platformu IoT, označovanou jako CVMP „Connected Vehicle Modular Platform“ a vybavenou technologií Huawei pro zajištění nabídky nových...

Emov spouští v Lisabonu sdílení...

Služba nabízející sdílení automobilů emov, která vznikla jako společný podnik mezi značkou Free2Move a společností Eysa, začne od dubna fungovat v portugalské metropoli; Emov nabídne...