Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

Jedná se o absolutní novinku na českém trhu, která koncovým zákazníkům poskytuje dokonalý přehled o zásilce a zároveň umožňuje libovolně měnit termín a místo doručení nebo kurýra formou zprávy přímo kontaktovat.

DPDkuryr1900

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb v ČR i zahraničí, nabízí od června letošního roku novou webovou aplikaci DPD Kurýr

DPDkuryr2900

Společnost DPD potvrzuje pozici inovátora zásilkových služeb v České republice

 

– a pokračuje v modernizaci i zlepšování svých služeb zákazníkům. Po uvedení tzv. „systémových sms“, které příjemce informují o doručení, zavedení platby dobírky platební kartou a vývoji první mobilní aplikace na balíkovém trhu, přináší svým klientům revoluční webovou aplikaci DPD Kurýr. Cílem této aplikace je usnadnit obousměrnou komunikaci mezi příjemcem zásilky a kurýrem společnosti DPD. Její používání je snadné. Příjemce standardně obdrží od DPD textovou zprávu či e-mail s informacemi o zásilce a odkazem do nové aplikace včetně osobního kódu. Přímo z SMS či e-mailu lze pak do aplikace vstoupit. Aplikace je optimalizovaná pro mobilní zařízení, takže její ovládání je pohodlné také z mobilních telefonů nebo tabletů.

V aplikaci příjemce nalezne detailní přehled o zásilce

– zahrnující čas doručení zásilky, kontakt na konkrétního kurýra, který mu veze zásilku, výši dobírky nebo možnosti platby. Prostřednictvím aplikace si pak zákazníci mohou přizpůsobit doručení svým potřebám. Například změnit datum a místo doručení, přesměrovat si svou zásilku do libovolného odběrného místa DPD ParcelShop, poslat kurýrovi zprávu nebo si zvolit další případy, kdy chtějí o zásilce dostávat informace. Toto webové rozhraní je pro české zákazníky zcela přelomové a společnost DPD ho v tuto chvíli nabízí na českém trhu jako jediná.

Ondřej Vaňha, obchodní a marketingový ředitel společnosti DPD vysvětluje:

„DPD Kurýr je nová webová aplikace pro koncové příjemce zásilek. Sjednocuje všechny funkce dosud nabízené různými komunikačními kanály, jako jsou SMS, e-maily, web nebo klasické call centrum. Jedná se o výjimečný projekt, který výrazně ulehčí život našim klientům“, „Usnadní práci také majitelům e-shopů, kteří bez nutnosti integrace do košíku nabídnou příjemcům širší portfolio služeb a vyšší komfort doručení.“

Do budoucna by se měla nová aplikace stát platformou pro individualizovanou komunikaci s příjemcem. „Toto interaktivní prostředí umožní poměrně rychlý rozvoj a využívaní nových služeb. Již na druhou polovinu letošního roku chystáme zavedení dalších přelomových možností „ovládání“ své zásilky,“ naznačuje Ondřej Vaňha inovátorské plány společnosti DPD.

Do webové aplikace se můžete přihlásit

– na www.dpdkuryr.cz. Na www.dpd.cz/dpdkuryr se potom dozvíte, jak aplikace funguje v praxi.

Společnost DPD denně přepraví na 2,5 milionu zásilek

– čímž si vydobyla globální vedoucí postavení v poskytování zásilkových a expresních služeb. Společnost disponuje nejefektivnější logistickou sítí v Evropě a doručuje do 230 zemí světa. Zákazníci mohou vybírat z rozsáhlé nabídky vnitrostátních i mezinárodních zásilkových a expresních služeb, a to jak pro obchodní, tak spotřebitelské účely. Ve více než 800 lokalitách pracuje celkem 24 tisíc zaměstnanců a přepravu zajišťuje 18 tisíc vozů. Vlastníkem většinového podílu (83,32 %) je GeoPost Group, dceřiná společnost francouzské skupiny La Poste. Díky konsolidovanému obratu ve výši 3,668 mld. eur v roce 2011 se GeoPost stal druhým největším poskytovatelem expresních zásilkových služeb v Evropě. V České republice společnost působí od roku 1994 jako Direct Parcel Distribution CZ s.r.o. Počátkem roku 1995 se stala plnohodnotným členem mezinárodní sítě DPD. V Německu zaujímá společnost DPD vedoucí postavení na trhu s vnitrostátními i mezinárodními obchodními zásilkami. Zákazníci mohou využívat služeb zajišťovaných více 7,5 tisíci zaměstnanci a 7 tisíci vozy, které se pohybují mezi 75 logistickými sklady a 4 tisíci výdejnami.

 Zpráva společnosti Temper Communication a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - LETOŠNÍ PEUGEOT RALLY CUP VYVRCHOLÍ VE ZLÍNĚ

LETOŠNÍ PEUGEOT RALLY CUP VYVRCHOLÍ VE...

Letošní závěrečné klání PEUGEOT RALLY CUPu proběhne na 48. ročníku Barum Czech Rally Zlín.  Posádky tohoto seriálu svedou souboje o zbývajících 56 bodů do celkového hodnocení. Ve...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová softwarová optimalizace výkonu Polestar znamená pro vozy Volvo s pohonem všech kol více hnací síly pro zadní kola

Nová softwarová optimalizace výkonu...

Prémiová automobilka Volvo Cars představila nový software vyvinutý společností Polestar, jehož smyslem je optimalizovat výkon vozů Volvo s pohonem všech kol (AWD) zvýšením podílu hnacího...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Zdeněk Fořt nastupuje do skupiny Emil Frey v ČR na pozici ředitel divize ojetých vozů

Zdeněk Fořt nastupuje do skupiny Emil...

Obchodní aktivity spojené s ojetými vozy u skupiny Emil Frey v ČR v posledním období výrazně nabyly na významu, což vedlo k vytvoření nové pozice v manažerské struktuře společnosti. Na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Stará auta do šrotu? Lidé do nich naopak začínají více investovat

Stará auta do šrotu? Lidé do nich...

Akcie, virtuální měny, dluhopisy nebo třeba zlato. To všechno jsou produkty, které investoři hojně využívají. Posledních několik let se jako jedna z nejlepších možností, kam uložit...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson potvrdil své špičkové kvality během dlouhodobého testu časopisu Auto Bild na 100 000 km

Hyundai Tucson potvrdil své špičkové...

Německý časopis Auto Bild udělil vozu Hyundai Tucson v rámci dlouhodobého testu na sto tisíc kilometrů perfektní hodnocení. Oblíbený Tucson, vyráběný v Nošovicích u Frýdku-Místku, byl...