Víkendové finále ETCC na závodním okruhu v Mostě: Fulín vs Fulín se závodními vozy SEAT Leon Cup Racer

SEAT bude nejpočetněji zastoupenou značkou ve startovním poli.

Petra Fulína

– dvojnásobného šampiona a dvojnásobného vicemistra v evropském poháru cestovních vozů FIA ETCC a dvojnásobného držitele Zlatého volantu, čeká o nadcházejícím víkendu na Autodromu Most nejen finálový souboj o mistrovský titul v ETCC, ale také poměření sil s vlastním synem, který se stejně jako jeho slavný otec postaví na start za volantem závodního vozu SEAT Leon Cup Racer.

Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika říká:

„Českým fanouškům okruhových závodů se tento víkend splní velký sen. Petr Fulín bude v Mostě před domácím publikem bojovat o svůj třetí titul v ETCC a zároveň jej čeká souboj se svým jedenadvacetiletým synem. Mám obrovskou radost, že se nám podařilo pro Fulína juniora zajistit pro finálový podnik ETCC druhý závodní vůz SEAT Leon Cup Racer. Jsem přesvědčen, že s tímto napínavým rodinným ‚kdo s koho‘ budou závody v Mostě ještě atraktivnější a zábavnější.“

Autodrom Most hostí poslední, šestý podnik letošní sezony evropského poháru cestovních vozů:

Pátek 6. října bude patřit prvním testům, v sobotu 7. října se pojedou tréninkové a kvalifikační jízdy a v neděli 8. října jsou na programu dva závody. SEAT bude přitom se zhruba osmi závodními vozy Leon Cup Racer nejpočetněji zastoupenou značkou ve startovním poli. Petr Fulín je v průběžném pořadí na prvním místě a v Mostě by rád oslavil již třetí titul mistra ETCC ve své pozoruhodné závodní kariéře. O celkové prvenství však bude muset ještě bojovat, protože na záda mu dýchají hned tři jezdci – Schreiber, Nagy a Stefanovski – kteří na Fulína ztrácejí šest, sedm, resp. osm bodů.

Aktuální lídr tabulky Petr Fulín říká:

„Mostecké finále slibuje perfektní atmosféru a věřím, že to bude pro diváky skvělé vyvrcholení letošní sezony plné emocí. Nesmírně se těším na oba finálové závody s podporou domácího publika. Mostecký okruh mi sedí, ale proti tak silným soupeřům není ještě zdaleka nic rozhodnuto. Zvlášť, když budu muset bojovat nejen se svými pronásledovateli, ale i se svým synem.“ 

Díky podpoře českého dovozce SEAT Česká republika

– se totiž na startu v Mostě překvapivě objeví také Petr Fulín junior. Jednadvacetiletý závodní jezdec sbíral již loni zkušenosti v pohárových závodech Škoda Octavia Cup a za volant závodního vozu SEAT Leon Cup Racer usedne v Mostě poprvé.

Petr Fulín junior říká:

„Je to neuvěřitelný pocit. Asi před dvěma týdny jsem dostal od táty SMS, že pojedu v Mostě ve stejném závodě jako on a navíc i se stejným závodním vozem! Vím, že bych měl tátovi držet palce, aby získal titul, ale na okruhu mu zadarmo nic nedaruju! Samozřejmě, že budu chtít jet stejně naplno jako on, i když je mi jasné, že bez velkých příprav a s neznámým vozem budu v Mostě hlavně sbírat zkušenosti. I to je však splněný sen!“

Průběžné pořadí mistrovství ETCC:

1. PETR FULÍN (CZE), SEAT Leon Cup Racer – 63 bodů
2. Christjohannes Schreiber (SUI), Honda Civic – 57 b.

3. Norbert Nagy (HUN), SEAT Leon Cup Racer – 56 b.
4. Igor Stefanovski (MKD), SEAT Leon Cup Racer – 55 b.

5. Peter Rikli (SUI), Honda Civic – 41,5 b.
6. Fábio Mota (POR), SEAT Leon Cup Racer – 29 b.
7. Zsolt David Szabo (HUN), SEAT Leon Cup Racer – 23 b.
8. Andreas Pfister (GER), SEAT Leon Cup Racer – 22,5 b.
9. Mladen Lalušić (SRB), SEAT Leon Cup Racer – 13 b.
10. Plamen Kralev (BUL), Audi RS3 LMS – 12 b.

