V jarní kampani ČPP nabízí rozšířenou asistenci a cestovní pojištění zdarma

Česká podnikatelská pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group (dále „ČPP“) spouští jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení a opět se zajímavým benefitem pro řidiče. Kromě nadstandardních asistenčních služeb pod názvem „Autem Bez Starostí“ získají motoristé navíc ještě cestovní pojištění zdarma.

„Zájem řidičů o kvalitní asistenční služby neustále roste. Proto jsme se rozhodli navázat na úspěch předešlé kampaně a opět klientům za zvýhodněnou cenu nabídnout produkt Autem Bez Starostí,“ vysvětluje ředitelka marketingu Jolana Kolaříková. S připojištěním motoristé získají řadu užitečných výhod nad běžný rámec asistenčních služeb. Příkladem je odtah vozidla ze zahraničí ze vzdálenosti 1250 kilometrů, zapůjčení a přistavení náhradního vozidla až na osm dní a to po celém území EU. Navíc řidiči získají ještě voucher na cestovní pojištění v podobě léčebných výloh pro 4 osoby na 10 dní zdarma.

Kampaň s mottem „Auto dojelo, dovolená jede dál“ potrvá až do června 2019. „Pro hlavní komunikaci jsme opět zvolili televizi, která je hlavním médiem s celorepublikovým pokrytím a nejširším audiovizuálním zásahem na cílovou skupinu. Náš TV spot s Patem a Matem bude k vidění na televizních kanálech společností Nova Group, Prima Group, TV Barrandov a Óčku,“ vypočítává Kolaříková. TV spot bude dále promítán také na monitorech BUS TV v MHD v Brně, Otrokovicích, Hradci Králové, Chomutově, Jirkově, Liberci, Jablonci nad Nisou, Ústí nad Labem, Mostě, Litvínově, Mladé Boleslavi, Pardubicích, Plzni, Táboru, Českých Budějovicích, Olomouci, Třinci, Českém Těšíně a Zlíně. Kampaň bude komunikována i prostřednictvím displejové reklamní RTB nebo Youtube.

Rozhlasový spot bude vysílán na Rádiu Impuls a na stanicích Radiohousu. Kampaň se objeví také v tisku, například v Právu, Denících ČR, MF Dnes, Lidových novinách, Hospodářských novinách, Ekonomu, Metru, 5plus2, TV Maxu, Týdnu, Instinktu, Sedmičce, Světu motorů, AUTO 7, Model Hobby, Setkání a dalších. „S motivem kampaně se setkáte opět na teploměrech čerpacích stanic, a v neposlední řadě na našich stálých outdoorových plochách po celé republice,“ doplňuje Kolaříková.

V povinném ručení je ČPP dlouhodobě trojkou na trhu a pojišťuje přes 1,2 milionu vozidel. V současnosti nabízí svým klientům 13 typů připojištění k povinnému ručení. Hlavní konkurenční výhodou ČPP je jednoduchost sjednání, příznivá cena pojištění díky segmentaci, nabídka sezonního pojištění, zdarma pojištění přívěsného vozíku a úrazové pojištění řidiče, kvalitní služby od asistence po likvidaci. Díky digitalizovanému zpracování jsou škody vypláceny do 24 hodin od ukončení šetření. Dobré řidiče ČPP navíc zvýhodňuje řadou akčních nabídek a slevových benefitů. Aktuálně pojišťovna pracuje na inovaci úspěšné produktové řady Autopojištění Combi Plus.

 

 

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Děti umí být nepředvídatelné. Dopravní nehodu pomůže odvrátit výrazné oblečení a reflexní prvky

Děti umí být nepředvídatelné....

Se začínajícím školním rokem se do ulic vrací děti, které patří k nejrizikovějším a současně nejohroženějším účastníkům dopravního provozu. S radami, jak nejen školáky připravit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zpěvačka Bára Poláková vsadila na koncern Volkswagen

Zpěvačka Bára Poláková vsadila na...

Pětinásobná držitelka ceny Anděl České hudební akademie Bára Poláková bude řídit Volkswagen Tiguan Allspace z programu Das WeltAuto. VW Tiguan poslouží Báře Polákové a její rodině...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Na prahu nové éry adventur: Dunlop uvádí na trh pneumatiky Trailmax Meridian

Na prahu nové éry adventur: Dunlop...

‚Escape from the ordinary‘ – extrémní užitné vlastnosti pro silné adventure motorky Výrazný dezén běhounu si mimořádně dobře poradí s jízdou za sucha, za mokra i v terénu ‚Stronger...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vstupuje do podniku IONITY. Zákazníkům to přinese zvýšení praktičnosti a komfortu

Hyundai vstupuje do podniku IONITY....

Hyundai vstupuje do společného podniku IONITY ve spolupráci se zakládajícími partnery BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company a Volkswagen Group s Porsche AG Investice umožní elektromobilům...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový design značky Volkswagen Užitkové vozy

Nový design značky Volkswagen Užitkové...

Heinz-Jürgen Löw: „Správný okamžik pro nový design značky.“ Změny se dotknou loga značky, marketingu i komunikace Volkswagen Užitkové vozy zavádí společně se značkou Volkswagen osobní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SEAT urychluje na IAA ve Frankfurtu svou elektrickou ofenzivu

SEAT urychluje na IAA ve Frankfurtu svou...

CUPRA vystavuje koncepční vůz Tavascan, první elektromobil značky Externě nabíjitelný hybridní SEAT Tarraco se objeví u prodejců na konci roku 2020 Mattias Ekström, nový ambasador značky...