Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DEN DÍKŮ SPOLEČNOSTI HONDA RACING: Společnost Honda slaví na okruhu Motegi 60 let své účasti v závodech mistrovství světa

DEN DÍKŮ SPOLEČNOSTI HONDA RACING:...

Šedesát let od svého prvního vstupu do závodů mistrovství světa oslavila společnost Honda již podesáté „Den díků“ nazvaný Honda Racing Thanks Day, kterého se dnes na okruhu Twin Ring v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy zvyšuje prodeje na českém trhu

Volkswagen Užitkové vozy zvyšuje...

Volkswagen Užitkové vozy upevňuje v závěru roku svou pozici jedničky na českém trhu 5451 registrací od ledna do října představuje meziroční nárůst o 9,0 % Po velmi úspěšném říjnu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai prezentuje na konferenci MIF 2019 filozofii budoucí mobility, zaměřenou na člověka

Hyundai prezentuje na konferenci MIF 2019...

Na konferenci Mobility Innovators Forum 2019, pořádané společností Hyundai CRADLE, se setkávají lídři z různých oblastí, aby diskutovali o budoucích příležitostech Výkonný viceprezident...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ ELEKTRICKOU OFENZÍVU V NABÍDCE UŽITKOVÝCH VOZŮ!

CITROËN SPOUŠTÍ ELEKTRICKOU OFENZÍVU V...

Citroën, zaujímající v prvním pololetí letošního roku 6. místo v Evropě (jeho tržní podíl byl 9,2 %), je významnou značkou, která psala historii výroby užitkových vozidel. Pro posílení...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vyvíjí jako první na světě technologii pro aktivní eliminování hluku od podvozku

Hyundai vyvíjí jako první na světě...

Nové průkopnické řešení významně zlepšuje aktuální technologii eliminace hluku Překonání limitů dosavadní technologie pro aktivní eliminování hluku DSP analyzuje hluk a vyšle zvukovou...