Studené barvy karoserie vedou v létě v Auto Palace prodeje ojetin

Prázdninové slunné počasí nahrává v posledních týdnech prodejům ojetin se studenými odstíny karoserie.

1AutoPalaceSpořilovpanorama

Potvrzuje to fakt

– že kromě objektivních hledisek se při nákupu vozu rozhodujeme čistě subjektivně, podle našeho aktuálního stavu.

Letní horké dny v nás probouzejí potřebu se více osvěžovat, dodržovat pitný režim a všeobecně vyhledávat klimatizovaná místa. Není tomu jinak ani při jízdě v automobilu, kdy je prakticky samozřejmostí mít ve výbavě klimatizaci. Všeobecně se také dá říci, že v létě preferujeme spíše studené tóny barev než v jiných ročních obdobích.

Tento fakt potvrzuje i společnost Auto Palace, která za poslední měsíc v segmentu ojetin eviduje nárůst prodejů automobilů právě ve studených barvách karoserie. Byť jsou tyto odstíny populární i v jiných měsících v roce, nárůst v prodejích přes prázdniny je zde evidentní.

Nejpopulárnější barva zůstává

– trendy bílá barva, pak šedá, stříbrná a modrá metalíza. Nárůst v prodejích u této vítězné trojice je téměř 25%.

Ralph Howie, generální ředitel společnosti Auto Palace pro ČR a SR říká:

„V rámci našich prodejních strategií zvažujeme i různá psychologická hlediska, která mohou mít vliv na rozhodování zákazníka při nákupu vozu. Teplé letní měsíce ve většině z nás evokují potřebu se před sluncem schovávat, příliš se mu nevystavovat a pokud možno zůstávat v klimatizovaných prostorách. Proto právě v těchto týdnech naleznete v naší nabídce více vozů studených barev a ve většině vybavené klimatizací pro maximální komfort při cestování na dovolené nebo za jinými dobrodružstvími,“

„Ze statistik společnosti Auto Palace také vyplývá, že v létě nakupují ojetiny více muži (67 %), jejichž potřeba schovávat se před horkem může být větší než u žen, které se všeobecně více rády sluní,“ dodává Ralph Howie.

***

Auto Palace Group

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. Je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,6 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. Skupina v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Holandsku, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2015 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1)Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991

– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější automobilové dealery na trhu. Za 25 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 111 461 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek

  • Ford
  • Mitsubishi
  • Mazda
  • Hyundai
  • Škoda
  • Opel
  • Volvo
  • Peugeot

Skupina Auto Palace zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce

Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

***

Více na:

www.autopalace.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Sníh v červenci nebo vlna veder na Vánoce? Nová „továrna na počasí“ Fordu dokáže vytvořit jakékoliv klimatické podmínky

Sníh v červenci nebo vlna veder na...

Moderní „továrna na počasí“ dokáže simulovat různé klimatické podmínky – nejen teplotu, ale i vlhkost vzduchu a sílu větru Řidiči se tak mohou spolehnout, že jejich vozy Ford obstály v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford rozšiřuje program testování užitkových vozů Transit PHEV také do Valencie

Ford rozšiřuje program testování...

Ford rozšiřuje program provozních zkoušek dodávek s plug-in hybridním pohonem, které mohou většinu jízd po městě absolvovat v čistě elektrickém režimu Ve spolupráci s regionální vládou...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ford Mustang zpřístupňuje vyspělé sportovní technologie a špičkový audiosystém ještě širšímu okruhu zákazníků

Ford Mustang zpřístupňuje vyspělé...

Ford nově nabízí Mustang 2.3 EcoBoost s technologií aktivní výfukové klapky, která dává řidiči možnost regulovat intenzitu zvukového projevu Nová technologie srovnávání otáček u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Ford C-MAX Sport přidává k osvědčeným rodinným přednostem kouzlo sportovního vzhledu a nižší spotřeby

Nový Ford C-MAX Sport přidává k...

Nový Ford C-MAX Sport nabízí aktivním rodinám dynamický vzhled. Odlišuje se unikátním tvarem 17palcových kol z lehké slitiny, střechou i vnějšími detaily v černé barvě, velkým zadním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Inteligentní okno Fordu dokáže zprostředkovat výhled nevidomým pasažérům

Inteligentní okno Fordu dokáže...

Ford spolupracoval na vývoji inteligentního okna, které nevidomým pasažérům pomůže prostřednictvím hmatové odezvy vizualizovat míjející krajinu za oknem vozu Různé intenzity vibrací...