V nové kampani odhaluje Peugeot svoji elektrickou budoucnost

Peugeot vytvořil novou reklamní kampaň zaměřenou na budoucnost značky a současně zahájil další etapu partnerství v oblasti tenisu. Tato kampaň naznačuje strategii značky Peugeot zahrnující přechod na nové energie a začátek nové automobilové éry.

Značka Peugeot jako dlouholetý partner tenisu přestaví svou novou reklamní kampaň u příležitosti prvního grandslamu roku 2019. Kampaň tvoří dva spoty, v nichž vystupují dva z devíti tenistů a ambasadorů značky Peugeot, kteří ztělesňují hodnoty značky: rychlost, náročnost a emoce.

Německý tenista Alexander Zverev, současná čtyřka v žebříčku ATP a nedávný vítěz Turnaje mistrů, je ambasadorem budoucího modelu Peugeot 508 SW Plug-In Hybrid. Pro Lucase Pouille, druhého nejlepšího francouzského tenistu, byl zvolen fastback Peugeot 508 Plug-In Hybrid.

Vozy Peugeot 508 a 508 SW Plug-In Hybrid se ve světové premiéře představily na mezinárodním pařížském autosalonu v říjnu 2018. Na evropský trh se dostanou na podzim 2019. Tyto vozy s benzínovými plug-in hybridními motory jsou vizí neomezené, atraktivní a úsporné mobility.

 

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
CARNOVA s.r.o.
Hněvkovského 603/81, 617 00 - Brno
543 420 720
brno@carnova.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve Francii

Peugeot 3008: nejvíce vyráběný vůz ve...

Peugeot 3008 se počtem vyrobených kusů v roce 2018 dostal na první pozici v rámci vozů vyráběných ve Francii. V továrně skupiny PSA v Sochaux bylo dosaženo produkce celkem 258 460 vozů...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Nový PEUGEOT PARTNER: Ovládnout nemožné

Spojit užitečné s příjemným, každý den usedat za volant s radostí, optimalizovat svůj čas, cítit se v bezpečí a zvládat jakékoli jízdní podmínky, to je nabídka, kterou si značka Peugeot...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

OBCHODNÍCH VÝSLEDKY ZNAČKY PEUGEOT 2018

Předkládáme Vám shrnutí nejdůležitějších informací, které se týkají obchodních výsledků značky Peugeot v roce 2018: 1 740 283 prodaných vozů Peugeot po celém světě. Nárůst...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Tradiční akce 7 dní Peugeot začne 21. ledna, letos poprvé s SUV Peugeot 3008

Tradiční akce 7 dní Peugeot začne 21....

Blíží se jeden z nejočekávanějších týdnů pro zákazníky a příznivce značky Peugeot a současně jeden z nejrušnějších pro autorizovanou prodejní síť v ČR. Akce „7 dní Peugeot“...