Bridgestone Europe zaměřuje své aktivity na východní Evropu – nová organizační struktura

Společnost Bridgestone Europe oznámila celoevropskou reorganizaci v nadnárodních regionech.

Jejím cílem je sloučit některé interní činnosti, zlepšit strategický management a zároveň vytvořit pro národní týmy podmínky, aby se mohly ještě intenzivněji zaměřovat na vlastní trhy.

Každý z nově vytvořených regionů bude postupovat podle vlastního kalendáře kompletní implementace nových struktur.

Nově vzniklý VÝCHODNÍ REGION je největším regionem z hlediska rozlohy i potenciálu pro budoucí růst. Patří do něj většina zemí střední a východní Evropy včetně České republiky, pobaltských zemí, Polska, Slovenska, Maďarska, Rumunska, Bulharska a zemí bývalé Jugoslávie. Z praktických důvodů a kvůli využití zkušeností dosavadních zaměstnanců v exportním oddělení bude centrála pro tento region sídlit ve Vídni.

Od 1.9. 2010 byly do jednotlivých funkcí jmenovány následující osoby:

Armand Dahi, současný generální ředitel společností Bridgestone Sales Polska Sp.z.o.o, Bridgestone Baltics SIA a Bridgestone Czech Republic s.r.o., bude odpovídat za veškeré aktivity v rámci východního regionu z pozice „Generálního ředitele pro východní region“.

  • Andy Davies povede divizi spotřebitelských produktů pro východní region.
  • Antonio Iannetta povede divizi komerčních produktů pro východní region.
  • Sergejs Pusnakovs bude řídit místní týmy v Polsku a pobaltských zemích.
  • Florin Ponoran bude řídit místní tým v Rumunsku.

Další funkce budou obsazeny později.

V rámci těchto změn budou dále posíleny místní prodejní týmy s cílem poskytovat zákazníkům ještě vyšší úroveň služeb a profitovat z dalších nadnárodních služeb, jako je například fleet management, centrální fakturace nebo e-commerce. Centrála ve Vídni bude blíž k uvedeným aktivitám a díky tomu je bude moci efektivněji monitorovat a podporovat.

Všem zaměstnancům, jichž se tato změna dotkla, byly nabídnuty alternativní funkce v rámci organizace pro východní region.

Restrukturalizaci organizace společnosti si vyžádaly změny na trhu. „Rádi bychom se podíleli na růstu rychle se rozvíjející střední a východní Evropy nabídkou ještě profesionálnější podpory všem našim místním zákazníkům. Předpokladem k tomu bude spojení nových, vysoce kvalifikovaných a specializovaných nadnárodních zdrojů, které nám umožní zaměřit se více na produktovou řadu a zvýšenou kontrolu. Nová organizační struktura přispěje rovněž k optimalizaci efektivnosti a koherence našich vnitřních procesů s jasnými cílem zlepšit služby pro naše zákazníky,“ prohlásil Armand Dahi.

Organizační změny vstoupí v plnou platnost dne 1.1. 2011.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“? Toyota chystá mini elektromobil do 45 km/h

Chtěli byste mít tohle ve „sklepě“?...

Toyota zkoumá, jak bude vypadat městská doprava zítřka – malá, tichá a elektrická. Konsorcium vedené Toyota Manufacturing UK získalo od britské vlády podporu na studii proveditelnosti lehkého...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor a spolehlivost v každém detailu

Nový Peugeot Boxer Furgon: Síla, prostor...

Peugeot nedávno představil novou generaci robustního pracovního partnera. S nejvýkonnějším dieselovým motorem, komfortní kabinou a moderní technikou. Vyzkoušeli jsme Peugeot Boxer Furgon ve verzi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nextbase: Počet srážek automobilů se zvěří roste, hodí se mít záznam z palubní kamery

Nextbase: Počet srážek automobilů se...

V loňském roce došlo k dalšímu nárůstu počtu automobilových nehod způsobených srážkou se zvěří. Úměrně cenám nových vozů a nákladům na opravy rostou také způsobené škody....

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi Concept C: Elektrický roadster, který přepisuje budoucnost sportovních vozů

Audi Concept C: Elektrický roadster,...

V Miláně debutoval koncept, který ukazuje směr značky Audi. Elegantní, odvážný a napěchovaný emocemi – takový je zcela elektrický roadster Concept C. Čistota, emoce, technická dokonalost a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to víc než jen číslo

CUPRA vyrobila svůj miliontý vůz: Je to...

CUPRA dosáhla nového milníku. Ve svém výrobním závodě Martorell vyrobila svůj 1 000 000. vůz. Stala se jím CUPRA Formentor, nejikoničtější a nejúspěšnější model značky. CUPRA s duchem...