SKUPINA AUTO PALACE PRODALA V ROCE 2018 V ČR PŘES 12 500 VOZŮ

  • Obrat dealerské skupiny ve výši 5,76 mld. Kč byl částečně ovlivněn celkovou situací na trhu v ČR v druhé polovině roku
  • Celkový prodej 9 307 nových vozů za všechny značky skupiny v ČR
  • Nejúspěšnější značkou skupiny byl opět Ford, v modelové řadě dominuje Focus
  • Pro čtyři tuzemské importéry automobilových značek je skupina Auto Palace největším dealerem (Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi)
  • Nejvyššího nárůstu v prodejním výsledku oproti roku 2017 (+23 %) dosáhla ve skupině značka Hyundai
  • Uplynulý rok ve znamení rekordního nárůstu prodeje ojetých vozů o 12 % (3 269 vozů)
  • Posilování pozice v oblasti fleevých prodejů dokumentuje nárůst o 2,7%
  • Investice skupiny Auto Palace vložené do modernizace provozů dosáhly hodnoty 24 mil. Kč
  • Auto Palace Group získala v minulém roce ocenění Superbrands 2018 za budování značky

Dealerská skupina Auto Palace zveřejnila svůj celkový hospodářský výsledek za rok 2018. Přestože bylo loňské hospodaření skupiny částečně negativně ovlivněno celkovou situací v prodejích nových vozů v České republice, v několika parametrech dosahla tato delerská skupina z ekonomického pohledu rekordních výsledků.

Skupina Auto Palace dosáhla v roce 2018 obratu ve výši 5,76 mld. Kč. Prodej nových vozů výrazně ovlinil v druhé polovině roku, stejně jako na celém trhu v ČR, nedostatek velmi žádaných modelů některých automobilových výrobců, způsobený opožděnou homologací emisích limitů jejich některých motorů dle nové metodiky WLTP. Skupina Auto Palace i za této neočekávané situace prodala na českém trhu 9 307 nových vozů. Včetně 3 269 ojetin pak vloni skupina Auto Palace v ČR prodala celkem 12 576 vozů.

Titul nejúspěšnější automobilové značky ve skupině Auto Palace pro rok 2018 obhájil Ford s počtem 3 999 prodaných vozů na českém trhu. Nejprodávanějším modelem Ford v roce 2018 byl model Focus, kterého se prodalo 948 kusů. Šlo o silný prodej končícího modelu za akční cenu 319 900 Kč, který byl v druhé polovině roku nahrazen novým modelem. Ten se díky svým technickým parametrům, bezpečnostním prvkům a prostoru stal Autem roku 2019 v ČR a úspěšně navázal na své předchůdce. Další automobilovou značkou skupiny Auto Palace, která dosáhla rekordního celoročního výsledku, je Hyundai. Především díky modelům i30 (919 vozů) a ix20 (408 vozů) zaznamenal meziročně největší prodejní nárůst ve výši +23 %. Prodeje nových vozů zvýšily vloni v rámci Auto Palace Group také značky Volvo (+15 %) a Mitsubishi (+ 6 %). Skupina Auto Palace je v ČR největším dealerem vozů značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Hyundai.

Rekordním výsledkem zakončila minulý rok rovněž oblast prodeje ojetých vozů, která je ve skupině Auto Palace reprezentována značkou AutoPoint. Celkem 3 269 ojetých vozů bylo prodáno novým majitelům, což je navýšení loňského výsledku o 12 %. Velkou zásluhu na tomto prodejním rekordu má meziroční zdvojnásobění nabídky ojetých vozů Škoda, což vedlo ke zvýšené poptávce zejména po zánovních a ročních vozech z programu Škoda Plus.

Rok 2018 byl u skupiny Auto Palace rovněž ve znamení posílení prodeje nových vozů firemním zákazníkům. Tuto skutečnost dokumentuje zvýšení fleetového prodeje o 2,7 %. Na posílení oblasti fleetových prodejů se Auto Palace Group ještě více zaměří ve své obchodní strategii také v letošním roce.

Jedním z dalších ekonomických ukazatelů pro roční hodnocení je počet odpracovaných servisních hodin. V roce 2018 bylo ve všech pobočkách skupiny Auto Palace v České republice odpracováno celkem 269 903 servisních hodin. Auto Palace Group se v loňském roce zaměřil rověž na výraznou modernizaci vybraných technologických provozů a investoval v této oblasti téměř 20 milionů Kč.

Skupina Auto Palace se vloni poprvé ve své historii stala držitelem mezinárodního ocenění Superbrands 2018 za úspěšný rozvoj své značky v České republice.

„Navzdory obtížím se zaváděním nové metodiky WLTP se nám v loňském roce podařilo u třetiny námi prodáváných značek prodeje nových vozů meziročně navýšit. Velmi dobrým signálem s ohledem na předpokládaný vývoj trhu je rovněž posílení naší pozice ve fleetových prodejích o a stejně tak i v prodejích ojetých vozů. Zaměřujeme se na neustálý kvalitativní posun v naší oblasti podnikání a loni vložené investice do několika technologických modernizací našich provozů jsou předpokladem ke splnění cílů, které nás čekají v letošním roce,“ zhodnotil rok 2018 Martin Saitz, generální ředitel pro distribuci a retail skupiny Auto Palace.

