Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce a zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.

DPDkuryr1900

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

DPDkuryr2900

Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice

 

– a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po uvedení tzv. „systémových sms“, které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům revoluční webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.

V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce

– zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.

Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD vysvětluje:

„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům“, „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení.“

Do budoucna by se měla nová aplikace stát platformou pro individualizovanou komunikaci s příjemcem. „Toto interaktivní prostředí umožní poměrně rychlý rozvoj a využívaní nových služeb. Již na druhou polovinu letošního roku chystáme zavedení dalších přelomových možností „ovládání“ své zásilky,“ naznačuje Ondřej Vaňha inovátorské plány společnosti DPD.

Do webové aplikace se můžete přihlásit

– na www.dpdkuryr.cz. Na www.dpd.cz/dpdkuryr se potom dozvíte, jak aplikace funguje v praxi.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek

– čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

 Zpráva společnosti Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je tak trochu jiný Lexus do města

LBX je zcela novým modelem pro nový trh značky Lexus v Evropě. Má ambice změnit pravidla hry a stát se klíčovým modelem k dalšímu růstu značky v tomto regionu. LBX, dosud nejkompaktnější...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Nový Peugeot 208: Mini-ikona v novém

Peugeot 208, ikonický drobek a nejprodávanější vůz v Evropě v roce 2022, dostal nový outfit. Modernizací se stává ještě neodolatelnějším, zejména pak jeho elektrická verze E-208, která...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vyrobit elektromobil bude brzy levnější než auto se spalovacím motorem

Vyrobit elektromobil bude brzy levnější...

Ceny elektromobilů se v příštích třech letech výrazně sníží. Přibližně od roku 2027 bude výroba nové generace elektromobilů levnější než výroba srovnatelných vozidel se spalovacím...

Plně elektrické Volvo EX30 si...

Malé, ale skutečně schopné. Volvo slaví úspěch svým malým plně elektrickým SUV EX30, které bylo oceněno na udílení prestižních cen World Car Awards! Volvo EX30 při udílení cen v rámci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro auta DS

PALLAS a ÉTOILE: Nová označení pro...

V průběhu roku 2024 získají modely DS Automobiles novou, jednodušší strukturu nabídky, vycházející ze dvou verzí s označením PALLAS a ÉTOILE. Cílem je zajistit větší přehlednost a...