SEAT dosáhl v říjnu dosud nejvyššího měsíčního meziročního nárůstu v roce 2017

 Výrobce automobilů dodal v uplynulém měsíci 40 200 vozidel, což je o 23,3 % více než v říjnu 2016 (32 600 vozidel).

Hlavními tahouny růstu v říjnu byly

Německo (+30,5 %) a Španělsko (+24,9 %), ale také další země, jako je Turecko (+209,1 %), Izrael (+62,5 %), Belgie (+37,2 %), Polsko (+36,5 %), Švýcarsko (+36,0 %) nebo Švédsko (+34,2 %).

S pouhými dvěma měsíci, zbývajícími do konce roku 2017

– se počet vozů SEAT, dodaných zákazníkům na celém světě, zvýšil o 14,4 %. V období od ledna do října prodala španělská značka 395 100 vozidel, což je o 49 600 vozů více než ve stejném období roku 2016 (345 500 vozů).

Wayne Griffiths, člen představenstva společnosti SEAT, zodpovědný za prodej a marketing, zdůraznil:

„Říjen byl vynikajícím měsícem a v jeho výsledcích se odráží pozitivní trend vývoje během celého letošního roku. Růst je velmi vysoký zejména díky pilířům naší značky, jimiž jsou Ibiza, Leon a Ateca a které nyní doplňuje nový model Arona, od něhož očekáváme, že přispěje k zachování růstu našeho prodeje. Prodejní výsledky mají navíc významný vliv na náš tržní podíl ve většině našich hlavních zemí. SEAT je v současnosti jednou z nejrychleji rostoucích značek v Evropě.“

Počet dodaný vozů SEAT v globálním měřítku výrazně vzrostl

– díky dvojcifernému růstu na hlavních evropských trzích značky. V období od ledna do října byly třemi zeměmi s nejvyššími prodeji Německo (84 100 vozidel; +13,6 %), Španělsko (81 200 vozidel; +21,5 %) a Velká Británie (48 400 vozidel; +19,5 %). Dalšími evropskými trhy s velkým nárůstem prodeje od ledna jsou Francie (20 300 vozidel; +13,0 %), Rakousko  (15 200 vozidel; +16,1 %), Polsko (9200 vozidel; +22,8 %) a Švýcarsko (8500 vozidel; +35,3 %). Turecko, šestá země značky SEAT z hlediska objemu prodeje, vzrostlo o 10,3 % a k celkovému prodeji přispělo 17 600 vozidly v období od ledna do října.

„SEAT roste také na českém trhu,“

říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „V říjnu bylo v České republice registrováno 649 nových vozů SEAT, což představuje meziroční nárůst o 14,3 %.“

Největší produktová ofenziva v historii značky SEAT

– pokračuje nyní novým crossoverem Arona. První vozy již byly předány zákazníkům. Od tohoto modelu se očekává, že přispěje k udržení růstového trendu prodejů značky SEAT. Arona doplňuje nové modely Ateca, Leon a Ibiza, které byly představeny v uplynulých 18 měsících. SEAT se chystá rozšířit své produktové portfolio v roce 2018 představením SUV s až sedmimístným interiérem. Nové vozidlo se objeví u prodejců podle plánu v posledním čtvrtletí 2018.

Produktová ofenziva zvyšuje zisky společnosti SEAT

Zvýšení prodeje se odráží také ve finančních výsledcích společnosti SEAT za první tři čtvrtletí. Během prvních devíti měsíců letošního roku vzrostl provozní zisk společnosti o 12,3 % v porovnání se stejným obdobím roku 2016 a dosáhl hodnoty 154 milionů eur. K tomuto výsledku přispěl jak větší objem prodeje, tak i vyšší zisková marže, vyplývající z vyššího podílu dražších vozidel, jako je Ateca, a lépe vybavených verzí na celkových prodejích. Podobně i výnosy z prodeje se od ledna do září zvýšily o 11,0 % na celkových 7,255 miliardy eur.