Auto Palace Group je součástí nizozemské skupiny AutoBinck založené v roce 1907 v Haagu – jedné z nejstarších automobilových společností na světě. AutoBinck je zároveň jedním z největších nizozemských investorů v ČR. Hodnota investic za dobu působení firmy v ČR se odhaduje na 1,65 mld. Kč na Slovensku pak 19 mil. EUR. AutoBinck v současnosti působí v 8 zemích Evropy – v Nizozemí, České republice, Slovensku, Belgii, Maďarsku, Polsku, Rumunsku a Slovinsku. V roce 2017 dosáhla skupina AutoBinck obratu 1,2 mld. EUR. V současnosti je rozdělena do 4 divizí: 1) Retail a distribuce vozidel (m.j. skupina Auto Palace), 2) Leasing a financování (Business Lease), 3) Distribuce náhradních dílů, 4) Smart mobility.
Skupina Auto Palace zahájila svou činnost na našem území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda a dnes patří mezi dva nejvýznamnější dealery na trhu v ČR. Za 27 let působení na českém a slovenském trhu skupina prodala 156 557 vozů. Svým zákazníkům nabízí ve svých dvou prodejních centrech v Praze a jednom v Brně, prodej automobilů celkem osmi značek – Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo a Peugeot. Zároveň vlastní dvě pobočky v Bratislavě na Slovensku, kde je prodej a servis zaměřen na vozy značek BMW, Mazda, MINI a Mitsubishi. V současnosti je Auto Palace prodejcem č. 1 vozů Ford, Hyundai, Mazda a Mitsubishi. Společnost zaměstnává kolem 600 lidí ve svých 5 pobočkách v ČR a na Slovensku. V roce 2017 dosáhla tato dealerská skupina rekordního obratu 6 mld. Kč.
Auto Palace nabízí širokou škálu služeb na každé pobočce. Pod jednou střechou zde zákazníci naleznou zázemí pro výběr a servis nových vozů, prodej a nákup ojetin (AutoPoint), specializované servisní a prodejní místo užitkových vozidel Ford (FordTransit Centrum), servisní zázemí, karosárnu, prodej náhradních dílů a autopůjčovnu (RentPoint). Součástí všech prodejních center jsou autorizovaná servisní střediska vybavená nejmodernější opravárenskou a diagnostickou technologií. Auto Palace je rovněž ekologicky velmi zodpovědná, proto podporuje prodej elektromobilů a vlastní i dvě nabíjecí stanice.

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Autopůjčovna s nabídkou vozů všech kategorií. 

 

Firmám nabízíme flexibilní pronájem vozů.

Kontakt:
RentPoint
Praha 4, Na Chodovci 2457
267 286 823
rentpoint@rentpoint.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Společnost Continental je Dodavatelem pro Auto roku 2019: Ford Focus je nabitý výrobky z českých závodů

Společnost Continental je Dodavatelem pro...

Společnost Continental se stala Dodavatelem pro Auto roku 2019 Vůz disponuje řadou výrobků z několika českých závodů Continental, tyto komponenty zajišťují pohodlí a bezpečnost cestujících...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru 2019 – historicky nejúspěšnější český pilot v kategorii osobních automobilů. Ouředníček pojistil výborné 17. místo.

Martin Prokop skvěle šestý na Dakaru...

Extrémní 41. ročník Dakaru je u konce. Martin Prokop navigovaný Janem Tománkem stanovil fantastickým šestým místem v celkové klasifikaci kategorie automobilů nový český rekord a vylepšil si...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop se na Dakaru posouvá na skvělé šesté místo celkové klasifikace a k tomu přidává nevídané gesto fair-play.

Prokop se na Dakaru posouvá na skvělé...

Drama 41. ročníku letos skutečně extrémního Dakaru se stupňuje s každou další etapou. Martin Prokop závodící s těžce pohmožděným zápěstím dnes na více než 300 měřených kilometrech...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Brufen a adrenalin – Prokopův recept na sedmé místo v etapě i v celkovém pořadí dvě etapy před koncem Dakaru.

Brufen a adrenalin – Prokopův recept na...

Po pondělní havárii spojené s těžce pohmožděným zápěstím bylo otazníkem, zda a jak bude moci Martin Prokop pokračovat v cestě za obhajobou, nebo vylepšením sedmého místa z celkového...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Prokop po havárii dokončil dakarskou etapu s těžce pohmožděnou rukou a na pokraji kolapsu. Stále se ale drží na sedmém místě celkového pořadí!

Prokop po havárii dokončil dakarskou...

Náročnost 41. Ročníku Dakaru podle předpovědi organizátorů graduje a stále těžší a větší duny selektují každý den startovní pole. Do sedmé etapy vyráželi Martin Prokop s Janem...