AAA AUTO v Ostravě přivítalo 1,5 miliontého zákazníka, respektive zákaznici: rodina z Ostravy si zdarma odvezla Citroen C1

Za dvaadvacet let již u tohoto největšího středoevropského obchodníka s ojetinami prodalo svůj vůz 750 000 zákazníků, stejný počet zde ojetý automobil zakoupil.

Jeden a půl miliontou zákaznicí

– se stala Šárka Frýdlová z Ostravy s rodinou, která si z ostravské pobočky odvezla vůz Citroen C1. Na vůz dostala 100% slevu. „Jsem absolutně nadšená, že mě auto nakonec nic nestálo. Za ušetřené peníze nás teď může vzít manžel na dovolenou. Nákup vozu v AAA AUTO jsem zvolila na radu známých a vůbec nelituji. Můžu doporučit i ostatním, po celou dobu jsem měla perfektní servis,“ uvedla Šárka Frýdlová, která si pořídila vlastní vůz proto, aby nebyla závislá na manželovi. „Budu s vozem vozit dítě do školky a obstarávat si běžné věci po městě,“ dodala.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO řekla:

„Jen za letošní rok u nás uskuteční obchod nejméně 120 000 zákazníků, a se zvyšujícím se počtem poboček čekáme v příštích letech masivní růst. Podle mého střízlivého odhadu bychom mohli dvoumiliontého zákazníka přivítat již za tři roky.”

Aby AAA AUTO takovýto nápor zájemců o prodej a nákup automobilu zvládlo, provozuje jedno z největších call center v České republice. „V našem Kontaktním centru pracuje na 200 operátorů, kteří jsou k dispozici zákazníkům sedm dní v týdnu ve čtyřech zemích, od rána do pozdních večerních hodin. Další statisíce požadavků vyřizujeme prostřednictvím našich webových stránek a e-mailové komunikace. Největší nároky jsou samozřejmě kladeny na zaměstnance na jednotlivých pobočkách. Ve 34 městech je zákazníkům k dispozici celkem přes 160 výkupních techniků, na 200 prodejců a 120 vedoucích manažerů poboček, 200 pracovníků zprostředkovávajících finanční služby a stovky zaměstnanců podpůrných profesí. Ti všichni se starají o to, abychom každodenní nápor zájemců o prodej nebo výkup automobilů zvládli k jejich spokojenosti,“ zdůraznila Topolová.

Vysoký počet zákazníků

– jen za první pololetí dosáhl meziročního růstu o 14 %, je podle Topolové výsledkem orientace společnosti na maximální zákaznickou spokojenost.

„Naši zaměstnanci procházejí pravidelnými školeními v přístupu k zákazníkům a organizujeme interní i externí mystery shopy, abychom si ověřovali úroveň zákaznické péče nejen na call centru, ale i na pobočkách. Zákazník se může s jakýmkoliv podnětem obrátit ať už přímo na mě prostřednictvím e-mailu zveřejněného na našem webu, nebo na zákaznického ombudsmana Romana Proroka,“ vysvětlila Topolová.

„Klienty po návštěvě v AAA AUTO kontaktujeme, abychom od nich získali zpětnou vazbu a jejich konkrétní hodnocení úrovně naší péče. V celé společnosti i podle jednotlivých poboček nám tzv. Net Promoter Score (NPS) umožňuje včas identifikovat slabší místa. Na ta se pak zaměřujeme a naše zaměstnance doškolujeme tak, aby naše autocentra opouštěli opravdu spokojení zákazníci,“ uvedla Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech daroval studentům automobil pro studijní účely

Hyundai Motor Czech daroval studentům...

Společnost Hyundai Motor Czech předala ve čtvrtek 15. listopadu klíčky od modelu i30 kombi žákům Střední průmyslové školy dopravní. Slavnostní předání vozu proběhlo v pražských...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojeté hybridy a elektromobily jsou na vzestupu, v AAA AUTO pro ně otvírají specializovanou sekci

Ojeté hybridy a elektromobily jsou na...

Mototechna EcoDrive se rozšíří i na další pobočky, do roka nabídne 300 aut Po značném boomu na poli nových aut se změny ve vozovém parku směrem k automobilům s nižšími či nulovými...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy představuje na e-Salonu v Letňanech nový e-Crafter

Volkswagen Užitkové vozy představuje na...

Elektricky poháněný e-Crafter zahajuje novou éru užitkových vozidel Skříňový e-Crafter s vysokou střechou, užitečnou hmotností až 1,72 tuny a nulovými emisemi je specialistou do města Cena...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Audi e-tron se poprvé představí české veřejnosti na e-Salonu v Letňanech

Nové Audi e-tron se poprvé představí...

Česká výstavní premiéra pouhé dva měsíce po prvním odhalení v San Franciscu Luxusní SUV s elektrickým pohonem bude možné objednávat od konce roku První vozy s výkonem až 300 kW a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům na celém světě 99 400 vozů

ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům na...

Dodávky zákazníkům: ŠKODA dodala za prvních deset měsíců roku 2018 zákazníkům celkem 1 038 500 vozů (+6,1 %) Trhy: Silný růst od ledna do října v Evropě (+4,3 %), Číně (+12,5 %), Rusku...