Tomáš Vaněk je od října letošního roku novým PR manažerem dealerské skupiny Auto Palace

 Tomáš Vaněk tak nahrazuje na této pozici Danu Bratánkovou.

V této funkci bude Tomáš Vaněk zodpovídat

– za činnosti v oblasti Public Relations související s obchodními aktivitami dealerské skupiny Auto Palace spadající do nizozemské skupiny AutoBinck.

Stanislav Perkner, marketingový ředitel skupiny Auto Palace říká:

“V osobě Tomáše Vaňka získáváme na pozici PR manažera zkušeného odborníka, který se v komunikaci s veřejností v automobilové branži pohybuje téměř dvě desítky let a má bohaté zkušenosti s touto činností také z prostředí významné zahraniční automobilky. Naše společnost úspěšně upevňuje svoji pozici na českém i slovenském trhu a tomu odpovídá i naše strategie v personální oblasti pro styk s veřejností a médii.” 

Nový PR manažer Tomáš Vaněk řekl:

„Jsem nesmírně rád, že vedle úspěšně se rozvíjejících vlastních aktivit v PR mohu být rovněž součástí komunikačního týmu skupiny Auto Palace. Je to profesní výzva, kterou jsem se rozhodl přijmout a předat své dosud získané zkušenosti v Public Relations velmi významné společnosti na automobilovém trhu,”

Tomáš Vaněk

– začal svoji profesní kariéru po studiu v oboru automobilové výroby ve společnosti Škoda Auto v Mladé Boleslavi, krátce působil také v automobilce Saab ve švédském Trollhättanu, ale nejdelší část své profesní kariéry pracoval na pozici PR manažera ve společnosti Toyota Motor Czech. V současnosti řídí rovněž vlastní společnost VIZUS Communication.             

***

O Auto Palace

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí:

  1. Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace)
  2. Leasing a financování (Business Lease)
  3. Distribuce náhradních dílů
  4. Smart mobility

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991

– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značekFord, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce

Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Více na:

www.autopalace.cz

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Středem Evropy projela 12 km dlouhá kolona veteránů

Středem Evropy projela 12 km dlouhá...

V sobotu 15. září si obyvatelé od Kremnických Baní až po Turčianske Teplice užili tradiční podívanou veteránů, kteří do těchto míst zamířili už popáté na veterán rallye Stredom...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pavel Richter jmenován technickým ředitelem výroby pro projekt INDIA 2.0, vedený značkou ŠKODA

Pavel Richter jmenován technickým...

Zkušený manažer ze společnosti ŠKODA AUTO bude zodpovídat za výrobu všech modelů v závodě v Pune V rámci projektu „INDIA 2.0“ je značka ŠKODA zodpovědná za plánovanou modelovou ofenzívu...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA odhalila další detaily nejvýkonnějšího SUV KODIAQ RS

ŠKODA odhalila další detaily...

První SUV značky ŠKODA ve sportovní verzi RS zaujme doplňky v černé lesklé barvě a dvacetipalcovými koly z lehké slitiny Zadní část modelu se vyznačuje viditelnými koncovkami výfuku a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO je stále aktivnější na poli sdílené mobility

ŠKODA AUTO je stále aktivnější na...

Platforma pro sdílení automobilů HoppyGo představuje zatím nejucelenější koncept mobility v České republice Vozy ŠKODA jsou oblíbené mezi uživateli a přinášejí četné výhody...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový PEUGEOT PARTNER : International Van Of The Year 2019

Nový PEUGEOT PARTNER : International Van...

Nový PEUGEOT PARTNER získal ve středu 19. září v Hannoveru titul International Van Of The Year 2019. Toto ocenění je uznáním práce týmů značky Peugeot a jejich odměnou za úsilí vynaložené...