Rok Mototechny Premium: Téměř tři sta prodaných aut, průměrná cena 840 tisíc

Mototechna Premium prodala během prvního roku existence této značky 295 vozů.

1mottechn942

Průměrná cena jednoho prodaného vozu přitom byla 840 tisíc korun.

Značku, pod kterou se prodávají výhradně ty nejluxusnější ojeté vozy prémiových značek, v dubnu loňského roku na trh uvedla společnost AAA AUTO. Prodejům Mototechny Premium dominují z více než dvou třetin značky Audi, BMW a Mercedes. Nejvíce oblíbeným modelem je Audi Q5.

Generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová uvedla:

„Z rozboru prodejů naší luxusní značky Mototechna Premium jasně vyplývá, že stát se jejím zákazníkem znamená stát se členem exkluzivního klubu majitelů zánovních luxusních vozů. Přitom prodejní cena těchto aut je často vůči ceníkovým pořizovacím cenám nových vozů až o 40 procent nižší.”

Mototechna Premium během prvního roku prodávala průměrně jedno auto každý den

Nejvyšší prodeje měla tato značka od srpna 2014 do října 2014. Mírný zimní útlum byl zakončen naopak nečekaně vysokými prodeji letos v lednu. „Nyní od března sezóna opět plně začala a prodeje významně rostou. Jsme rádi, že se nám sázka na prémiový segment vyplácí. Koupě luxusních ojetých vozů se nicméně vyplácí i našim zákazníkům, protože se jedná o kategorii nejlikvidnějších vozů, které ve stádiu ojetin ztrácí hodnotu pouze velmi pozvolna. I proto jejich koupě dává největší smysl ve fázi zánovního vozu,“ dodala Karolína Topolová.

Přibližně 55 % prodejů Mototechny Premium tvoří SUV a off-roady

Jejich prodeje v průběhu času nekolísají tak významně jako jiné druhy karoserie. 76 % prodaných vozů jsou diesely. Paletu nejprodávanějších barev vedou celou třetinou prodejů šedá se stříbrnou. Přibližně 27 procent prodaných vozů byly černé barvy, následují bílá s 21 procenty, modrá s 9 procenty a módní hnědá s 8 procenty.

Nejzajímavější vozy prodané Mototechnou Premium během prvního roku byly:

  • BMW M4
  • BMW X5 M, X6 M a X6 ActiveHybrid
  • Ford Mustang
  • Chevrolet Camaro
  • Lexusu IS-F
  • Maserati
  • Nissan GT-R
  • Porsche 911

Mototechna Premium dále prodala i vyslovenou sběratelskou raritu

– americký pickup Ford F-150 v limitované edici Harley-Davidson.

Zdroj: Temper Communication,a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design Week kreativní vnitřní prostor vozidla budoucnosti

Hyundai vystaví na veletrhu Milan Design...

Hyundai Motor Company bude součástí veletrhu Milan Design Week, pořádaného ve dnech 9. – 14. dubna Hyundai představí svou vizi zážitků z cestování automobilem v éře autonomních vozidel...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai Tucson N Line jako umělecké dílo

Hyundai pověřil umělce Andrease Preise, aby vytvořil „Drive A Statement“ Project Tucson: přitažlivou ilustraci na novém modelu Tucson N Line Jedinečné umělecké dílo vizualizuje sportovní...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Letní pneumatiky mají svůj význam, nezapomeňte přezout

Letní pneumatiky mají svůj význam,...

K prvnímu dubnu přichází pro řidiče doporučení vyměnit zimní pneumatiky za letní. Na rozdíl od zimních pneumatik u nás není přezutí na letní stanoveno zákonem. Mnozí řidiči tak často...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - České kamiony jezdí stále kratší trasy, hlavně doma a do Německa

České kamiony jezdí stále kratší...

Domácí tankování roste již několik let po sobě Dopravci redukují vozové parky Kamiony českých dopravců jezdí po stále kratších trasách, zejména v tuzemsku a do Německa. Vyplývá to...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor uvádí nové video „A Matchday in Europe“, zachycující vášeň a nadšení fotbalových fanoušků

Hyundai Motor uvádí nové video „A...

Hyundai Motor zveřejní své první celoevropské video 27. března ve spolupráci se všemi pěti partnerskými fotbalovými kluby: AS Roma, Atlético de Madrid, Chelsea FC, Hertha BSC a Olympique Lyonnais...