Tradiční česká značka Mototechna slaví tři roky od svého znovuuvedení na trh v roce 2012, z Mototechny si lidé odvezli už téměř 20 000 vozů

Třetí výročí Mototechny podpořili Veronika Žilková, Martin Kraus a Nikola Sudová.

Za poslední rok prodala v České republice téměř dvojnásobek toho

– co za první dva roky působení, tedy přes 16 000 vozů, což potvrzuje trend zvyšujícího se zájmu o zánovní a referenční automobily mezi českými zákazníky. Nejdražším prodaným vozem byl exkluzivní elektromobil Tesla model S za 3,5 miliónu korun. Od otevření Mototechny v září 2012 si v AAA AUTO pod touto značkou zakoupilo vůz již téměř 16 200 zákazníků v České republice a téměř 3 500 zákazníků na Slovensku.

Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO zdůraznila:

„Trend koupě ojetých vozů stále více poukazuje na to, že český zákazník si je vědom hodnoty svých peněz, a proto dává přednost zánovním i referenčním vozům, kde je prokazatelná historie, nízký kilometrový nájezd a výrazná cenová úspora 30 – 40 % ve srovnání s náklady na pořízení nového vozu.“

Průměrná cena automobilů prodaných během roku 2015 v Mototechně dosáhla hodnoty 355 tisíc korun

Mezi jednoznačně nejprodávanější značku vozů patří česká Škoda s modely Fabia, Octavia, Rapid, Yeti nebo Roomster. Druhou nejprodávanější značkou je Kia s vozy Ceed a Sportage, třetí pak Volkswagen s modely Golf a Passat. „Znovuoživení této nostalgické značky se ukázalo jako velmi dobrý strategický tah a lidé tuto značku s více než šedesátiletou tradicí hodnotí velmi pozitivně i v současnosti. Mezi prodanými vozy se objevují i vozy upravené na CNG jako například Škoda Citigo a Octavia nebo VW Passat a Touran. Dalšími zajímavými prodanými vozy je pak hybridní Toyota Prius, Prius+ a Yaris, Honda Insight a CR-Z nebo velmi neobvyklý osobní pickup Peugeot Partner 4×4,“ doplňuje Topolová.

U vozů z Mototechny patří mezi nezbytnou výbavu klimatizace. Preferované jsou vozy s manuální převodovkou, u menších aut benzínové motory, u větších a u MPV a SUV pak dieselové motory. Karoserie je většinou hatchback a combi, ale stále posiluje obliba SUV.

Loni v dubnu AAA AUTO zahájilo prodej exkluzivních vozů pod značkou Mototechna Premium

– která nabízí automobily prestižních značek s nízkou mírou opotřebení a úsporou 20 – 40 % oproti ceně nových vozů. „Za téměř rok a půl jsme pod značkou Mototechna Premium prodali již 645 vozů s průměrnou cenou 720 tisíc korun,“ komentuje prodeje vozů z AAA AUTO pod značkou Mototechna Preimum Karolína Topolová. Vozy značky Mototechna Premium mají bez výhrady automatickou klimatizaci, často automatickou převodovku, kožené sedačky, xenony, navigaci a další komfrotní prvky, motory jsou většinou dieselové. Mezi nejprodávanější značky z Mototechny Premium patří BMW s modely X1, 3, 5 a X5, VW Passat CC, Mercedes C, Audi A6 a Q5 nebo Volvo XC60. „Nejzajímavějším prodaným modelem letošního roku je bezesporu elektromobil Tesla model S v hodnotě 3,5 miliónu korun. Dalšími prodanými zajímavými modely byly také BMW M4 a M6, Chevrolet Camaro, Jeepy Wrangler Rubicon, Lexus IS-F, Mini John Cooper Works Roadster nebo například Porsche 911, Boxster a Cayman. I v naší aktuální nabídce máme další velmi atraktivní automobily, mezi něž se řadí Jaguar F-Type, BMW 7, Infinity FX nebo Volvo XC90,“ dodává Topolová.

Slavnostního výročí Mototechny se na pražském showroomu společnosti AAA AUTO sešli

– i známé osobnosti českého šoubyznysu, které si oficiálně převzali vozy z rukou generální ředitelky AAA AUTO. „Naše nabídka je velmi široká a dokážeme tak vyhovět všem našim zákazníkům. Proto si u nás vybrali své vozy i herečka Veronika Žilková, nastávající maminky Nikola Sudová a Sandra Nováková, modelka a moderátorka Lucie Křížková a herec Martin Kraus,“ uvádí Karolína Topolová.

Vozy z Mototechny jsou dostupné v celé síti AAA AUTO

Mototechna současně nabízí všechny běžné služby autosalonu, jakými jsou výkup vozů protiúčtem, poskytování finančních produktů na nákup vozu, pojištění, služby servisu, prodej náhradních dílů a vlastní kreditní kartu.

Zdroj: Temper Communication,a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai se stal Značkou roku 2018

Hyundai Motor je nejúspěšnější značkou soutěže Red Dot Award 2018 Hyundai byl oceněn za inovativní design, kvalitu designu a know-how v oblasti řízení značky Hyundai Motor znovu triumfoval...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40 nejhodnotnějších značek na světě

Hyundai, Apple a Google spadají do TOP 40...

Společnost Interbrand každoročně vyhlašuje TOP 100 nejhodnotnějších značek světa (Best Global Brands). Hyundai si už potřetí v řadě udržel pozici v TOP 40. Po boku firem jako Apple, Google...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi optimalizuje kontrolu kvality v lisovně umělou inteligencí

Audi optimalizuje kontrolu kvality v...

První možnost využití je vyvíjena pro sériovou výrobu Rozpoznávání trhlin v lisovně bude probíhat automatizovaně s využitím strojového učení Nová metoda je dalším stavebním kamenem...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Racing 21 – Klokočka ŠKODA team: Do třetice bronzová Příbram

Racing 21 – Klokočka ŠKODA team: Do...

Konzistentní výkon v Příbrami přinesl v cíli třetí místo v absolutním pořadí Vzájemná sehranost posádky Vojtěch Štajf – František Rajnoha slavila opět úspěch Nejúspěšnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...