Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

  • Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě
  • Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této skupiny hlavním důvodem pro jeho koupi
  • Konektivita, audiosystém a informační a zábavní funkce jsou klíčové pro každého třetího mileniála
  • Jedná se o první generaci, která má zájem o nové modely mobility, jako je například sdílení automobilů

Se svými přáteli si telefonovali z pevné linky, ale nyní používají nejnovější generaci mobilních telefonů. Hudbu začínali poslouchat z radiomagnetofonů s přehrávačem kazet, ale v současnosti mají uloženy všechny své oblíbené skladby v cloudu. To jsou mileniálové – generace, která se dokázala rychle přizpůsobit technickému pokroku. Tato skupina v současnosti tvoří 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě. Ale co přesně požaduje tato všestranně propojená generace, která miluje svobodu, když si vybírá nový automobil?

– Design nade vše: Podle interního výzkumu společnosti SEAT je pro 40 % současných zákazníků na automobilovém trhu ve věku 25 až 37 let vnější vzhled jedním z hlavních důvodů pro výběr konkrétního vozu. Výsledky výzkumu navíc ukazují, že třetina zákazníků mladších 30 let považuje automobil za výraz své osobnosti a chce, aby odrážel jejich individuální styl. Pro každého třetího mileniála jsou dalšími rozhodujícími faktory konektivita, audiosystém a informační a zábavní funkce.

– Malé vozy do města: Trh nabízí nekonečné možnosti, ale tato generace má jasnou představu: 50 % dává přednost kompaktním modelům, jako je SEAT Leon nebo Ibiza. Velmi oblíbenou volbou, pro 20 % zákazníků v této skupině, jsou také vozy segmentu SUV, a tento procentní podíl roste s věkem zákazníků. Nicméně jen každý pátý mileniál je schopen pořídit si automobil ze svých úspor. U starších generací se tento podíl zvyšuje až na 40 %.

– Moderní a na jedno kliknutí: Mileniálové jako digitální generace uskutečňují před kupním rozhodnutím rozsáhlý výzkum na internetu. Enrique Pastor, který je ve společnosti SEAT zodpovědný za výzkum trhu a produktovou strategii, říká, že „jim celý proces nákupu trvá v průměru devět týdnů. Věnují čas získávání lepších informací a vzhledem k relativně menším zkušenostem s procesem pořízení automobilu jim také trvá déle, než se rozhodnou“. Webové stránky výrobce a odborné články patří mezi hlavní zdroje informací pro 50 %, resp. 24 % z nich. Tato generace se od svých předchůdců odlišuje tím, že důležitou roli pro ni hrají doporučení přátel a rodiny. Své nejbližší požádá před zakoupením vozidla o radu 23 % zákazníků z této skupiny, zatímco u zákazníků starších 40 let tento podíl klesá na 13 %.

– Sdílet znamená žít: V porovnání s minulostí se změnil způsob, jímž lidé v současnosti používají své vozy. Podle interních studií jsou mileniálové první generací, která se zajímá o nové způsoby mobility. Například 26 % řidičů ve věku do 25 do 37 let uvažuje o sdílení svého automobilu s ostatními uživateli. Sdílení automobilů je „trendem, který se bude pravděpodobně stále více prosazovat. Prognózy uvádějí, že do roku 2025 bude využívat služby sdílení vozidel 36 milionů uživatelů na celém světě“, dodává Enrique.

 

 

 

 

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
PIA CZ spol.s.r.o., o.z. Auto Heller
Cihelní 3160/49b, 702 00 Ostrava-Moravská Ostrava
596 606 111
seat@autoheller.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
TAS Komplex s.r.o.
Svárovská 3135, 470 01 - Česká Lípa
487 853 913
tomas.taran@tascl.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejikoničtější model SEATu slaví 40 let. Tohle je Ibiza Anniversary Limited Edition

Nejikoničtější model SEATu slaví 40...

Španělská automobilka SEAT oslavuje 40. výročí Ibizy, nejikoničtějšího modelu značky, limitovanou edicí s označením „Anniversary“. Model pojmenovaný po ostrově Ibiza přinesl...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta -

SEAT nainstaluje 39 000 solárních panelů. Ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby z OZE Společnost SEAT S.A. ztrojnásobí kapacitu vlastní výroby elektrické energie z obnovitelných zdrojů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dvojitým vítězstvím k domácímu mistrovskému titulu

Dvojitým vítězstvím k domácímu...

Adam Králík, jezdec týmu Rabbit Czech Racing, zvítězil během uplynulého víkendu v obou závodech na Albrechtickém kopci v Lanškrouně a tímto výsledkem si zajistil v posledním podniku sezóny...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Králík v závodech do (vrbenského) vrchu bral dvě stříbra

Králík v závodech do (vrbenského)...

I přes odlišné podmínky na trati během předposledního víkendového závodu MČR v automobilových závodech do vrchu ve Vrbně pod Pradědem zůstaly výkony Adama Králíka po oba dny velmi...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Závodní sezóna Rabbit Czech Racing: Náročná pouť domácími i evropskými tratěmi do vrchu

Závodní sezóna Rabbit Czech Racing:...

Tým Rabbit Czech Racing odstartuje o nadcházejícím víkendu v Brně svojí již třetí sezónu v závodech automobilů do vrchu. Jezdce Adama Králíka a jeho závodní vůz SEAT Leon FR čeká letos...