Harmonogram závodního víkendu ETCC v Mostě:

  • pátek 6. října: 11:40   test
  • sobota 7. října: 9:40,     trénink, 14:15   kvalifikace
  • neděle 8. října: 10:50   1. závod, 12:30   2. závod

Informace a komentáře Petra Fulína naleznete také na  facebookovém a twitterovém účtu značky SEAT:

https://www.facebook.com/SeatCr

a na speciálních stránkách věnujících se pouze závodům, kde naleznete tiskové zprávy, videa, fotky atd.:

http://seat-sport.cz/

SEAT Leon Cup Racer a Petr Fulín v ETCC 2017

SEAT a Petr Fulín, dvojnásobný mistr a dvojnásobný vicemistr evropského poháru cestovních vozů FIA ETCC, pokračují v úspěšné spolupráci, navázané v roce 2015. Jeden z nejtalentovanějších českých okruhových jezdců současnosti se umístil v ETCC 2015 a 2016 na druhém místě v celkovém pořadí s vozem SEAT Leon Cup Racer v barvách českého zastoupení značky SEAT. První závod ETCC 2017 se jel koncem dubna v italské Monze. Květen měl na programu dva závody, na maďarském Hungaroringu a německém Nürburgringu. Jarní část seriálu ETCC uzavřel červnový závod na okruhu Vila Real v Portugalsku. Po letní přestávce se závodníci opět postavili na start v září v belgickém Zolderu. Finále ETCC 2017 se uskuteční o víkendu 6. až 8. října na Autodromu Most v České republice. Petr Fulín přijede na okruh pod Krušnými horami jako lídr průběžného pořadí se sedmibodovým náskokem a před domácím publikem bude se svým závodním vozem SEAT Leon Cup Racer bojovat o svůj třetí titul ETCC.

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu

– s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 81 % své výroby a působí ve více než 80 zemích prostřednictvím 1700 autorizovaných prodejců. V roce 2016 dosáhl SEAT provozního zisku 143 milionů eur, nejlepšího výsledku ve své historii, a na celém světě prodal téměř 410 000 vozidel.

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 500 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza, Leon a Arona. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice. Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. SEAT již vybavuje své modely nejmodernější technikou z oblasti konektivity a v současnosti uskutečňuje proces kompletní digitalizace, zaměřený na podporu mobility budoucnosti.

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Manfred Schöner
Jáchymovská 53, 360 04 - Karlovy Vary - Bohatice
355 329 821
autoschoner.ch@volny.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové SUV označení Tarraco

Fanoušci značky SEAT zvolili pro nové...

Výběru vítězného názvu se zúčastnilo více než 146 000 lidí Názvu Tarraco dalo přednost více než 35 % hlasujících SEAT poprvé vybral označení modelu na základě veřejného hlasování...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

SEAT dosáhl v lednu rekordního prodeje

Značka prodala v lednu 38 900 vozů, o 20,4 % více než ve stejném měsíci roku 2017 Dvouciferný růst ve Španělsku, Německu a Francii, prodeje zvyšuje nová Arona SEAT vstoupil na trh na Novém...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní plyn

Sedm mýtů o vozech na stlačený zemní...

Jsou hospodárnější a stejně bezpečné i výkonné: odborník na CNG ze společnosti SEAT vyvrací některé mylné představy o těchto vozech S modely na CNG lze ujet až 1300 kilometrů bez...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Automobilový ateliér

Automobilový ateliér

Nick Allen ručně navrhuje vzory tkanin pro čalounění nových modelů Tento „automobilový krejčí“ použije každý rok 30 km nití na prošívání sedadel, volantů a hlavic řadicí páky Také...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Co je rychlejší: CUPRA, nebo oštěp?

Souboj mezi vozem SEAT Leon CUPRA a Barborou Špotákovou, olympijskou vítězkou v hodu oštěpem a tváří značky SEAT Vůz o výkonu 300 k poměřil své síly s atletkou, která je s výkonem 72,28...