Zákazníci skupiny AAA AUTO stále více vybírají ojeté vozy prostřednictvím internetových stránek nebo mobilní aplikace

Rapidně tak roste podíl takto zobchodovaných automobilů.

Podíl aut, která si zákazníci vybírají na internetu

– se v síti AAA AUTO za poslední dva roky zvýšil zhruba o deset procentních bodů na 80 procent, což v rámci skupiny reprezentuje 50 000 automobilů. Zhruba 5000 aut si klienti přes internet rovnou zakoupí na export.

Během roku 2015 evidovala skupina AAA AUTO v České republice, na Slovensku, v Polsku a v Maďarsku více než 50 milionů návštěv, z čehož bylo 16 milionů unikátních návštěvníků. Pro český web to znamenalo přes 30 milionů návštěv s 9 miliony unikátních návštěvníků. Zhruba o 20% se zvýšila návštěvnost webu společnosti prostřednictvím počítače nebo chytrého telefonu. Vlastní aplikaci pro smartphony uvedla společnost do provozu v únoru 2014, a to pro operační systémy Android a iOS.

Generální ředitelka AAA Karolína Topolová uvedla:

„Podíl zákazníků, kteří vybírají auto na webu, neustále roste a nyní tvoří prakticky 80 procent prodejů, což je v rámci skupiny AAA Auto zhruba 50.000 vozů ročně v ČR, SR, Polsku a Maďarsku. Na pobočky si lidé chodí prakticky již jen vyzkoušet a fyzicky prohlédnout vybraný automobil, aby se ujistili, že jeho popis na webu souhlasí s realitou. Pro tento účel si domlouvají schůzky v našich 40 autocentrech v telefonickém kontaktním centru, které sedm dní v týdnu obsluhuje na 200 operátorů.“

Drtivá většina vozů, které si zákazníci koupí online bez osobní prohlídky

– prodává společnost pod značkou Mototechna. „Právě zákazníci mototechny vnímají kvůli času a penězům tyto vozy spíše jako dopravní prostředek, který chtějí mít k dispozici rychle a spolehlivě. Jedná se zejména o malé a střední firmy, které mají zájem o minimálně ojeté vozy s kvalitou blížící se novým za ceny o 30 – 50% nižší,“ zdůraznila Topolová. Tyto vozy dle dosavadních zkušeností vykazují jen naprosté minimum reklamací. „On-line prodej ojetých vozů se v západní Evropě pozvolna rozvíjí a zákazníci si na něj začínají zvykat. V regionu střední a východní Evropy jsme průkopníky,“ dodala Topolová.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop s Tománkem s vozem Fordu Raptor F-150 EVOna Dakaru skvěle sedmí!

Prokop s Tománkem s vozem Fordu Raptor...

Extrémní čtyřicátý ročník legendárního Dakaru je u konce a tým MP SPORTS s českou vlajkou nad hlavou slaví fantastické sedmé místo v celkové klasifikaci kategorie automobilů! Mohou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Carlos Sainz, Lucas Cruz a jejich PEUGEOT 3008DKR Maxi triumfovali v Rallye Dakar 2018, která se zapíše do historie

Carlos Sainz, Lucas Cruz a jejich PEUGEOT...

 DAKAR 2018 TŘETÍ VÍTĚZSTVÍ PEUGEOTU V ŘADĚ Po 8793 kilometrech – dun, horských průsmyků, kamenitých tratí a nebezpečí všeho druhu na území Peru, Bolívie a Argentiny získala...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Volkswagen Crafter 4Motion úspěšně čelil nástrahám letošní drsné Rallye Dakar, která o víkendu skončila

Nový Volkswagen Crafter 4Motion...

Nový Crafter 4Motion dokázal, že jízdní vlastnosti sériového vozu  skvěle zvládají maximální zatížení na silnici i v drsném terénu. Dvě nová doprovodná vozidla Volkswagen Crafter...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PEUGEOTy 3008DKR Max po  13.etapě Rallye Dakaru 2018 Sainz/Cruz přesvědčivě vedou

PEUGEOTy 3008DKR Max po 13.etapě Rallye...

Závěr soutěže je na dohled! 13. ETAPA SAN JUAN – CÓRDOBA Posádka Carlos Sainz/Lucas Cruz za volantem svého vozu PEUGEOT 3008DKR Maxi v průběhu předposlední etapy, sestávající ze dvou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - 11. ETAPA BELÉN – CHILECITO: Status quo při Rallye Dakaru zatímco Peugeot posiluje své vítězné vedoucí pozice

11. ETAPA BELÉN – CHILECITO: Status...

Na Dakaru zbývají už jen tři dny soutěžních jízd. Team PEUGEOT Total se drží na prvním a druhém místě – i po včerejší 280 km dlouhé etapě, jedné z nejkratších v letošní...