Volvo XC40 teprve míří do showroomů, a již se může pochlubit dvaceti tisíci objednávkami

První vlaštovka automobilky Volvo Cars v segmentu malých prémiových SUV se mezi zájemci o nový vůz těší značné popularitě.

Svědčí o tom mimo jiné

– počet objednávek z celého světa, který již přesáhl hodnotu 20 000. Předávání vozů autorizovaným dealerům začalo začátkem tohoto měsíce. Po svém úspěšném uvedení v evropském a americkém regionu míří Volvo XC40 na jarní Pekingský autosalon.

Model XC40

– který byl zákazníky velmi dobře přijat, zapůsobil také na zástupce médií z celého světa. Nové malé SUV od Volva je jedním ze sedmi modelů v úzkém výběru soutěže Evropské auto roku 2018, jejíž vítěz bude vyhlášen v březnu. Ale již tento týden získalo prestižní cenu Auto roku udílenou předním britským motoristickým magazínem What Car?.

Björn Annwall, senior viceprezident pro strategii, značku a prodej ve společnosti Volvo Cars, zdůraznil:

„S Volvem XC40 vstupujeme do nejrychleji rostoucího segmentu automobilového průmyslu. Volvo XC40 uzavírá naši globální nabídku modelů SUV, přičemž vnáší do segmentu malých SUV cenami ověnčené bezpečnostní systémy, konektivitu a informačně-zábavní technologie známé z našich větších modelů. Nejnovější čísla jasně ukazují, že to, co jsme předvedli, se zákazníkům líbí.“ S příchodem Volva XC40 bude automobilka Volvo Cars vůbec poprvé nabízet tři nové globálně dostupné modely SUV, přičemž si tímto příspěvkem do rychle se rozrůstajícího segmentu automobilového trhu vydláždí cestu k dalšímu růstu prodeje a zisků.

V současné době probíhají na českém trhu

– první testovací jízdy u autorizovaných dealerů Volvo ( zájemci se mohou informovat o přesných termínech.

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným

– na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která se stane základem pro všechny další modely řady 40 včetně plně elektrických vozů. Vyvinutí platformy CMA ve spolupráci s automobilkou Geely přineslo švédské automobilce v rámci tohoto segmentu potřebnou ekonomickou úsporu.

Model XC40 je současně prvním volvem, které nabízí

– funkci sdílení vozu (zatím pouze na vybraných trzích). Tu lze využívat díky technologii digitálního klíče automobilky Volvo a online platformě Volvo On Call. Majitel díky tomu může svůj vůz jednoduše sdílet s přáteli a rodinnými příslušníky, aniž by jim musel fyzicky předávat klíč.

Dnes automobilka Volvo Cars zahájila svou globální marketingovou kampaň

– zaměřenou na Volvo XC40. Součástí kampaně je nová verze známé písně „My Favorite Things“ z již klasického muzikálu a filmu Sound of Music (Za zvuků hudby, 1965). Skladba, kterou pro kampaň nahrála švédská zpěvačka Jennie Abrahamson, byla ještě před spuštěním kampaně zveřejněna na Spotify. Píseň stejně jako její aktualizovaný kontext upozorňují na přístup automobilky Volvo Cars k měnícímu se modelu tradičního vlastnictví vozu.

Podívejte se na celý video spot kampaně zaměřené na Volvo XC40:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Car Group podepsala se společnostmi CATL a LG Chem smlouvy na dodávku akumulátorů v hodnotě několika miliard dolarů

Společnost Volvo Car Group podepsala se...

Společnost Volvo Car Group podepsala dlouhodobé smlouvy se společnostmi CATL a LG Chem, které patří k předním výrobcům akumulátorů. Na základě podepsaných dohod by měly zmíněné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volvo Cars zavádí do regionu EMEA šestiměsíční rodičovskou dovolenou

Volvo Cars zavádí do regionu EMEA...

Společnost Volvo Cars přichází s novinkou, která je určena pro rodiče v celé Evropě i jinde: švédský výrobce automobilů dnes zavádí placenou rodičovskou dovolenou pro všechny zaměstnance...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prodejní úspěchy Volva v Česku stále  na vzestupu

Prodejní úspěchy Volva v Česku stále ...

Generální importér značky Volvo, společnost Volvo Car Czech Republic, s. r. o., zaznamenal další rekordní prodejní úspěch. Výsledky za první čtvrtletí roku 2019 lze označit za historicky...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Cars hlásí za první čtvrtletí roku 2019 provozní zisk (EBIT) 2 919 milionů švédských korun

Společnost Volvo Cars hlásí za první...

Generální ředitel společnosti Håkan Samuelsson: „Růst prodeje v prvním čtvrtletí letošního roku svědčí o atraktivitě produktového portfolia společnosti Volvo Cars. Rostoucí trend...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Úsilí automobilky Volvo Cars v oblasti udržitelného rozvoje bylo oceněno při udílení cen Plastics Recycling Awards Europe

Úsilí automobilky Volvo Cars v oblasti...

Při udílení prestižních výročních cen Plastics Recycling Awards Europe bylo úsilí společnosti Volvo Cars v oblasti udržitelného rozvoje oceněno vítězstvím speciální verze plug-in...