AAA AUTO pokračuje v mezinárodní expanzi, otevírá již druhou pobočku v polské Varšavě

Včera otevřelo AAA AUTO svou druhou pobočku ve Varšavě, aktuálně třetí v Polsku.

Nové autocentrum

– bude sloužit k výkupu ojetých automobilů sídlí v severní části Varšavy na adrese Modlińska 176. V první fázi svého provozu bude nová pobočka ve Varšavě vykupovat přibližně 20 vozů týdně. Ty budou následně rozváženy do autocenter v Piasecznu na jižním okraji města a ve slezských Katovicích, která byla otevřena v loňském roce v rámci návratu společnosti na polský trh.

„Otevíráme naši druhou pobočku ve Varšavě, abychom uspokojili potřeby našich zákazníků ze severní části města a usnadnili jim tím prodej jejich vozu či nákup nového. Od dnešního dne nebudou muset ztrácet drahocenný čas cestováním na naší hlavní polskou pobočku v Piasecznu na jižním okraji města. Navíc v případě, že si klient vybere jakýkoliv automobil z tamní nabídky 500 vozů, doručíme mu jej na varšavskou pobočku,“ říká Przemysław Vonau, regionální ředitel AAA AUTO pro Polsko a člen představenstva skupiny AAA AUTO.

Spuštění nové pobočky ve Varšavě předcházelo rozšíření prodejních míst

– o katovickou pobočku v prosinci roku 2015. Ta se rozkládá na ploše 2800 m² a v případě potřeby může být rozšířena až na 2 ha, kde najde prostor téměř 1000 vozidel. V dubnu 2015 otevřelo AAA AUTO nový showroom s ojetými vozy v Piasecznu nedaleko Varšavy. V současné době je zde k dispozici 500 vozů a o kompletní služby spojené s provozem pobočky se denně stará 70 zaměstnanců. Pobočka v Piasecznu by měla brzy dosáhnout objemu 300 – 350 prodaných vozů měsíčně.

Další pobočky budou s největší pravděpodobností otevřeny v Poznani, Vratislavi a Bydhošťi

Do každé z nich chce společnost investovat přibližně 2 miliony EUR. Posílení expanze v Polsku přišlo po prodeji AAA AUTO polsko-britskému investičnímu fondu soukromého kapitálu Abris Capital Partners, který jí určil jako svou hlavní prioritu pro další rozvoj společnosti.

Podle kontinuálního sledování trhu, které AAA AUTO provádí

– kombinací analýzy všech dostupných inzertních auto serverů, konkurence a vlastních výkupních a prodejních dat, bylo v roce 2015 na trhu v Polsku inzerováno 2,5 milionu nabídek ojetých vozů, tedy dvaapůlkrát více než v České republice. Průměrná cena ojetiny byla 21 172 PLN, průměrný nájezd 169 026 km. Stáří ojetin v nabídce se pohybuje okolo 11,9 let.

AAA AUTO v současné době v rámci mezinárodní expanze

– plánuje otevírání dalších poboček i v Maďarsku. V České republice a na Slovensku probíhá modernizace a rozšiřování stávajících autocenter. Naposledy byla koncem listopadu 2015 rozšířena pobočka v Plzni, která nabídne až 350 ojetých vozů.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Auto Palace Butovice slaví jubilejních 20 let na trhu

Auto Palace Butovice slaví jubilejních...

Společnost Auto Palace Butovice s.r.o. oslavila dvě desítky úspěšných let na českém automobilovém trhu a připravila pro zákazníky speciální limitovanou edici vybraných modelů značky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Čtyři nové crashtesty – sedanu Audi A6 a VW Touareg se dařilo

Čtyři nové crashtesty – sedanu Audi...

Pro zájemce o koupi automobilu je bezpečnost vozu většinou klíčovým prvkem. Program nezávislého testování nových automobilů Euro NCAP dnes zveřejnil výsledky nárazových zkoušek čtveřice...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Hyundai i30 Fastback N předvede svůj výkonový potenciál na cestě z Říma do Paříže

Nový Hyundai i30 Fastback N předvede...

Zcela nový i30 Fastback N odhalí na cestě z Říma do Paříže sofistikovaný a elegantní design v kombinaci s osvědčenou radostí z řízení vozu N První ostré pětidveřové kupé v segmentu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Se systémem Honda Hybrid Performance se zcela nové  CR-V dostává na novou úroveň

Se systémem Honda Hybrid Performance se...

Je to poprvé, kdy je SUV Honda v Evropě k dostání s hybridní technologií Systém Honda Hybrid Performance využívá technologii inteligentního pohonu s více režimy (i-MMD) k plynulému přechodu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT má s novým modelem SEAT Tarraco velké ambice

SEAT má s novým modelem SEAT Tarraco...

Tarraco je po modelech Arona a Ateca třetí SUV značky SEAT, která s ním poprvé vstupuje na trh velkých SUV Velké SUV s 5 nebo 7 sedadly nabízí zákazníkům ještě více variability Tarraco je...