Volkswagen Užitkové vozy v novém „brand designu“

  • Volkswagen Užitkové vozy vstupuje s novým vizuálním stylem značky do nové éry jako moderní poskytovatel řešení pro budoucí mobilitu
  • Součástí změny je zcela nové logo, optimalizované pro použití v moderních digitálních formátech
  • České webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy prošly proměnou

Značka Volkswagen Užitkové vozy, dlouhodobá jednička na českém trhu užitkových vozů v segmentech N1+N2/M1+M2, přichází na český trh s novým „brand designem“. Nový vizuální styl značky znamená změnu loga, barevnosti i celkově stylu marketingové komunikace. Se změnou souvisí nové webové stránky včetně nového loga v dvourozměrné podobě, které byly spuštěny 4. listopadu. Volkswagen Užitkové vozy chce být nově pojatým marketingem a komunikací ještě blíž svým zákazníkům než dosud.

„Volkswagen Užitkové vozy vstupuje do nové éry, která se ponese v duchu elektrické mobility, konektivity, a ještě intenzivnější komunikace s našimi zákazníky, což reflektuje i náš nový brand design,“ říká Jakub Šebesta, ředitel divize Volkswagen Užitkové vozy společnosti Porsche Česká republika. „S prvním listopadovým týdnem jsme pro české zákazníky spustili nové webové stránky značky Volkswagen Užitkové vozy a začali používat nové logo. Dáváme tím našemu marketingu digitálnější a modernější podobu. Současně chceme komunikovat s našimi zákazníky ještě rychleji a emocionálněji, vždy však zcela autenticky, a být jim maximálně nablízku.“

Volkswagen Užitkové vozy přechází na nový design své značky postupně na celém světě. Tento krok souvisí s transformací značky z klasického výrobce lehkých užitkových vozů na moderního poskytovatele řešení pro budoucí mobilitu. V České republice byly od 4. listopadu nejprve spuštěny nové webové stránky a zavedeno nové logo v rámci všech marketingových a komunikačních aktivit. Nový design značky zahrnuje vizuální prezentace, kompletní korporátní design všech tiskovin, internetových prezentací a obchodních partnerů i vlastní logo značky.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz GTX představuje nejvýkonnější Bulli všech dob

Svět mobility se mění: Nový ID. Buzz...

Značka Volkswagen Užitkové vozy představila ve světové premiéře nový model ID. Buzz GTX s nejvyšším výkonem až 250 kW (340 k). To neznamená nic jiného, než že jde o nejvýkonnější Bulli...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen zahajuje na českém trhu předprodej nových modelů Tiguan a Passat

Volkswagen zahajuje na českém trhu...

Volkswagen zařadil do předprodeje na českém trhu nové generace oblíbených modelů Tiguan a Passat. Třetí generace kompaktního SUV a devátá generace manažerského kombi přinášejí do svých...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dokonalý VW Touareg po plastice

Dokonalý VW Touareg po plastice

Tohle je sága rodu Touaregu. Před mnoha lety se objevila první generace, která definovala pojem lidový off-road. Dnes je technologicky nejlepší Volkswagen někde úplně jinde… Před více než 20...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen poodhaluje nový Transporter

Volkswagen Užitkové vozy uvede v roce 2024 na evropský trh nástupce současných modelů Transporter 6.1 a Caravelle 6.1. Nová generace této produktové řady byla významně vylepšena ve všech...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nejkompaktnější SUV od VW je ještě lepší než dosud

Nejkompaktnější SUV od VW je ještě...

Volkswagen spouští předprodej vizuálně a technicky zdokonaleného modelu T-Cross. Výrazný vnější design je nyní ještě atraktivnější. Nově navrženy byly sériově dodávané LED světlomety...