Skupina PSA Peugeot Citroën při příležitosti ženevského autosalonu 2016 plní svůj slib transparentnosti vůči zákazníkům a zveřejňuje 1.března 2016 první výsledky měření spotřeby tří svých modelů v reálných podmínkách provozu

Tato iniciativa je v automobilovém průmyslu světovou novinkou.

1spotrcitru900.jpg kopie

1spotrpeu308900

Výsledky vzešly z testů, které prováděly nevládní organizace

– Transport & Environment (T&E) a France Nature Environnement (FNE) pod dohledem společnosti Bureau Veritas. Tyto spolehlivé testy potvrdily spotřebu vozů PSA v reálném provozu i výsledky nezávislého průzkumu prováděného mezi zákazníky.

Skupina PSA Peugeot Citroën se v listopadu 2015 v mediálním kontextu, který zdiskreditoval automobilový průmysl, rozhodla přijmout jedinečný přístup, jehož cílem je zajistit transparentnost vůči zákazníkům a zveřejnit spotřebu svých vozů v reálném provozu.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem

– který se pro tento postup rozhodl. Dnes 1.března 2016 zveřejňuje první výsledky měření spotřeby u tří ze svých vozů.

Měření proběhla podle protokolu, který definovala nevládní organizace

– Transport & Environment, na veřejných komunikacích poblíž Paříže (25,5 km ve městě, 39,7 km mimo město a 31,1 na dálnici) za reálných podmínek provozu (použití klimatizace, jízda s vozem naloženým zavazadly, stoupání atd.). Protokol, který se inspiroval od evropského projektu RDE „Real Driving Emission“ PEMS (Portable emissions measurement system = Přenosný systém pro měření emisí, měří spotřebu paliva pomocí přenosného zařízení namontovaného ve voze). Garantem protokolu a jeho provádění v předem stanovených podmínkách je Bureau Veritas, nezávislý mezinárodně uznávaný orgán, který rovněž potvrzuje jeho řádný průběh a pravost všech výsledků.

První výsledky měření jsou podobné jako výsledky našich zákazníků (na základě výzkumu mezi nezávislými zákazníky) a odrážejí důkladnost vědeckého postupu, který probíhal ve spolupráci s Transport & Environment:

 

PEUGEOT 308

1.6l BlueHDi 120 S&S, 6st. manuální převodovka, Allure

  • Spotřeba měřená podle protokolu 5,0 l/100km
  • Spotřeba zjišťovaná na základě průzkumu mezi zákazníky 5,0 – 5,1 l/100km

 

CITROËN C4 GRAND PICASSO

1.6l BlueHDi 120, S&S S&S, 6st. manuální převodovka, Exclusive

  • Spotřeba měřená podle protokolu 5,6 l/100km
  • Spotřeba zjišťovaná na základě průzkumu mezi zákazníky 5,5 – 5,7 l/100km

 

DS 3

1,6l BlueHDi 120, S&S S&S, 6st. manuální převodovka, So Chic

  • Spotřeba měřená podle protokolu 4,9 l/100km
  • Spotřeba zjišťovaná na základě průzkumu mezi zákazníky 5,1 – 5,3 l/100km

 

Skupina PSA Peugeot Citroën, která je evropským lídrem z hlediska emisí CO2 a využívá ty nejnovější technologie, tak již nyní splňuje budoucí normy homologace a bojuje za zavedení postupu WLTP, který bude více odrážet reálné podmínky provozu.

PSA zveřejní do léta 2016 výsledky měření spotřeby paliva v reálných podmínkách provozu u 30 zásadních modelů značek Peugeot, Citroën a DS.

Ředitel pro výzkum a vývoj PSA Peugeot Citroën Gilles Le Borane uvedl:

„Musíme si zachovat důvěru svých zákazníků, což je podstatou přístupu, který jsme ohlásili v roce 2015. Měření prováděná ve spolupráci s T&E, FNE a Bureau Veritas, jsou nyní potvrzena a první zveřejněné výsledky odpovídají údajům o spotřebě, které uvádějí naši zákazníci.“

Manažer pro čistá vozidla ze společnosti Transport & Environment Greg Archem doplnil:

„Protokol vyvinutý společně se skupinou PSA Peugeot Citroën je podrobný a řádný. Potvrzuje spotřebu paliva testovaných modelů při použití v reálném provozu. Protokol dokazuje, že silniční testy jsou pro měření skutečných emisí CO2 spolehlivé. Měl by se proto stát podkladem pro všechny výrobce.“

Zástupce ředitele sdružení France Nature Environnement Michel Dubromel uvedl:

„Proaktivní přístup PSA Peugeot Citroën svědčí o naprosté transparentnosti týkající se emisí CO2 a podobný postup by skupina měla použít u emisí dalších znečišťujících látek. Splňuje legitimní očekávání občanů, pokud jde o ochranu veřejného zdraví.“

Výkonný viceprezident pro marketing, prodej a komunikace skupiny Bureau Veritas Marc Boissonnet prohlásil:

„Tato iniciativa, opírající se o spolupráci výrobní společnosti, nevládních organizací a certifikačního orgánu, je inovativní a konstruktivní. Splňuje podmínky nezbytné k získání odpovědi na otázky, které si mohou spotřebitelé klást. Skupina PSA Peugeot Citroën si vybudovala prostředky nezávislého a věrohodného ověřování, které může jako základ využít celý automobilový průmysl.“.

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autorizovaný dealer a opravce OPEL

Člen koncernu TUkas

Kontakt:
AUTO-STAIGER CZ A.S.
Praha 10, Černokostelecká 621/122
+420 271 009 111
servis.opel@auto-staiger.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

ZNAČKA DS MÁ V ČR NOVÉ VEDENÍ

Skupina Emil Frey v České republice jmenovala do funkce ředitelky značky DS od 1.července 2018 Martinu Bedrnovou. Ta doposud zastává funkci marketing leadera pro značky skupiny PSA. Značka DS,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Značka Emil Frey Select se stala oficiálním automobilovým partnerem fotbalového klubu SK Slavia Praha

Značka Emil Frey Select se stala...

Nedávno zrozená značka Emil Frey Select a legendární fotbalový klub SK Slavia Praha uzavřely dohodu o spolupráci. Vkladem firmy Emil Frey je zapůjčení 23 vozů z programu Emil Frey Select, které...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA je evropským lídrem v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) a v rámci své ofenzívy obnovuje svou nabídku v segmentu malých dodávek

Skupina PSA je evropským lídrem v...

Posílení produktové ofenzívy LUV skupiny PSA v rámci Core Model Strategy plánu Push to Pass Po obnovení řady kompaktních dodávek v roce 2016 nastala další etapa modernizace nabídky LUV Nová...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ NAZVANOU „INSPIRED BY“ VAŠÍ TOUHOU PO SVOBODĚ OD ROKU 1919 !

CITROËN SPOUŠTÍ NOVOU REKLAMNÍ KAMPAŇ...

Citroën spouští v těchto dnech novou kampaň, jejíž sdělení zní „Naše vize mobility se rodí z vaší touhy po svobodě“. Tento nový mezinárodní reklamní spot uvádí na scénu motto...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí 2018

Výrazný nárůst obratu v 1. čtvrtletí...

Objemy celosvětových prodejů vzrostly o 44,2 %, včetně společnosti Opel Vauxhall (OV), v 1. čtvrtletí se prodalo více než milion vozů[1]; Obrat skupiny činil 18,2 mld. EUR[2], což představuje...