AAA AUTO v Ostravě přivítalo 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici: rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil.

Jeden a půl miliontou zákaznicí

– se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO řekla:

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky.”

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků

– jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stará auta do šrotu? Lidé do nich naopak začínají více investovat

Stará auta do šrotu? Lidé do nich...

Akcie, virtuální měny, dluhopisy nebo třeba zlato. To všechno jsou produkty, které investoři hojně využívají. Posledních několik let se jako jedna z nejlepších možností, kam uložit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson potvrdil své špičkové kvality během dlouhodobého testu časopisu Auto Bild na 100 000 km

Hyundai Tucson potvrdil své špičkové...

Německý časopis Auto Bild udělil vozu Hyundai Tucson v rámci dlouhodobého testu na sto tisíc kilometrů perfektní hodnocení. Oblíbený Tucson, vyráběný v Nošovicích u Frýdku-Místku, byl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dunlop potvrzen jako oficiální dodavatel pneumatik pro Mezinárodní šestidenní závody enduro FIM 2018

Dunlop potvrzen jako oficiální dodavatel...

Jedna z největších světových událostí motoristického sportu s celkem 600 závodníky jmenovala značku Dunlop oficiálním partnerem pro dodávky pneumatik. Mezinárodní šestidenní závody enduro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO se stala oficiálním sponzorem letošního Mistrovství světa v silniční cyklistice UCI

ŠKODA AUTO se stala oficiálním...

ŠKODA AUTO poskytne 122 doprovodných vozidel Mistrovství světa v silniční cyklistice UCI se koná od 22. do 30. září v Tyrolsku Podél tratí se očekává účast zhruba 500 000 fanoušků; více...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda představuje nejsofistikovanější vůz HR-V v moderním stylu a s nejnovějšími technologiemi

Honda představuje nejsofistikovanější...

Vylepšení karoserie dodávají malému SUV značky Honda elegantní nový vzhled Vylepšený potahový materiál a tvarově přepracovaná sedadla přinášejí vyšší kvalitu i pohodlí Od uvedení na...