AAA AUTO pokračuje v mezinárodní expanzi, otevírá již druhou pobočku v polské Varšavě

Včera otevřelo AAA AUTO svou druhou pobočku ve Varšavě, aktuálně třetí v Polsku.

Nové autocentrum

– bude sloužit k výkupu ojetých automobilů sídlí v severní části Varšavy na adrese Modlińska 176. V první fázi svého provozu bude nová pobočka ve Varšavě vykupovat přibližně 20 vozů týdně. Ty budou následně rozváženy do autocenter v Piasecznu na jižním okraji města a ve slezských Katovicích, která byla otevřena v loňském roce v rámci návratu společnosti na polský trh.

„Otevíráme naši druhou pobočku ve Varšavě, abychom uspokojili potřeby našich zákazníků ze severní části města a usnadnili jim tím prodej jejich vozu či nákup nového. Od dnešního dne nebudou muset ztrácet drahocenný čas cestováním na naší hlavní polskou pobočku v Piasecznu na jižním okraji města. Navíc v případě, že si klient vybere jakýkoliv automobil z tamní nabídky 500 vozů, doručíme mu jej na varšavskou pobočku,“ říká Przemysław Vonau, regionální ředitel AAA AUTO pro Polsko a člen představenstva skupiny AAA AUTO.

Spuštění nové pobočky ve Varšavě předcházelo rozšíření prodejních míst

– o katovickou pobočku v prosinci roku 2015. Ta se rozkládá na ploše 2800 m² a v případě potřeby může být rozšířena až na 2 ha, kde najde prostor téměř 1000 vozidel. V dubnu 2015 otevřelo AAA AUTO nový showroom s ojetými vozy v Piasecznu nedaleko Varšavy. V současné době je zde k dispozici 500 vozů a o kompletní služby spojené s provozem pobočky se denně stará 70 zaměstnanců. Pobočka v Piasecznu by měla brzy dosáhnout objemu 300 – 350 prodaných vozů měsíčně.

Další pobočky budou s největší pravděpodobností otevřeny v Poznani, Vratislavi a Bydhošťi

Do každé z nich chce společnost investovat přibližně 2 miliony EUR. Posílení expanze v Polsku přišlo po prodeji AAA AUTO polsko-britskému investičnímu fondu soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který jí určil jako svou hlavní prioritu pro další rozvoj společnosti.

Podle kontinuálního sledování trhu, které AAA AUTO provádí

– kombinací analýzy všech dostupných inzertních auto serverů, konkurence a vlastních výkupních a prodejních dat, bylo v roce 2015 na trhu v Polsku inzerováno 2,5 milionu nabídek ojetých vozů, tedy dvaapůlkrát více než v České republice. Průměrná cena ojetiny byla 21 172 PLN, průměrný nájezd 169 026 km. Stáří ojetin v nabídce se pohybuje okolo 11,9 let.

AAA AUTO v současné době v rámci mezinárodní expanze

– plánuje otevírání dalších poboček i v Maďarsku. V České republice a na Slovensku probíhá modernizace a rozšiřování stávajících autocenter. Naposledy byla koncem listopadu 2015 rozšířena pobočka v Plzni, která nabídne až 350 ojetých vozů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pětinu dopravních nehod způsobuje únava. Přesto si polovina řidičů myslí, že se s ní dokáže vypořádat bez odpočinku

Pětinu dopravních nehod způsobuje...

Téměř polovina řidičů má osobní zkušenost s mikrospánkem za volantem. Přitom mikrospánek nepřichází jako blesk z čistého nebe – ospalost a zhoršená koncentrace ho vždy provází dlouho...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu a vývoje, která urychlí reakce na měnící se požadavky trhů

Hyundai zavádí novou strukturu výzkumu...

Organizace založená na systémech a platformách zefektivní proces vývoje vozidel Nové centrum pro vývoj automobilových platforem zohlední požadavky jednotlivých trhů již od fáze vývoje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50 000 PRODANÝCH KUSŮ!

NOVÉ SUV CITROËN C5 AIRCROSS: JIŽ 50...

Šest měsíců po svém uvedení na trh registruje nové SUV Citroën C5 Aircross již více než 50 000 prodaných kusů. Tímto výkonem se řadí na třetí místo mezi nejprodávanějšími osobními...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své postavení nejúspornějšího vozu

Hyundai IONIQ Electric opět upevnil své...

O uplynulém víkendu se v rámci tradičního Rally Bohemia konala také soutěž Eco Energy Rally Bohemia, která se mohla pochlubit účastí kompletní špičky světového poháru FIA Electric and New...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Flotila vozů Hyundai přináší autodromu posílení bezpečnosti a jistotu včasné pomoci

Flotila vozů Hyundai přináší...

Tři silné a výkonné vozy Hyundai, které získal mostecký autodrom od nošovické automobilky za symbolickou korunu, se zařadily mezi nejdůležitější techniku autoparku. Slouží totiž jako Safety...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech má nové vedení marketingu

Hyundai Motor Czech má nové vedení...

Společnost Hyundai Motor Czech přijala Janu Sekerákovou na pozici marketingové ředitelky. Po příchodu Alexe Kima a Martina Saitze se tak jedná o další podstatnou změnu ve vrcholovém managementu....