Společnost AAA AUTO otevřela v Maďarsku nové pobočky v Szegedu, Pécsi a Székesfehérváru – cílem expanze je zvýšit nabídku na maďarském trhu na 1300 vozů

Celkový počet autocenter v Maďarsku se tím zvýšil na čtyři.

Skupina AAA AUTO Group tak nyní vykupuje a prodává ojeté vozy

– na čtyřech trzích v 39 lokalitách. Společnost plánuje další expanzi jak v Maďarsku, tak v ostatních zemích, kde působí. Nová pobočka v Szegedu, která zaměstnala 20 pracovníků, nabízí na ploše 4000 m2 až 250 vozů, autocentra v Pécsi a v Székesfehérváru zatím vozy pouze vykupují. Pobočka v Pécsi s plochou 7000 m2, která také s dvaceti zaměstnanci nabídne rovněž 250 aut, zahájí plný provoz na začátku října. Datum zahájení prodeje v Székesfehérváru zatím nebylo stanoveno, tato pobočka prozatím bude sloužit jako výkupní.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Objem prodaných vozů v Maďarsku rychle roste. Loni jsme začínali s nabídkou čtyř set aut, letos v červenci to bylo již osm set. Proto jsme se rozhodli podpořit prodej a rozšířit naší nabídku otevřením nových autocenter. Expandujeme ovšem na všech trzích, kde působíme, s cílem dosáhnout letos počtu čtyřiceti poboček, který se otevřením hned tří v Maďarsku velmi přiblížil. Kromě expanze v Maďarsku zvažujeme ještě nové lokality v Polsku a zároveň rozšiřujeme stávající autocentra v České republice a na Slovensku.”

AAA AUTO vybralo nové pobočky v Maďarsku

– po dlouhodobém průzkumu a analýzách lokálních podmínek, a to zejména z hlediska dostatku kupní síly, množství konkurence či vhodného geografického umístění. “Na pobočkách Pécs a Székesfehérvár jsme se rozhodli zahájit provoz delším obdobím výkupu, abychom co nejrychleji rozšířili naší celkovou nabídku v Maďarsku z 800 vozů na 1300,” dodala Karolína Topolová.

V České republice AAA AUTO minulý týden zahájilo sezónní výprodej vozů

– se slevami až do výše 60 000 Kč na jeden automobil. „Máme nyní na skladě necelých osm tisíc vozů. Snížení cen se týká většiny z nich. Nejradikálnější je u cca 3500 vozů kombi a MPV, kterým zároveň končí jejich hlavní prodejní sezóna. Průměrné snížení ceny je zde o 20 %,“ uvedla Karolína Topolová.

Zdroj: Temper Communication,a. s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Formentor na poloostrově Formentor: Maják CUPRA

Formentor na poloostrově Formentor:...

Koncepční vůz CUPRA Formentor absolvoval poprvé cestu kolem mysu, po němž je pojmenován Inspirací designu prvního modelu, vyvinutého specificky pro značku CUPRA, byl vítr a Středozemní moře...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - „International Engine of the Year“: Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil ve své třídě

„International Engine of the Year“:...

Velký úspěch pro Audi v důležité kategorii s výkonem od 150 do 250 k Šéf vývoje Audi Rothenpieler: „Mnohostranná jednotka 2.0 TFSI je motorem, který používáme také pro hybridní pohony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve svých vozech představuje inteligentní systém čištění vzduchu

Hyundai ve svých vozech představuje...

Chytré čištění vzduchu sleduje a zvyšuje kvalitu vzduchu uvnitř vozu Cestující mohou v reálném čase kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru prostřednictvím informačního, zábavního a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU STANICE METRA JAVEL – ANDRÉ CITROËN V PAŘÍŽI

GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU...

V soutěži Grand Prix Stratégies du Design 2019, kterou pořádá týdeník Stratégies, byli bronzovou medailí v kategorii Veřejný prostor – Značení – Muzeografie oceněni autoři nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Využití mobilních plateb za parkování výrazně roste. S jedinou aplikací zaplatíte v modré zóně i na parkovišti

Využití mobilních plateb za parkování...

Pro úhradu parkovného lidé stále častěji využívají mobilní platby. Díky nim je možné úhradu na ulici, a to i v modré zóně, nebo v parkovacích domech a obchodních centrech realizovat...