SEAT je jedinou společností ve Španělsku v odvětví automobilového průmyslu

– s kompletní škálou činností zahrnujících návrh designu, vývoj, výrobu a prodej osobních vozů. Nadnárodní společnost se sídlem v Martorellu (Barcelona) je členem koncernu Volkswagen Group. SEAT vyváží 81 % své výroby a působí ve více než 80 zemích prostřednictvím 1700 autorizovaných prodejců. V roce 2016 dosáhl SEAT provozního zisku 143 milionů eur, nejlepšího výsledku ve své historii, a na celém světě prodal téměř 410 000 vozidel.

Skupina SEAT zaměstnává více než 14 500 kvalifikovaných pracovníků ve třech výrobních závodech Barcelona, El Prat de Llobregat a Martorell, kde vyrábí velmi úspěšné modelové řady Ibiza, Leon a Arona. Vozy SEAT Alhambra dodává výrobní závod v Portugalsku, vozy Mii vyrábí závod na Slovensku, Toledo a Ateca vznikají v České republice.

Nadnárodní společnost disponuje jako největší průmyslový investor do výzkumu a vývoje ve Španělsku také Technickým Centrem, v němž pracuje 1000 inženýrů na vývoji inovativní automobilové techniky. SEAT již vybavuje své modely nejmodernější technikou z oblasti konektivity a v současnosti uskutečňuje proces kompletní digitalizace, zaměřený na podporu mobility budoucnosti.

Více na:
www.seat.cz

 

Nabízíme komplexní služby v oblasti prodejní a servisní péče SEAT.

SEAT – španělský temperament s německou technologií

 

Kontakt:
KONTAKT spol. s r.o.
Svobodova 2050, 511 01 - Turnov
481 325 726
oztu@havex.cz

KLÍČOVÉ CENTRUM

VÁŠ KLÍČOVÝ PARTNER

 

Kompletní klíčařský sortiment včetně výroby autoklíčů

Kontakt:
KLÍČOVÉ CENTRUM H&B Group
Plzeň, Žatecká 138/8, PSČ 301 00
377 225 903
info@hbgroup.cz

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v Číně: JAC Volkswagen položil základní kámen nového výzkumného a vývojového centra

Důležitý krok pro rozvoj značky SEAT v...

Nové výzkumné a vývojové centrum vznikne v čínské městské prefektuře Che-fej a zaměří se na klíčové oblasti elektrifikace, konektivity a autonomní jízdy JAC Volkswagen bude díky silné...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nový model Tarraco: správné SUV pro završení největší produktové ofenzivy značky SEAT

Nový model Tarraco: správné SUV pro...

SEAT vstupuje s modelem Tarraco na trh velkých SUV a završuje svou produktovou řadu v segmentu SUV, která již zahrnuje modely Arona a Ateca Tarraco je svěží novinkou v segmentu díky kombinaci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Financial Times ocenily SEAT jako evropského lídra digitální transformace

Financial Times ocenily SEAT jako...

Zpráva deníku Financial Times uvádí 100 evropských společností s vedoucím postavením v oblasti digitalizace Vybrané společnosti vynikají svou schopností přizpůsobovat se inovativním...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Všestranná konektivita a vášeň pro design: Co očekávají mileniálové od automobilu?

Všestranná konektivita a vášeň pro...

Generace, narozená v období od začátku 80. do poloviny 90. let, tvoří v současnosti 12 % všech zákazníků na automobilovém trhu v Evropě Design automobilu je pro 40 % zákazníků z této...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k „řídicímu centru“

Evoluce volantu: Od jednoduchého věnce k...

Na konci 50. let měl volant tvrdý, tenký věnec, který řidiči sloužil pouze ke změnám směru jízdy Evoluce volantu přinesla vyšší úroveň komfortu, bezpečnosti a ergonomie Současní řidiči...