Volvo XC40 teprve míří do showroomů, a již se může pochlubit dvaceti tisíci objednávkami

První vlaštovka automobilky Volvo Cars v segmentu malých prémiových SUV se mezi zájemci o nový vůz těší značné popularitě.

Svědčí o tom mimo jiné

– počet objednávek z celého světa, který již přesáhl hodnotu 20 000. Předávání vozů autorizovaným dealerům začalo začátkem tohoto měsíce. Po svém úspěšném uvedení v evropském a americkém regionu míří Volvo XC40 na jarní Pekingský autosalon.

Model XC40

– který byl zákazníky velmi dobře přijat, zapůsobil také na zástupce médií z celého světa. Nové malé SUV od Volva je jedním ze sedmi modelů v úzkém výběru soutěže Evropské auto roku 2018, jejíž vítěz bude vyhlášen v březnu. Ale již tento týden získalo prestižní cenu Auto roku udílenou předním britským motoristickým magazínem What Car?.

Björn Annwall, senior viceprezident pro strategii, značku a prodej ve společnosti Volvo Cars, zdůraznil:

„S Volvem XC40 vstupujeme do nejrychleji rostoucího segmentu automobilového průmyslu. Volvo XC40 uzavírá naši globální nabídku modelů SUV, přičemž vnáší do segmentu malých SUV cenami ověnčené bezpečnostní systémy, konektivitu a informačně-zábavní technologie známé z našich větších modelů. Nejnovější čísla jasně ukazují, že to, co jsme předvedli, se zákazníkům líbí.“ S příchodem Volva XC40 bude automobilka Volvo Cars vůbec poprvé nabízet tři nové globálně dostupné modely SUV, přičemž si tímto příspěvkem do rychle se rozrůstajícího segmentu automobilového trhu vydláždí cestu k dalšímu růstu prodeje a zisků.

V současné době probíhají na českém trhu

– první testovací jízdy u autorizovaných dealerů Volvo ( zájemci se mohou informovat o přesných termínech.

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným

– na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která se stane základem pro všechny další modely řady 40 včetně plně elektrických vozů. Vyvinutí platformy CMA ve spolupráci s automobilkou Geely přineslo švédské automobilce v rámci tohoto segmentu potřebnou ekonomickou úsporu.

Model XC40 je současně prvním volvem, které nabízí

– funkci sdílení vozu (zatím pouze na vybraných trzích). Tu lze využívat díky technologii digitálního klíče automobilky Volvo a online platformě Volvo On Call. Majitel díky tomu může svůj vůz jednoduše sdílet s přáteli a rodinnými příslušníky, aniž by jim musel fyzicky předávat klíč.

Dnes automobilka Volvo Cars zahájila svou globální marketingovou kampaň

– zaměřenou na Volvo XC40. Součástí kampaně je nová verze známé písně „My Favorite Things“ z již klasického muzikálu a filmu Sound of Music (Za zvuků hudby, 1965). Skladba, kterou pro kampaň nahrála švédská zpěvačka Jennie Abrahamson, byla ještě před spuštěním kampaně zveřejněna na Spotify. Píseň stejně jako její aktualizovaný kontext upozorňují na přístup automobilky Volvo Cars k měnícímu se modelu tradičního vlastnictví vozu.

Podívejte se na celý video spot kampaně zaměřené na Volvo XC40:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová softwarová optimalizace výkonu Polestar znamená pro vozy Volvo s pohonem všech kol více hnací síly pro zadní kola

Nová softwarová optimalizace výkonu...

Prémiová automobilka Volvo Cars představila nový software vyvinutý společností Polestar, jehož smyslem je optimalizovat výkon vozů Volvo s pohonem všech kol (AWD) zvýšením podílu hnacího...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Globální prodej automobilky Volvo Cars vzrostl v červenci o 15 %

Globální prodej automobilky Volvo Cars...

Společnost Volvo Cars pokračuje i ve druhé půlce roku 2018 ve svém úspěšném prodejním tažení, o čemž svědčí fakt, že v červenci zaznamenala o 15 % vyšší globální prodej než ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Cars hlásí, že z hlediska prodeje zaznamenala své zatím nejúspěšnější pololetí

Společnost Volvo Cars hlásí, že z...

Prémiová automobilka Volvo Cars shledala první polovinu roku 2018 jako své zatím nejúspěšnější pololetí z hlediska prodeje. Při 317 639 prodaných vozech zaznamenala oproti stejnému období...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars představuje novinku: značku M nabízející nový způsob mobility

Automobilka Volvo Cars představuje...

Prémiová automobilka Volvo Cars dnes představuje svou novou značku M, jejímž úkolem bude rozšířit možnosti globální mobility společnosti prostřednictvím spolehlivého programu, který na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop v roli zkušebního jezdce portálu SUV centrum.cz skupiny Auto Palace

Martin Prokop v roli zkušebního jezdce...

Zkušený automobilový závodník Martin Prokop testuje vozy SUV z portfolia skupiny Auto Palace Videorecenze představují nejvíce ucelenou nabídku vozů segmentu SUV na českém trhu Webový portál SUV...