Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai KONA Electric bude sloužit výzkumníkům z vysoké školy v Ostravě

Hyundai KONA Electric bude sloužit...

Vědci z Vysoké školy Báňské v Ostravě (VŠB) mají nově k dispozici vůz Hyundai KONA Electric. Špičkový elektromobil vybavený nejmodernějšími technologiemi má univerzitnímu Centru ENET...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tradiční akce 7 dní Peugeot začne 21. ledna, letos poprvé s SUV Peugeot 3008

Tradiční akce 7 dní Peugeot začne 21....

Blíží se jeden z nejočekávanějších týdnů pro zákazníky a příznivce značky Peugeot a současně jeden z nejrušnějších pro autorizovanou prodejní síť v ČR. Akce „7 dní Peugeot“...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop po havárii dokončil dakarskou etapu s těžce pohmožděnou rukou a na pokraji kolapsu. Stále se ale drží na sedmém místě celkového pořadí!

Prokop po havárii dokončil dakarskou...

Náročnost 41. Ročníku Dakaru podle předpovědi organizátorů graduje a stále těžší a větší duny selektují každý den startovní pole. Do sedmé etapy vyráželi Martin Prokop s Janem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai odhaluje inovativní technologii, která usnadní řízení sluchově hendikepovaným řidičům

Hyundai odhaluje inovativní technologii,...

Nová technologie poskytuje sluchově hendikepovaným řidičům opravdovou „svobodu mobility“ a umožňuje bezpečné a komfortní řízení Přátelsky koncipované propagační video ukazuje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA Muzeum: Rekordní návštěvnost a nová výstava Studentské vozy snů

ŠKODA Muzeum: Rekordní návštěvnost a...

Rekordních 273 811 českých a zahraničních návštěvníků ŠKODA Muzea v roce 2018 Rok 2019 ve znamení nových výstav, abonentních cyklů, kulturních a společenských akcí Od 15. ledna vystavuje...