Skupina PSA bude do konce roku 2021 vyrábět velké furgony v Gliwici (Polsko)

  • Skupina PSA potřebuje pro zajištění úspěchu své strategie v oblasti lehkých užitkových vozů (LUV) další výrobní kapacity;
  • LUV Opel / Vauxhall budou za účelem optimalizace efektivnosti používat platformy skupiny PSA;
  • Plán výkonnosti zaměřený na přizpůsobení podniku v Gliwici výrobě užitkových vozů.

„Tato pro podnik v Gliwici dobrá zpráva ukazuje, že náš program „Usine Excellente – Vynikající továrna“ se zavádí po celé Evropě a přináší synergie a efektivnost. Pro splnění našich ambicí na trhu lehkých užitkových vozů bude zcela zásadní výrobní výkonnost, díky níž budou naše značky[1] moci našim zákazníkům zaručit tu nejlepší nabídku v tomto segmentu,“ uvedl Yann Vincent, ředitel pro výrobu a logistiku.

„Spuštění výroby velkých furgonů je pro budoucnost podniku v Gliwici klíčovou etapou. Znamená důležitou výzvu pro dosažení maximální úrovně efektivity a kvality a uspokojení poptávky profesionálních zákazníků. V nadcházejících letech prokážeme naši flexibilitu a schopnost přizpůsobit naše procesy výrobě tohoto typu vozů.“ prohlásil Andrzej Korpak, ředitel továrny skupiny PSA v Gliwici.

Skupina PSA, která je evropským lídrem na trhu s LUV, hodlá dále posilovat svůj podíl na evropském trhu a urychlovat svůj rozvoj v dalších oblastech.

Závod SevelSud (společný podnik FCA / PSA se sídlem ve Val di Sangro v Itálii) překročil v posledních třech letech svou kapacitu výroby velkých furgonů Peugeot Boxer, Citroën Jumper a Fiat Ducato.

Začleňování značek Opel / Vauxhall do plánu využívání platformy pro velké furgony vyžaduje další výrobní kapacitu. Skupina PSA se proto rozhodla posílit svou přítomnost v Gliwici v Polsku a plně tak zhodnotit své know-how a konkurenceschopnost. Továrna bude transformována tak, aby vyhovovala výrobě užitkových vozů, a bude přizpůsobena platformě určené pro velké dodávky. Cílem této investice je zvýšit výrobní kapacitu závodu na 100 000 furgonů ročně. Díky zvýšení výrobní kapacity v segmentu velkých dodávek pro značky Peugeot, Citroën, Opel a Vauxhall bude skupina schopna do konce roku 2021 vyhovět požadavkům svých zákazníků a podnik v Gliwici získá jistotu výroby na více než deset let.

[1] Peugeot, Citroën, Opel, Vauxhall

 

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Máca s.r.o.
Znojemská 86, 586 01 - Jihlava
567 302 971
jsedlak@automaca.cz

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
Autocentrum Jan Šmucler
Borská 59, 301 00 - Plzeň-Karlov
800 900 701
plzen@smucler.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Elektrická ofenzíva v segmentu lehkých užitkových vozů

Elektrická ofenzíva v segmentu lehkých...

Na autosalonu užitkových vozů v Birminghamu (30. dubna – 2. května) představuje skupina PSA v předpremiéře modely Peugeot Boxer Electric a Citroën Jumper Electric. Skupina PSA, která je...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Skupina PSA pokračuje v testování autonomního řízení v rámci evropského projektu L3Pilot

Skupina PSA pokračuje v testování...

Skupina PSA pokračuje v testech autonomního řízení. Od začátku dubna jezdí v rámci evropského projektu L3Pilot po běžných francouzských silnicích vozy skupiny vybavené systémy pro...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Historický úspěch skupiny PSA v roce 2018:  rekordní obrat, objem prodejů, hospodářský výsledek z provozní činnosti i čistý zisk

Historický úspěch skupiny PSA v roce...

6,8% růst prodejů na 3,88 milionu vozů 18,9% nárůst obratu skupiny na 74 miliard €[1] 8,4% růst provozní marže[2] Automobilové divize PCD[3] 8,4% růst běžné provozní marže Automobilové...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil. prodaných vozů a nárůst prodejů na mezinárodních trzích o 6,8 %

Nový rekord v roce 2018: 3,9 mil....

Růst objemů prodeje již 5. rok po sobě, a to i přes nepříznivé ekonomické a geopolitické podmínky; Posílení „Princing power“ (strategie tvorby cen); Core Model Strategy (skladba modelové...