Tomáš Vaněk je od října letošního roku novým PR manažerem dealerské skupiny Auto Palace

 Tomáš Vaněk tak nahrazuje na této pozici Danu Bratánkovou.

V této funkci bude Tomáš Vaněk zodpovídat

– za činnosti v oblasti Public Relations související s obchodními aktivitami dealerské skupiny Auto Palace spadající do nizozemské skupiny AutoBinck.

Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace říká:

“V osobě Tomáše Vaňka získáváme na pozici PR manažera zkušeného odborníka, který se v komunikaci s veřejností v automobilové branži pohybuje téměř dvě desítky let a má bohaté zkušenosti s touto činností také z prostředí významné zahraniční automobilky. Naše společnost úspěšně upevňuje svoji pozici na českém i slovenském trhu a tomu odpovídá i naše strategie v personální oblasti pro styk s veřejností a médii.” 

Nový PR manažer Tomáš Vaněk řekl:

„Jsem nesmírně rád, že vedle úspěšně se rozvíjejících vlastních aktivit v PR mohu být rovněž součástí komunikačního týmu skupiny Auto Palace. Je to profesní výzva, kterou jsem se rozhodl přijmout a předat své dosud získané zkušenosti v Public Relations velmi významné společnosti na automobilovém trhu,”

Tomáš Vaněk

– začal svoji profesní kariéru po studiu v oboru automobilové výroby ve společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi, krátce působil také v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu, ale nejdelší část své profesní kariéry pracoval na pozici PR manažera ve společnosti Toyota Motor Czech. V současnosti řídí rovněž vlastní společnost VIZUS Communication.             

***

O Auto Palace

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí:

  1. Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace)
  2. Leasing a financování (Business Lease)
  3. Distribuce náhradních dílů
  4. Smart mobility

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991

– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značekFord, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce

Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Více na:

www.autopalace.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prezident Ústředního automotoklubu České republiky, JUDr. Oldřich Vaníček, členem Světové rady FIA pro mobilitu

Prezident Ústředního automotoklubu...

V pátek 8. 12. 2017 proběhlo v Paříži zasedání valného shromáždění Mezinárodní automobilové federace FIA. Na zasedání proběhla také volba členů Světové rady FIA pro mobilitu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Dunlop oznámila, že v březnu příštího roku uvede na trh čtvrtou novinku ve svém portfoliu hypersportovních pneumatik

Značka Dunlop oznámila, že v březnu...

Pneumatiky Dunlop SportSmart TT vyvinula tak, aby naplnily požadavky jezdců nejnovějších sportovních motocyklů a výkonných naháčů, kteří chtějí používat stejné pneumatiky na volné jízdy...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ TRANSFORMACE!

SHOWROOMY CITROËN: PROBÍHAJÍCÍ...

Citroën v rámci své modernizace prochází kompletní transformací, která se netýká jen obnovy nabídky vozů, ale také všeho dalšího, s čím se zákazníci potkávají, počínaje...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Audi oslavuje měsíční mise Apollo výjimečným reklamním spotem

Audi oslavuje měsíční mise Apollo...

Dne 7. prosince 1972 se uskutečnila poslední mise na Měsíc programu Apollo. Přesně o 45 let později připomíná Audi tuto historickou událost – speciálně k tomuto účelu natočeným...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Dětská dopravní nadace (DDN), která pomáhá dětem, jejichž rodiče zahynuli při dopravních nehodách, letos podpořila 31 dětí částkou ve výši 515 000 korun

Dětská dopravní nadace (DDN), která...

Za dvacet jedna let svého působení rozdala již 11 milionů korun, které slouží zejména na podporu studia sirotků na středních a vysokých školách. Generální ředitelka AAA AUTO a předsedkyně...