Společnost AAA AUTO otevřela v Maďarsku nové pobočky v Szegedu, Pécsi a Székesfehérváru – cílem expanze je zvýšit nabídku na maďarském trhu na 1300 vozů

Celkový počet autocenter v Maďarsku se tím zvýšil na čtyři.

Skupina AAA AUTO Group tak nyní vykupuje a prodává ojeté vozy

– na čtyřech trzích v 39 lokalitách. Společnost plánuje další expanzi jak v Maďarsku, tak v ostatních zemích, kde působí. Nová pobočka v Szegedu, která zaměstnala 20 pracovníků, nabízí na ploše 4000 m2 až 250 vozů, autocentra v Pécsi a v Székesfehérváru zatím vozy pouze vykupují. Pobočka v Pécsi s plochou 7000 m2, která také s dvaceti zaměstnanci nabídne rovněž 250 aut, zahájí plný provoz na začátku října. Datum zahájení prodeje v Székesfehérváru zatím nebylo stanoveno, tato pobočka prozatím bude sloužit jako výkupní.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Objem prodaných vozů v Maďarsku rychle roste. Loni jsme začínali s nabídkou čtyř set aut, letos v červenci to bylo již osm set. Proto jsme se rozhodli podpořit prodej a rozšířit naší nabídku otevřením nových autocenter. Expandujeme ovšem na všech trzích, kde působíme, s cílem dosáhnout letos počtu čtyřiceti poboček, který se otevřením hned tří v Maďarsku velmi přiblížil. Kromě expanze v Maďarsku zvažujeme ještě nové lokality v Polsku a zároveň rozšiřujeme stávající autocentra v České republice a na Slovensku.”

AAA AUTO vybralo nové pobočky v Maďarsku

– po dlouhodobém průzkumu a analýzách lokálních podmínek, a to zejména z hlediska dostatku kupní síly, množství konkurence či vhodného geografického umístění. “Na pobočkách Pécs a Székesfehérvár jsme se rozhodli zahájit provoz delším obdobím výkupu, abychom co nejrychleji rozšířili naší celkovou nabídku v Maďarsku z 800 vozů na 1300,” dodala Karolína Topolová.

V České republice AAA AUTO minulý týden zahájilo sezónní výprodej vozů

– se slevami až do výše 60 000 Kč na jeden automobil. „Máme nyní na skladě necelých osm tisíc vozů. Snížení cen se týká většiny z nich. Nejradikálnější je u cca 3500 vozů kombi a MPV, kterým zároveň končí jejich hlavní prodejní sezóna. Průměrné snížení ceny je zde o 20 %,“ uvedla Karolína Topolová.

Zdroj: Temper Communication,a. s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai a Top Flight posunou budoucí mobilitu do nových dimenzí

Hyundai a Top Flight posunou budoucí...

Spolupráce značky Hyundai s bostonským startupem urychlí komerční využití bezpilotních letadel v různých odvětvích a na nejrůznějších trzích Partnerství bude rozvíjet nové obchodní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Peugeot rozšiřuje svou lifestylovou kolekci Legend

Peugeot rozšiřuje svou lifestylovou...

Peugeot představuje nové oblečení a doplňky Legend určené pro fanoušky značky. Za jejich retro stylingem stojí designéři studia Peugeot Design Lab. Tyto produkty, doplňující kolekce Lifestyle...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nová ŠKODA KODIAQ GT: Oficiální světová premiéra na autosalonu Auto Guangzhou 2018

Nová ŠKODA KODIAQ GT: Oficiální...

KODIAQ GT: Vrchol SUV-ofenzívy značky ŠKODA na čínském trhu Sportovní SUV-kupé: Nová exkluzivní vlajková lod značky ŠKODA v Číně SUV-ofenzíva: Důležitá součást růstové strategie...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost ŠKODA AUTO zvolena TOP odpovědnou velkou firmou 2018

Společnost ŠKODA AUTO zvolena TOP...

Společnost ŠKODA AUTO letos poprvé zvítězila v hlavní kategorii velkých firem Ocenění pod záštitou Poslanecké sněmovny, Senátu Parlamentu ČR a Ministerstva práce a sociálních věcí ČR...