Značka AAA AUTO získala plaketu „Symbol úspěšných“ za 25 let úspěšného působení na trhu

Včera 12. dubna proběhlo ve francouzské restauraci Obecního domu slavnostní vyhlášení žebříčku 100 obdivovaných firem České republiky, které již dvacátým rokem pořádá sdružení CZECH TOP 100. Nechyběla ani zástupkyně společnosti AURES Holdings Alice Punch, Chief HR Officer, která převzala plaketu „Symbol úspěšných“ pro značku AAA AUTO za čtvrt století úspěšného působení na trhu.

Značka AAA AUTO, která působí letos na trhu již 26 let a za tu dobu obsloužila více než 2 miliony spokojených zákazníků, ročně prodá více než 75 000 automobilů. „Toto ocenění je pro nás vyvrcholením oslav 25 let úspěšného působení na trhu ojetých automobilů, kterým jsme věnovali loňský rok,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka společnosti AURES Holdings, která provozuje mezinárodní sít autocenter AAA AUTO. „Již nejsme jen prodejce ojetých automobilů, ale také softwarová a technologická firma, která nabízí široké spektrum doplňkových služeb, inovativních produktů i IT řešení. Chceme být zákazníky vnímáni jako nejinovativnější firma ve svém oboru ve střední Evropě,“ doplnila Topolová a navázala tak na nedávné uvedení inovační laboratoře AuresLab, kam skupina soustředila vývoj veškerých novinek pro další značky společnosti AURES Holdings.

Jen za první čtvrtletí a začátek dubna si zákazníci sítě autocenter AAA AUTO odvezli již přes 20 000 vozů a v březnu poprvé skupina překonala hranici 7000 aut prodaných za jeden kalendářní měsíc. Nejprodávanějším ojetým vozem letošního roku je tradičně Škoda Octavia následovaná Škodou Fabia a Volkswagenem Passat. V prvním čtvrtletí letošního roku rostl nejvýrazněji v porovnání se stejným obdobím v loňském roce zájem o vozy MPV (30%) a SUV (23%) a o značky Dacia (53%), Nissan (52%) a Kia (31%). 52% zákazníků volí vůz v benzínové variantě, 85% v automatu a nejčastěji v šedé barvě.

Mezinárodní síť autocenter AAA AUTO čítá v současnosti 44 poboček v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku a na těchto čtyřech trzích nabízí na 14 000 automobilů. Společnost se pravidelně umisťuje v první polovině žebříčku CZECH TOP 100. V loňském roce jako vítěz národního kola postoupila do finále celoevropské soutěže European Business Awards, kde vybojovala 2. místo v Evropě. Letos již podruhé za sebou získala prestižní ocenění Superbrands, které je v České republice udělováno po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením zahrnujícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Systém řízení teploty od společnosti Continental zvýší úspornost automobilů o 25 procent

Systém řízení teploty od společnosti...

Elektromobily získají větší dojezd a kratší čas potřebný k nabíjení Méně emisí: vysoce efektivní termomanagement je nezbytný pro dosažení připravovaných limitů škodlivin v podmínkách...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pneumatiky Continental obstály na zasněžené i mokré vozovce a sklidily úspěch ve víceru prestižních testů

Pneumatiky Continental obstály na...

Pneumatika WinterContact TS860 obsadila první místo v testu německého auto motor und sport (rozměr 205/55 R1 91H) a získala označení „velmi doporučená“. Svoje výsledky obhájila i v testu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bridgestone se stal globálním paralympijským partnerem

Bridgestone se stal globálním...

Největší výrobce pneumatik a gumárenských produktů má globální práva na paralympijské hnutí do roku 2024 Mezinárodní paralympijský výbor (IPC) a společnost Bridgestone Corporation...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 na čele testu zimních pneumatik časopisu Auto Bild allrad

Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1...

Německý časopis Auto Bild allrad udělil pneumatikám Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1[1] hodnocení „vzorné“; v jeho nejnovějším testu zimních pneumatik pro vozy SUV/4×4 se dělily...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září více než 8% růstu prodeje

Das WeltAuto dosáhlo od ledna do září...

V síti Das WeltAuto se v prvních devíti měsících letošního roku prodalo 15 464 ojetých vozů V porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl prodej o 8,2 % Největší zájem je o velmi...