Volvo XC40 teprve míří do showroomů, a již se může pochlubit dvaceti tisíci objednávkami

První vlaštovka automobilky Volvo Cars v segmentu malých prémiových SUV se mezi zájemci o nový vůz těší značné popularitě.

Svědčí o tom mimo jiné

– počet objednávek z celého světa, který již přesáhl hodnotu 20 000. Předávání vozů autorizovaným dealerům začalo začátkem tohoto měsíce. Po svém úspěšném uvedení v evropském a americkém regionu míří Volvo XC40 na jarní Pekingský autosalon.

Model XC40

– který byl zákazníky velmi dobře přijat, zapůsobil také na zástupce médií z celého světa. Nové malé SUV od Volva je jedním ze sedmi modelů v úzkém výběru soutěže Evropské auto roku 2018, jejíž vítěz bude vyhlášen v březnu. Ale již tento týden získalo prestižní cenu Auto roku udílenou předním britským motoristickým magazínem What Car?.

Björn Annwall, senior viceprezident pro strategii, značku a prodej ve společnosti Volvo Cars, zdůraznil:

„S Volvem XC40 vstupujeme do nejrychleji rostoucího segmentu automobilového průmyslu. Volvo XC40 uzavírá naši globální nabídku modelů SUV, přičemž vnáší do segmentu malých SUV cenami ověnčené bezpečnostní systémy, konektivitu a informačně-zábavní technologie známé z našich větších modelů. Nejnovější čísla jasně ukazují, že to, co jsme předvedli, se zákazníkům líbí.“ S příchodem Volva XC40 bude automobilka Volvo Cars vůbec poprvé nabízet tři nové globálně dostupné modely SUV, přičemž si tímto příspěvkem do rychle se rozrůstajícího segmentu automobilového trhu vydláždí cestu k dalšímu růstu prodeje a zisků.

V současné době probíhají na českém trhu

– první testovací jízdy u autorizovaných dealerů Volvo ( zájemci se mohou informovat o přesných termínech.

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným

– na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která se stane základem pro všechny další modely řady 40 včetně plně elektrických vozů. Vyvinutí platformy CMA ve spolupráci s automobilkou Geely přineslo švédské automobilce v rámci tohoto segmentu potřebnou ekonomickou úsporu.

Model XC40 je současně prvním volvem, které nabízí

– funkci sdílení vozu (zatím pouze na vybraných trzích). Tu lze využívat díky technologii digitálního klíče automobilky Volvo a online platformě Volvo On Call. Majitel díky tomu může svůj vůz jednoduše sdílet s přáteli a rodinnými příslušníky, aniž by jim musel fyzicky předávat klíč.

Dnes automobilka Volvo Cars zahájila svou globální marketingovou kampaň

– zaměřenou na Volvo XC40. Součástí kampaně je nová verze známé písně „My Favorite Things“ z již klasického muzikálu a filmu Sound of Music (Za zvuků hudby, 1965). Skladba, kterou pro kampaň nahrála švédská zpěvačka Jennie Abrahamson, byla ještě před spuštěním kampaně zveřejněna na Spotify. Píseň stejně jako její aktualizovaný kontext upozorňují na přístup automobilky Volvo Cars k měnícímu se modelu tradičního vlastnictví vozu.

Podívejte se na celý video spot kampaně zaměřené na Volvo XC40:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnosti Volvo Cars a NVIDIA prohlubují svoji spolupráci

Společnosti Volvo Cars a NVIDIA...

Prémiová automobilka Volvo Cars a přední počítačová společnost NVIDIA, která stojí v čele vývoje umělé inteligence (AI), spojují své síly za účelem vývoje vysoce vyspělého hlavního...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volvo XC90 ve videohře Forza Motorsport

Volvo XC90 ve videohře Forza Motorsport

Volvo odteď pro každého? Opravdu – alespoň pro všechny, kdo vlastní herní konzoli Xbox One. V prostředí nejmladší, v pořadí již sedmé verze závodní videohry Forza Motorsport se nyní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars prodloužila smlouvu se svým současným generálním ředitelem Håkanem Samuelssonem do roku 2022

Automobilka Volvo Cars prodloužila...

Společnost Volvo Cars prodloužila smlouvu se svým stávajícím generálním ředitelem a prezidentem Håkanem Samuelssonem o dva roky, což znamená do roku 2022. Prodloužením smlouvy si chce...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Globální prodej automobilky Volvo Cars vzrostl  v srpnu o 14,5 %

Globální prodej automobilky Volvo Cars...

Společnost Volvo Cars si pevně drží kurz směrem k dalšímu roku rekordního globálního prodeje. Svědčí o tom její prodejní výsledky za měsíc srpen, kdy si ve srovnání se stejným obdobím...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Koncept Volvo 360c volá po univerzálním palubním bezpečnostním standardu pro komunikaci autonomních vozidel

Koncept Volvo 360c volá po univerzálním...

V rámci svého nového konceptu 360c s autonomním řízením nabízí automobilka Volvo Cars podnět k řešení hlavních výzev vztahujících se k zavedení technologií autonomního řízení a...