Volvo XC40 teprve míří do showroomů, a již se může pochlubit dvaceti tisíci objednávkami

První vlaštovka automobilky Volvo Cars v segmentu malých prémiových SUV se mezi zájemci o nový vůz těší značné popularitě.

Svědčí o tom mimo jiné

– počet objednávek z celého světa, který již přesáhl hodnotu 20 000. Předávání vozů autorizovaným dealerům začalo začátkem tohoto měsíce. Po svém úspěšném uvedení v evropském a americkém regionu míří Volvo XC40 na jarní Pekingský autosalon.

Model XC40

– který byl zákazníky velmi dobře přijat, zapůsobil také na zástupce médií z celého světa. Nové malé SUV od Volva je jedním ze sedmi modelů v úzkém výběru soutěže Evropské auto roku 2018, jejíž vítěz bude vyhlášen v březnu. Ale již tento týden získalo prestižní cenu Auto roku udílenou předním britským motoristickým magazínem What Car?.

Björn Annwall, senior viceprezident pro strategii, značku a prodej ve společnosti Volvo Cars, zdůraznil:

„S Volvem XC40 vstupujeme do nejrychleji rostoucího segmentu automobilového průmyslu. Volvo XC40 uzavírá naši globální nabídku modelů SUV, přičemž vnáší do segmentu malých SUV cenami ověnčené bezpečnostní systémy, konektivitu a informačně-zábavní technologie známé z našich větších modelů. Nejnovější čísla jasně ukazují, že to, co jsme předvedli, se zákazníkům líbí.“ S příchodem Volva XC40 bude automobilka Volvo Cars vůbec poprvé nabízet tři nové globálně dostupné modely SUV, přičemž si tímto příspěvkem do rychle se rozrůstajícího segmentu automobilového trhu vydláždí cestu k dalšímu růstu prodeje a zisků.

V současné době probíhají na českém trhu

– první testovací jízdy u autorizovaných dealerů Volvo ( zájemci se mohou informovat o přesných termínech.

Volvo XC40 je prvním modelem postaveným

– na nové kompaktní modulární platformě CMA automobilky Volvo Cars, která se stane základem pro všechny další modely řady 40 včetně plně elektrických vozů. Vyvinutí platformy CMA ve spolupráci s automobilkou Geely přineslo švédské automobilce v rámci tohoto segmentu potřebnou ekonomickou úsporu.

Model XC40 je současně prvním volvem, které nabízí

– funkci sdílení vozu (zatím pouze na vybraných trzích). Tu lze využívat díky technologii digitálního klíče automobilky Volvo a online platformě Volvo On Call. Majitel díky tomu může svůj vůz jednoduše sdílet s přáteli a rodinnými příslušníky, aniž by jim musel fyzicky předávat klíč.

Dnes automobilka Volvo Cars zahájila svou globální marketingovou kampaň

– zaměřenou na Volvo XC40. Součástí kampaně je nová verze známé písně „My Favorite Things“ z již klasického muzikálu a filmu Sound of Music (Za zvuků hudby, 1965). Skladba, kterou pro kampaň nahrála švédská zpěvačka Jennie Abrahamson, byla ještě před spuštěním kampaně zveřejněna na Spotify. Píseň stejně jako její aktualizovaný kontext upozorňují na přístup automobilky Volvo Cars k měnícímu se modelu tradičního vlastnictví vozu.

Podívejte se na celý video spot kampaně zaměřené na Volvo XC40:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Autorizovaný dealer a opravce VOLVO

Člen koncernu TUkas

 

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.volvo@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Volvo Cars se rozhodla přestat ve svých kancelářích, kantýnách a na svých akcích využívat jednorázové plasty

Společnost Volvo Cars se rozhodla...

Do konce roku 2019 přestane společnost Volvo Cars ve svých kancelářích, kantýnách a na svých akcích v celosvětovém měřítku využívat jednorázové plasty. Přijaté rozhodnutí vychází z...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars nezačlení do nabídky motorů pro nový sedan S60 naftové agregáty

Automobilka Volvo Cars nezačlení do...

Nový sedan Volvo S60, který se automobilka chystá uvést na trh koncem letošního jara, bude prvním modelem Volvo nabízeným bez naftového pohonu, což podtrhuje dlouhodobý závazek společnosti...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilka Volvo Cars se chystá integrovat do své příští generace infotainment systému služby Google Assistant, Google Play Store a Google Maps

Automobilka Volvo Cars se chystá...

Prémiová automobilka Volvo Cars oznámila, že spolupracuje se společností Google na integraci hlasově ovládaných aplikací Google Assistant, Google, Play Store, Google Maps a dalších služeb Google...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnosti Volvo Cars a Volvo Trucks začnou za účelem zvýšení bezpečnosti na silnicích živě sdílet dopravní informace

Společnosti Volvo Cars a Volvo Trucks...

Prémiová automobilka Volvo Cars a přední výrobce nákladních vozidel Volvo Trucks budou v reálném čase vzájemně sdílet dopravní informace, což přispěje k širšímu pokrytí online...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Globální prodej automobilky Volvo Cars v dubnu vzrostl o 12,2 %

Globální prodej automobilky Volvo Cars v...

Pozitivní vývoj prodeje společnosti Volvo Cars pokračoval i v dubnu, kdy švédská prémiová automobilka zaznamenala meziroční zvýšení globálního prodeje o 12,2 % s tím, že došlo k nárůstu...