Společnost AAA AUTO a.s. zaznamenala rekordní nárůst prodeje automobilů v souvislosti se začátkem jarní sezóny.

Pouze za druhý březnový týden se prodalo 906 vozů, což představuje průměr 130 vozů denně.

Počet hovorů na infolince se ve stejném období zvýšil o 30 % a oproti loňskému roku se dokonce zdvojnásobil. Webové stránky www.aaaauto.cz navštívilo jen v únoru více než 130 000 lidí, kteří zhlédli přes 4 miliony stránek. V porovnání s uplynulými lety výrazně stoupá zájem zákazníků o ojeté vozy a branami autocenter společnosti AAA AUTO projde nyní týdně kolem 15 000 zákazníků.


Nejvyšších prodejů dosahuje společnost AAA AUTO vždy v jarním období. Letošní nákupní horečka začala přibližně o měsíc dříve, než za poslední roky. Dobrým indikátorem prodeje automobilů je počasí, a to je od března příznivé. Stávající skvělé počasí a neobvyklá tendence růstu prodeje by mohla vyvrcholit v květnu, kdy jsou pravidelně nejvyšší tržby. Denní prodeje mohou v tomto období dosáhnout v průměru i 200 vozů denně.


Obrovský nárůst prodejů ovlivňují především rekordně nízké ceny ojetých automobilů a obavy obyvatel z jejich zvyšování po vstupu do EU, zejména kvůli striktnímu dodržování norem EURO II a III. Velmi výhodné jsou i formy financování jako např. leasing, kterého využívá přibližně 60 % zákazníků.


Společnost AAA AUTO a.s. je největším prodejcem použitých vozů ve střední Evropě (43012 prodaných vozů za rok 2003, obrat 7 miliard, 1400 zaměstnanců) a patří mezi stovku největších firem v ČR. V letošním roce společnost vstoupí na trh i s prodejem nových vozů. V souvislosti s touto změnou a snahou zprůhlednit vlastní působení na trhu došlo ke změně názvu společnosti z AUTOMOBILE GROUP a.s. na AAA AUTO a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - V čisté mobilitě Hyundai předběhl dobu a evropský emisní plán 2030 není pro značku problém

V čisté mobilitě Hyundai předběhl...

Společnost Hyundai již v minulosti uvedla svůj ambiciózní plán – v globálním měřítku postupně rozšiřovat ekologicky šetrnou paletu vozů a to o 22 modelů do roku 2020. V roce 2021 tak bude...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Vzdělávací projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika se rozšiřuje na čtrnáct odborných škol

Vzdělávací projekt QHERO společnosti...

Projekt QHERO společnosti Porsche Česká republika na podporu vzdělávání v automobilových školách se po velmi úspěšné pilotní fázi rozšiřuje na 14 škol v celé České republice. Porsche...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Trvale udržitelný hliník pro kryt akumulátorů modelu Audi e-tron

Trvale udržitelný hliník pro kryt...

Značka Audi oceněna jako první výrobce automobilů certifikátem o trvalé udržitelnosti od iniciativy ASI (Aluminium Stewardship Initiative) Certifikát „Performance Standard“ pro trvale...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Modernizovaný Hyundai i40 přichází se svěžím designem přídě a novými bezpečnostními prvky

Modernizovaný Hyundai i40 přichází se...

Sedany a kombi segmentu D, Hyundai i40, nyní dostávají modernizovaný design a bohatší bezpečnostní výbavu Svěží design přídě s charakteristickou kaskádovitou maskou chladiče značky Hyundai...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA od ledna do září 2018 dodala zákazníkům 939 100 vozů

ŠKODA od ledna do září 2018 dodala...

ŠKODA si za první tři čtvrtletí polepšila v Číně (17,7 %), v Rusku (28,2 %) a v Evropě (4,6 %) Bestsellerem je i nadále ŠKODA OCTAVIA, poptávka po kompaktním SUV ŠKODA KAROQ i nadále roste V...