Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Již od 1.července bude značka Peugeot v ČR přijímat objednávky na NOVÝ PEUGEOT 308 ve všech verzích – hatchback, SW, GT i GTi (velmi podrobná informace)

Již od 1.července bude značka Peugeot v...

Součástí modernizace jsou i – nový motor 1.5 BlueHDi 130 k a nová automatická převodovka EAT8 (ty budou k dispozici až později – předpokládá se na podzim 2017).  Nový Peugeot 308...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - První vozy Hyundai Tucson odjíždějí k českým revírníkům

První vozy Hyundai Tucson odjíždějí k...

První vozy Hyundai Tucson určené pro společnost Lesy ČR míří ke svým novým majitelům.  Na fotografii Byung Kwon Sir – prezident HMCZ a Vladimír Vošický – generální ředitel HMCZ Na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Druhý elektrický vůz míří do výrobní sítě Audi

Druhý elektrický vůz míří do...

Audi rozšíří své produktové portfolio o nový model e-tron. V roce 2019 bude spuštěna výroba modelu Audi e-tron Sportback v belgickém Bruselu Tento výrobní závod tak bude zajišťovat produkci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Honda Adventure Roads 2017: již od 26. června do 3. července

Honda Adventure Roads 2017: již od 26....

Skupina 40 motocyklových nadšenců se v rámci akce Honda Adventure Roads připravuje na životní cestu z Osla na Nordkapp – nejsevernější bod Evropy.      Skupina vlivných jezdců –...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia představila včera v Amsterodamu svůj nový kompaktní crossover Stonic inspirovaný kategorií SUV

Kia představila včera v Amsterodamu...

V prodeji na evropských trzích již v průběhu 3. čtvrtletí 2017.  Zbrusu nová Kia Stonic je poutavý a sebejistý kompaktní crossover – který je připraven stát se důležitou zbraní...