Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu

Představení novinářům proběhlo ve čtvrtek 6. listopadu.

Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu
Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu
Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu

Hlavními přednostmi nového Focusu C-Max jsou velkorysý vnitřní prostor, variabilní uspořádání interiéru, atraktivní úsporné nové naftové motory i ve spojení se šestistupňovou převodovkou, elegantní vzhled doplněný velmi nízkým součinitelem aerodynamického odporu (Cx= 0,31) a bohatá výbava obsažená již v základních cenách vozu.

Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu
Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu
Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu


Pětisedadlový velkoprostorový Ford Focus C-Max v prodeji na českém trhu

Po testovacích jízdách i když krátkých, mohu konstatovat, že se mi jízdní vlastnosti nového modelu jeví jako velmi dobré. Umístění řadící páky na výběžku palubní desky, tedy blíže volantu, je praktické. Možnost posunu prostředního sedadla dozadu a postranních zadních sedadel do středu vytváří vzadu dvě komfortní pohodlná sedadla. Objem zavazadlového prostoru je 550 litrů, po sklopení sedadel až 1620.

Nový Ford Focus C-Max je dodáván ve třech stupních výbavy: Ambiente, Trend a Ghia dvěma benzinovými a dvěma naftovými motory, s pětirychlostními manuálními převodovkami, s naftovým motorem 1,6 Duratorq TDCi ve výbavě Trend a Ghia též i s automatickou převodovkou Durashift CVT a s naftovým motorem 2,0 Duratorq TDCi s šestistupňovou manuální převodovkou.

Motory:

  • Benzinový 1,6 Duratec s šestnácti ventily s výkonu 74 kW (100 k) při 5500 ot/min, s maximálním točivým momentem 146 Nm při 4000 ot/min. Kombinovaná spotřeba 6,9 l/100 km, nejvyšší rychlost 175 km/h.
  • Benzinový 1,8 Duratec s šestnácti ventily o výkonu 88 kW (120 k) při 6000 ot/min, s maximálním točivým momentem 165 Nm při 4000 ot/min. Kombinovaná spotřeba 7,1 l/100 km, nejvyšší rychlost 193 km/h.
  • Naftový 1,6 Duratorq o výkonu 80 kW (109 k) při 4000 ot/min, s maximálním točivým momentem 245 Nm při 1750 ot/min. Kombinovaná spotřeba 4,9 l/100 km, nejvyšší rychlost 185 km/h. (S automatickou převodovkou kombinovaná spotřeba 5,7 l/100/km a nejvyšší rychlost 180 km/h.)
  • Naftový 2,0 Duratorq o výkonu 100 kW (136 k) při 4000 ot/min, s maximálním točivým momentem 320 Nm při 2000 ot/min. S manuální šestistupňovou převodovkou kombinovaná spotřeba 5,6 l/100 km, nejvyšší rychlost 200 km/h.

I nejnižší stupeň výbavy Ambiente obsahuje bohatou výbavu: mimo jiné airbag i boční řidiče a spolujezdce, systém ABS s elektronickým rozdělováním brzdné síly EBD, elektricky ovládaná vnější zpětná zrcátka, systém nouzového brždění, imobilizér, centrální zamykání, elektricky ovládaná přední okna, i výškově nastavitelné sedadlo řidiče a rádio přehrávač.


Ve stupni výbavy Trend pak navíc mimo jiné ještě: centrální zamykání s dálkovým ovládáním, manuální klimatizaci, kryt zavazadlového prostoru, zadní sedadla s komfortním systémem – prostřední sedadlo posuvné dozadu s vnějšími sedadly posuvnými do středu, palubní počítač.


Nejvyšší stupeň výbavy Ghia obsahuje navíc mimo jiné: přední mlhová světla, samočinnou aktivaci světel při snížené viditelnosti, automatické stěrače s dešťovým senzorem, vnitřní zpětné zrcátko s automatickým zatmíváním, kola z lehkých slitin, i zadní okna elektricky ovládaná, automatickou duální klimatizaci, elektrickou parkovací brzdu, vnitřní zrcátko s výhledem na zadní sedadla, výškově elektricky nastavitelné sedadlo řidiče, manuálně výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, tempomat a rádio s CD přehrávačem s dálkovým ovládáním na sloupku řízení.


Základní ceny Focusu C-Max ve výbavě Ambiente podle zvoleného motoru jsou od 519 900 do 599 900 Kč. Ve výbavě Trend podle zvoleného motoru a převodovky od 564 900 do 686 900 Kč a v nejvyšší výbavě Ghia podle zvoleného motoru a převodovky od 665 900 do 750 900 Kč. Ceny jsou zdánlivě vyšší, ale je třeba si uvědomit, že základní ceny obsahují řadu položek výbavy, která je u jiných značek mnohdy výbavou příplatkovou.


Bohatý seznam položek příplatkové výbavy obsahuje od elektronického stabilizačního systému (29 900 Kč), sportovního odpružení (2 800 Kč), stropních airbagů (8 900 Kč) až po navigační systém s dotykovým barevným displejem a audiosystémem Sony s CD měničem (132 200 Kč u výbavy Trend a u výbavy Ghia 116 000 Kč – včetně vyhřívaných předních sedadel).

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang Mach-E má nové baterky a prodloužený dojezd

Ford Mustang Mach-E má nové baterky a...

Jmenuje se Mach-E a před čtyřmi lety přijel jako elektrická obdoba slavného Mustangu s majestátním předkem a specifickým zadkem. Nicméně s Mustangem toho má společného asi jako petrolejka a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě Dakaru osmé místo

Prokop s Chytkou drží i po osmé etapě...

Pracovní týden začal pro závodníky 44. ročníku Dakaru pěkně zostra. Pořadatelé jim nachystali nejdelší kilometráž v podobě 830 kilometrů z nichž 395 bylo měřených. Šokem pro Martina...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop se i po třetí etapě Dakaru drží v TOP 10

Martin Prokop se i po třetí etapě...

Krátká a rychlá třetí etapa letošního Dakaru obnášela 255 měřených kilometrů v okolí bivaku v Al Qaisumah, když pořadatel musel kvůli zaplavenému maratonskému bivaku v Al Artawiyah změnit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na elektromobil v 87 letech, pořídil si Ford Mustang Mach-E

Nikdy není pozdě. Řidič přesedlal na...

Pedro García (87), který celý život jezdil s auty poháněnými spalovacím motorem, dokazuje, že na budoucnost není nikdy pozdě. Rozhodl se totiž přejít na elektrický pohon a pořídil si Mustang...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla rychlost, průběžně je šestý

Prokopovi v druhé etapě Dakaru chyběla...

Do druhé etapy 44. ročníku Dakarské rally vstupovali Martin Prokop s Viktorem Chytkou z Benzina Orlen Teamu po excelentním vstupu do soutěže jako třetí nejlepší posádka celkové klasifikace...