Společnost AAA AUTO a.s. zaznamenala rekordní nárůst prodeje automobilů v souvislosti se začátkem jarní sezóny.

Pouze za druhý březnový týden se prodalo 906 vozů, což představuje průměr 130 vozů denně.

Počet hovorů na infolince se ve stejném období zvýšil o 30 % a oproti loňskému roku se dokonce zdvojnásobil. Webové stránky www.aaaauto.cz navštívilo jen v únoru více než 130 000 lidí, kteří zhlédli přes 4 miliony stránek. V porovnání s uplynulými lety výrazně stoupá zájem zákazníků o ojeté vozy a branami autocenter společnosti AAA AUTO projde nyní týdně kolem 15 000 zákazníků.


Nejvyšších prodejů dosahuje společnost AAA AUTO vždy v jarním období. Letošní nákupní horečka začala přibližně o měsíc dříve, než za poslední roky. Dobrým indikátorem prodeje automobilů je počasí, a to je od března příznivé. Stávající skvělé počasí a neobvyklá tendence růstu prodeje by mohla vyvrcholit v květnu, kdy jsou pravidelně nejvyšší tržby. Denní prodeje mohou v tomto období dosáhnout v průměru i 200 vozů denně.


Obrovský nárůst prodejů ovlivňují především rekordně nízké ceny ojetých automobilů a obavy obyvatel z jejich zvyšování po vstupu do EU, zejména kvůli striktnímu dodržování norem EURO II a III. Velmi výhodné jsou i formy financování jako např. leasing, kterého využívá přibližně 60 % zákazníků.


Společnost AAA AUTO a.s. je největším prodejcem použitých vozů ve střední Evropě (43012 prodaných vozů za rok 2003, obrat 7 miliard, 1400 zaměstnanců) a patří mezi stovku největších firem v ČR. V letošním roce společnost vstoupí na trh i s prodejem nových vozů. V souvislosti s touto změnou a snahou zprůhlednit vlastní působení na trhu došlo ke změně názvu společnosti z AUTOMOBILE GROUP a.s. na AAA AUTO a.s.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Formentor na poloostrově Formentor: Maják CUPRA

Formentor na poloostrově Formentor:...

Koncepční vůz CUPRA Formentor absolvoval poprvé cestu kolem mysu, po němž je pojmenován Inspirací designu prvního modelu, vyvinutého specificky pro značku CUPRA, byl vítr a Středozemní moře...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - „International Engine of the Year“: Motor Audi 2.0 TFSI zvítězil ve své třídě

„International Engine of the Year“:...

Velký úspěch pro Audi v důležité kategorii s výkonem od 150 do 250 k Šéf vývoje Audi Rothenpieler: „Mnohostranná jednotka 2.0 TFSI je motorem, který používáme také pro hybridní pohony a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai ve svých vozech představuje inteligentní systém čištění vzduchu

Hyundai ve svých vozech představuje...

Chytré čištění vzduchu sleduje a zvyšuje kvalitu vzduchu uvnitř vozu Cestující mohou v reálném čase kontrolovat kvalitu vzduchu v interiéru prostřednictvím informačního, zábavního a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU STANICE METRA JAVEL – ANDRÉ CITROËN V PAŘÍŽI

GRAND PRIX ZA DESIGN PRO NOVOU ÚPRAVU...

V soutěži Grand Prix Stratégies du Design 2019, kterou pořádá týdeník Stratégies, byli bronzovou medailí v kategorii Veřejný prostor – Značení – Muzeografie oceněni autoři nové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Využití mobilních plateb za parkování výrazně roste. S jedinou aplikací zaplatíte v modré zóně i na parkovišti

Využití mobilních plateb za parkování...

Pro úhradu parkovného lidé stále častěji využívají mobilní platby. Díky nim je možné úhradu na ulici, a to i v modré zóně, nebo v parkovacích domech a obchodních centrech realizovat...