ŠKODA prodlužuje sponzoringové partnerství s pořadatelem Tour de France A.S.O. do roku 2023

  • ŠKODA AUTO a A.S.O., pořadatel Tour de France, prodlužují partnerství do roku 2023
  • Česká automobilka podporuje Tour de France již 15 let
  • Rozsáhlá spolupráce s A.S.O. se rozšíří o další atraktivní cyklistické závody

ŠKODA AUTO prodlužuje své partnerství s Tour de France. Až do roku 2023 bude oficiálním hlavním partnerem Tour a dodavatelem oficiálních vozů Tour de France. Automobilka a organizátor závodu tak po 15 letech úspěšného partnerství položili základy pro další společné úspěchy. Za českou automobilku dnes v Ženevě smlouvu podepsali předseda představenstva společnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier a Alain Favey, člen představenstva za oblast prodeje a marketingu. Za pořadatele Tour de France, společnost A.S.O. (Amaury Sport Organisation) smlouvu podepsal její prezident Jean Étienne Amaury, Tour de France zastupoval ředitel Christian Prudhomme. Rozsáhlá spolupráce bude kromě Tour de France zahrnovat také další cyklistické závody.

Dohodu o prodloužení partnerství dnes v Ženevě podepsali
Bernhard Maier (třetí zleva), předseda představenstva
společnosti ŠKODA AUTO, Alain Favey (čtvrtý zleva), člen
představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast
prodeje a marketingu, Jean Étienne Amaury (druhý zleva),
prezident A.S.O., a Christian Prudhomme (třetí zprava),
ředitel Tour de France.

Alain Favey, člen představenstva společnosti ŠKODA AUTO za oblast prodeje a marketingu, říká: „ŠKODA a cyklistika – to k sobě patří. Prodloužení našeho dlouholetého partnerství s pořadatelem Tour de France, společností A.S.O., zvýrazňuje úzké spojení značky ŠKODA s cyklistikou. Podpora Tour de France a dalších renomovaných cyklistických závodů je důležitým aspektem 124leté tradice naší společnosti. Úspěšná historie naší značky konec konců začala v prosinci 1895 výrobou jízdních kol.“

Spolupráce s A.S.O. kromě Tour de France zahrnuje také cyklistické závody La Vuelta, Paris-Nice, Critérium du Dauphiné, Paris-Roubaix, La Flèche Wallonne, Liège-Bastogne-Liège a L’Etape du Tour. ŠKODA své aktivity navíc rozšiřuje a bude podporovat i další závody – Paris-Tours a Volta Catalunya. Při závodech Tour de France, La Vuelta, Paris-Nice a Critérium du Dauphiné bude ŠKODA sponzorovat také Zelený trikot pro nejlepšího jezdce bodové klasifikace.

V roce 2018 sledovalo Tour de France podél trati přibližně 12 milionů fanoušků, k nim je třeba připočíst také zhruba 1,4 miliardy televizních diváků z více než 190 zemí světa. Tradiční závod kolem Francie je tak třetí největší sportovní událostí na světě. Mobilní aplikace, kterou ŠKODA AUTO u příležitosti závodu připravila, zaznamenala v roce 2018 zhruba 1,5 milionu stažení.

Důležitou součástí podpory Tour de France je pro ŠKODA AUTO i role dodavatele oficiálních vozů. Flotila vozů značky ŠKODA se přitom od samého začátku vyznačuje maximální spolehlivostí. Tradiční česká automobilka dodává vozy také jednotlivým týmům i funkcionářům a organizátorům závodu. Například ŠKODA SUPERB slouží řediteli Tour Christianu Prudhommeovi jako Red Car, tedy mobilní dispečinkové stanoviště, ve kterém může využít posuvné skleněné střechy a ze zadního sedadla vstát, aby měl před startem každé etapy optimální výhled na peloton.

ŠKODA je mimo jiné na Tour de France zastoupena také velkoformátovými reklamními nápisy a celou akci komunikuje prostřednictvím různých kanálů. Pro Tour de France 2019 představí společnost ŠKODA AUTO novou marketingovou kampaň, kterou budou diváci moci sledovat v televizi, online a na sociálních sítích.

Václav Laurin a Václav Klement v Mladé Boleslavi založili továrnu na výrobu jízdních kol už v roce 1895 a položili tak základní kámen dnešní společnosti ŠKODA AUTO. Aktivity české automobilky v oblasti cyklistiky jsou proto vedle ledního hokeje jedním z pilířů strategie sponzoringu značky ŠKODA.

Úzké spojení značky ŠKODA s cyklistikou přitom překračuje rámec běžného sponzoringu. ŠKODA provozuje vlastní internetové stránky WeLoveCycling.com, které obsahují nejrůznější informace spojené s cyklistikou. Kromě toho jsou jízdní kola a cyklistické doplňky již řadu let součástí rozšířené nabídky produktů značky ŠKODA.

 

 

 

 

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Největší obchodní dům

automobilů v ČR

 

Motto AUTO JAROV zní: „Prodejem naše služby nekončí...”

Kontakt:
AUTO JAROV, s.r.o.
130 00 Praha 3, Osiková 2
251 002 111
autojarov@autojarov.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Aktivity koncernu Volkswagen v Indii sjednoceny do nové společnosti ŠKODA AUTO Volkswagen India Pvt. Ltd.

Aktivity koncernu Volkswagen v Indii...

Příslušné orgány schválily sloučení společností Volkswagen India Pvt. Ltd. (VWIPL), Volkswagen Group Sales India Pvt. Ltd. (NSC) a ŠKODA AUTO India Pvt. Ltd. (SAIPL) Sloučení tří společností...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA KAMIQ je mezi finalisty ceny AUTOBEST 2020

ŠKODA KAMIQ je mezi finalisty ceny...

Městské SUV značky ŠKODA je jedním z pěti vozů, kandidujících na titul „Best Buy Car of Europe in 2020“ Porota AUTOBEST se skládá z uznávaných automobilových novinářů z 31 evropských...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA představuje novou digitální asistentku: „Okay, Lauro!“

ŠKODA představuje novou digitální...

Premiéra digitální asistentky ŠKODA v městském SUV KAMIQ a kompaktním modelu SCALA Digitální asistentka Laura rozumí celým větám v šesti jazycích Nová funkce vrcholného infotainment systému...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Soutěž ECONOMY RUN 2019 prověřila úspornost vozů ŠKODA v běžném provozu

Soutěž ECONOMY RUN 2019 prověřila...

Absolutně nejnižší spotřeby dosáhl vůz ŠKODA CITIGO G-TEC s naměřeným průměrem 2,24 kg CNG na 100 km, odpovídající emise CO2 činily pouze 61,38 g/km Nejnižší spotřebu mezi zážehovými...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA AUTO vyrobila 250 000. exemplář svého kompaktního SUV KAROQ

ŠKODA AUTO vyrobila 250 000. exemplář...

Kompaktní SUV dosáhlo hranice 250 000 vyrobených kusů již po dvou letech od zahájení výroby KAROQ vstupuje do modelového roku 2020 s ještě lepší bezpečnostní a komfortní výbavou Modely SUV a...