Skupina AAA Auto dosáhla rekordního počtu prodaných vozů za rok

Těsně před Vánocemi překročil počet vozů prodaných skupinou AAA AUTO v kalendářním roce hranici 80 000.

Za poslední tři roky se počet vozů prodaných v průběhu jednoho roku téměř zdvojnásobil. Zatímco v roce 2004 si ve skupině AAA AUTO zakoupilo vůz 44 240 zákazníků, v roce následujícím už jich bylo 50 800. Rok 2006 skončil co do počtu prodaných vozů na čísle 61 939 a pro rok 2007 bylo za cíl stanoveno 80 tisíc.

„Osmdesátitisícovou hranici prodeje jsme překročili těsně před koncem roku,“ uvedl viceprezident společnosti Matyáš Kořínek. „V přepočtu to znamená, že každý den bylo na našich pobočkách prodáno skoro 220 aut. Každé tři minuty naší otevírací doby tak některý z vozů z naší nabídky našel nového majitele,“ zdůraznil Matyáš Kořínek. Největší nárůst prodeje přitom zaznamenal maďarský trh, na kterém skupina AAA AUTO provozuje v současné době šest autocenter a jednu výkupní pobočku.

Poté, co byl 27. listopadu 2007 vykoupen čtyřstý tisící automobil v historii AAA AUTO, prodej vozu se stejným pořadovým číslem je očekáván v první polovině ledna.

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Porsche ČR startuje projekt QHERO na podporu mladých talentů v autobranži: cílem projektu je motivace studentů k aktivnímu zájmu o obor a praxi

Porsche ČR startuje projekt QHERO na...

QHERO, projekt komplexní podpory škol a studentů automobilového zaměření, zahájili v Integrované střední škole automobilní v Brně jednatelé společnosti Porsche Česká republika Vratislav...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Kia se vyšplhala až na samotný vrchol seznamu nominací soutěže Světové auto roku (WCOTY), a to díky šesti nominacím modelů Kia, nově uváděných na trzích po celém světě.

Kia se vyšplhala až na samotný vrchol...

Mezi nominovanými je i gran turismo Kia Stinger: Vysoký počet nominací – jde ruku v ruce s nedávnou produktovou ofenzivou automobilky Kia. Porotci soutěže WCOTY budou hodnotit modely Picanto,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Mladí lidé baží po trendy vozech – na zimu preferují SUV, v létě sahají po kupé a kabrioletech

Mladí lidé baží po trendy vozech –...

Za pět let vzrostl počet studentů a mladých do 25 let kupujících ojetiny o třetinu. Vlastnit automobil patří v dnešní době pro mnohé k základní výbavě – a jinak tomu není ani u...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Největší showroom značek Renault a Dacia otevřela skupina TUkas v Praze Malešicích pod názvem TUkas ČSAO

Největší showroom značek Renault a...

Na plochu více než 1000 m2 se vejde 13 vozů Renault, 7 vozů Dacia a 4 užitkové vozy z programu PRO+. Na fotografii zleva: Petr Lehký, Zdeněk Grund, Jiří Tůma Výstavba trvala 1,5 roku, náklady na...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový Nissan LEAF získal první mezinárodní cenu

Nový Nissan LEAF získal první...

Nový Nissan LEAF první ocenění získal na každoroční slavnostní události CES Unveiled v rámci veletrhu CES (Consumer Electronics Show), který pořádá asociace CTA (Consumer Technology...