Společnost AUTOTÝM s.r.o. oslavila ve své poměrně krátké historii na českém trhu další významný milník – dosažení jednoho tisíce uzavřených klientských smluv

Za 16 měsíců působení společnosti AUTOTÝM na českém trhu v oblasti poradenství při koupi ojetého vozu přichází její další významný milník – tisící klient.

1autotym900

V rámci oslavy tohoto významného výsledku

– se výkonná ředitelka společnosti AUTOTÝM paní Jarmila Kowolowská setkala s tisícím klientem, panem Janem Černým, který se služeb společnosti AUTOTÝM rozhodl využít. Během přátelského setkání v příjemném duchu předala šťastnému majiteli titulu „1000. spokojený klient“ šek na bezplatnou službu společnosti AUTOTÝM při výběru a celkovém prověření ojetého vozidla.

Zmíněný dárkový šek využil pan Černý k nákupu kvalitního ojetého vozu značky BMW řady 1

– který byl vyroben v roce 2007 a od té doby najel již 94 000 km. Obdarovaný majitel se rovněž zúčastnil technické prohlídky s odborným rádcem společnosti AUTOTÝM, což výrazně přispělo k bezproblémovému nákupu vybraného ojetého vozu.

Na slavnostním setkání pan Jan Černý řekl:

„Společnost AUTOTÝM mě velice překvapila svým přístupem a rychlostí jak splnila mé požadavky na vyhledání nového vozu. Ani jsem netušil, že společnost, která poskytuje takové služby, na trhu vůbec existuje. Na začátku jsem se s technikem dohodl na parametrech vozu, pak mi přišla nabídka na pět vozů, z kterých jsem si vybral,“ zhodnotil svoji spokojenost čerstvý majitel ojetého vozu BMW pan Černý a dodal: „Nejvíce jsem byl překvapen z komplexní prohlídky mého budoucího vozu. Vizuální prohlídka, která prověřila funkčnost a stav vozila byla dle mého názoru naprosto profesionální. Následující prohlídka v autorizovaném servisu mě utvrdila, že kupuji vůz, který je v naprostém pořádku a že mě po jeho koupi nečeká nějaké nepříjemné překvapení s nutností dalších nečekaných investic. Oceňuji rovněž skutečnost, že jsem dostal od Autotýmu nabídku na moc pěkné auto při dodržení mého cenového limitu pod hranicí dvou set tisíc korun. Vřele dnes společnost Autotým každému doporučuji. Ušetřila mi především čas a peníze.“

Dosažení zmíněného významného milníku společnosti AUTOTÝM s.r.o. zhodnotila rovněž její výkonná ředitelka Jarmila Kowolovská:

„Neprve bych ráda popřála panu Černému mnoho šťastně najetých kilometrů s jeho zakoupeným vozem, který byl našimi rádci kompletně prověřen a pro svůj vyníkající technický stav také plně doporučen. I pro nás byla tato spolupráce s tisícím klientem nesmírně příjemná, protože byl na každém kroku vidět jeho zájem o práci našeho týmu s cílem vybrat tu nejlepší nabídku. A to se podařilo. Ráda bych také, v tomto případě, vyzdvihla velmi férové jednání prodávájící strany, což není v realitě dneška tak úplnou samozřejmostí. Bohužel přesvědčujeme se o tom na příkladech téměř každý den.“

Společnost AUTOTÝM dosáhla v posledních měsících významného nárůstu

– v počtu uzavřených klientských smluv, což jednoznačně potvrzuje stále větší zájem české veřejnosti o její služby v oblasti poradenství při koupi ojetého vozu.

„Jestliže jsme v červnu letošního roku hovořili na Výroční tiskové konferenci o 430 uzavřených klientských smlouvách za necelý rok našeho působení, pak je dosažení milníku jednoho tisíce uzavřených smluv za následující 4 měsíce z mého pohledu výsledkem, který naší úspěšnost na trhu jednoznačně prokazuje“, hodnotí současné výsledky AUTOTÝMU Jarmila Kowolowská.

O společnosti:

Společnost AUTOTÝM s.r.o. vznikla v červnu roku 2014 se sídlem v Praze jako start up projekt, který vytvořila společnost Creative Dock, zabývající se inovacemi v různých oborech (finance, pojištění a energetika). V rámci projektu AUTOTÝM pracuje v této společnosti 10 odborných rádců a další 10 kmenových zaměstnanců. Hlavní činnost společnosti se zaměřuje na vyhledávání kvalitních ojetých vozů dle požadavků zákazníků, administrativní prověření vozu (historie, počet skutečně najetých kilometrů a pravost dokumentace vozu, atd.) společně s partnerem – společností CEBIA spol. r.o.. Následně základní technickou prohlídku a testovací jízdu provádí rádci společnosti AUTOTÝM. Poslední fází procesu prověření vozu je jeho kontrola ve smluvním servisu. Nedílnou součástí nabídky společnosti AUTOTÝM s.r.o. je rovněž, v případě zájmu zákazníka, sjednání havarijního pojištění vozu či možnost jeho profinancování.

Více informací na:

www.autotym.cz

Zdroj: Tomáš Vaněk , VIZUS COMMUNICATION s.r.o.

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Formentor na poloostrově Formentor: Maják CUPRA

Formentor na poloostrově Formentor:...

Koncepční vůz CUPRA Formentor absolvoval poprvé cestu kolem mysu, po němž je pojmenován Inspirací designu prvního modelu, vyvinutého specificky pro značku CUPRA, byl vítr a Středozemní moře...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - „International Engine of the Year“: Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil ve své třídě

„International Engine of the Year“:...

Velký úspěch pro Audi v důležité kategorii s výkonem od 150 do 250 k Šéf vývoje Audi Rothenpieler: „Mnohostranná jednotka 2.0 TFSI je motorem, který používáme také pro hybridní pohony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve svých vozech představuje inteligentní systém čištění vzduchu

Hyundai ve svých vozech představuje...

Chytré čištění vzduchu sleduje a zvyšuje kvalitu vzduchu uvnitř vozu Cestující mohou v reálném čase kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru prostřednictvím informačního, zábavního a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU STANICE METRA JAVEL – ANDRÉ CITROËN V PAŘÍŽI

GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU...

V soutěži Grand Prix Stratégies du Design 2019, kterou pořádá týdeník Stratégies, byli bronzovou medailí v kategorii Veřejný prostor – Značení – Muzeografie oceněni autoři nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Využití mobilních plateb za parkování výrazně roste. S jedinou aplikací zaplatíte v modré zóně i na parkovišti

Využití mobilních plateb za parkování...

Pro úhradu parkovného lidé stále častěji využívají mobilní platby. Díky nim je možné úhradu na ulici, a to i v modré zóně, nebo v parkovacích domech a obchodních centrech realizovat...