Skupina Auto Palace vloni prodala 14 069 nových a ojetých automobilů a dosáhla obratu 5,8 mld. Kč

Pohled na centrálu Auto Palace na pražském Spořilově:

Srdce v logu skupiny vyjadřuje nejlépe vztah k zákazníkům:

Pro dealerskou skupinu Auto Palace byl loňský rok 2016 nejlepší v historii působení firmy v ČR:

Za rok 2016 představuje nárůst prodejů Auto Palace  v porovnání s rokem 2015 celkem 18 % a celkovým obratem 5,8 mld. Kč v roce 2016 si skupina zároveň upevnila svoji pozici druhého největšího dealera automobilů v ČR.

Hospodaření firmy

Loňský rok byl pro skupinu Auto Palace rekordní hned v několika faktorech. Firma překonala svůj loňský obrat o více než 850 mil. Kč a zároveň prodala nejvíce automobilů v historii působení na českém trhu. Za uplynulých 12 měsíců roku 2016 prodala dealerská síť Auto Palace celkem 11 243 nových a 2 826 ojetých automobilů, tedy o 16 % více  nových vozů  a  o 26 % ojetin oproti roku 2015.

Skupina Auto Palace rostla vloni také

– dynamičtěji než automobilový trh v ČR celkově (12,5 %). Od roku 1991 prodala firma dohromady na českém a slovenském trhu 128 543 nových a ojetých vozů.

 Prvenství v prodejích

Auto Palace vloni udržel prvenství v prodejích značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai. V současnosti je dealerská síť prodejcem č. 2 značky Volvo, č. 3 vozů Opel a 5. nejvýznamnějším prodejcem Peugeot v ČR. Po třech letech od otevření showroomu značky Škoda na pražském Spořilově se společnost řadí na vynikající 9. místo v celkových prodejích ze všech 184 dealerů Škoda v ČR.

Největšího podílu prodaných nových vozů vloni dosahovaly

– ve skupině Auto Palace automobily značky Ford, kterých se v dealerské síti prodalo 5 536 kusů. Druhou příčku obsadil Hyundai s celkovým počtem 1 637 vozů následovaný značkou Škoda s 1 621 automobily.

Ojetinám pak kraloval Hyundai se 653 prodanými vozy, následován Škodou (488 vozů) a Fordem (308 vozů).

Silná pozice ve fleetových prodejích a operativním leasingu

Firmě se mimořádně dařilo i ve fleetových prodejích, v jejichž rámci zaznamenala společnost 31% nárůst. Ještě více se skupině dařilo při uzavírání smluv na operativní leasing, kde firma eviduje nárůst o více než 50 % oproti roku 2015.

Budoucí plány a investice

Firma vloni dokončila další fázi modernizace svých showroomů. Celkově investovala do rekonstrukcí 36 mil. Kč a dalších 28 mil. Kč má vyčleněno pro tento rok. V souvislosti s rostoucí poptávkou po vozech Tesla, společnost rovněž rozšiřuje flotilu této značky na 6 automobilů, které budou k zapůjčení v autopůjčovně RentPoint. Skupina zároveň vyhledává vhodné příležitosti pro rozšiřování své podnikatelské činnosti v ČR i na Slovensku.

Ralph Howie, generální ředitel Auto Palace pro ČR a SR říká: 

„Rok 2016 byl pro nás velmi úspěšným, a to hned v několika směrech. Dosáhli jsme vynikajících prodejních výsledků i rekordního obratu v historii působení naší firmy v ČR. Pokračovali jsme také ve snaze být poskytovatelem č. 1 v ČR pro fleetové zákazníky. Zlepšujeme rovněž zázemí pro naše klienty, a kvalitu poskytovaných služeb posouváme na ještě vyšší úroveň. V ČR jsme vloni vstoupili do segmentu luxusních ojetin, kde se nám rovněž velmi daří. V tomto roce se chceme ještě více přiblížit našim cílům stát se prodejcem č. 1 v ČR do roku 2020.“ 

***

O Auto Palace

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2016 dosáhla skupina AutoBinck obratu přes 1 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel, 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.

Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991

– jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi tři nejvýznamnější dealery na trhu. Za 26 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 128 543 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých třech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č.1 vozů Mazda, Ford, Hyundai a Mitsubishi. Společnost zaměstnává 500 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku.

Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce

Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

Více na:

www.autopalace.cz

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

KIA Motors Czech za dobu své existence na českém trhu prodala téměř 70 000 vozů.

Kia Motors Corporation – výrobce kvalitních automobilů pro všechny mladé duchem.

Kontakt:
KIA MOTORS CZECH s.r.o.
V Oblouku 128 Čestlice, Praha - východ 252 43 Průhonice
INFOLINKA KIA 222 999 333
kia-info@kia.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia investuje do IONITY s cílem urychlit budování sítě pro vysokovýkonné dobíjení elektromobilů

Kia investuje do IONITY s cílem urychlit...

Kia vstupuje do IONITY ve spolupráci se zakládajícími partnery BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company a Volkswagen Group s Porsche AG Investice umožní u elektromobilů s 800V technologií výrazně...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vstupuje do podniku IONITY. Zákazníkům to přinese zvýšení praktičnosti a komfortu

Hyundai vstupuje do podniku IONITY....

Hyundai vstupuje do společného podniku IONITY ve spolupráci se zakládajícími partnery BMW Group, Daimler AG, Ford Motor Company a Volkswagen Group s Porsche AG Investice umožní elektromobilům...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Bridgestone slaví další úspěchy v oblasti prvovýbavy

Bridgestone slaví další úspěchy v...

Bridgestone, největší společnost na světě pro výrobu pneumatik a gumárenských produktů, je také největším dodavatelem pneumatik pro vozy BMW. Bridgestone posouvá běžné hranice nabídky a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Cena čtyřletých ojetin začíná stagnovat. Nová auta však stále zdražují

Cena čtyřletých ojetin začíná...

Ceny ojetých vozidel rostly v posledním roce rychleji než ceny nových. Zatímco nové vozy zdražily o 3,57 %, cena čtyřletých ojetin se v posledních čtyřech kvartálech zvýšila o 9,14 %. V...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové crashtesty s nepříjemným překvapením

Nové crashtesty s nepříjemným...

Nové výsledky nezávislých bezpečnostních zkoušek aut přinesly nepříjemné překvapení. Zcela propadl vůz Fiat Panda. Zklamala také nová verze off-roadu Jeep Wrangler. Naopak modely Audi Q3, BMW...