Přepravní společnost DPD CZ inovuje službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů

Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.

1dpd820

Jedná se o novinku na českém trhu

– kterou společnost DPD automaticky nabízí svým zákazníkům od 1. dubna. Jejím spuštěním chce společnost DPD ještě více zvýšit komfort při doručování svých zásilek, podpořit úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usiluje o snížení počtu najetých kilometrů a s tím související ochranu životního prostředí.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict

– postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do nové mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na 1 hodinu

Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodává Daniel Mareš.

Služba DPD Private se stala spolehlivým partnerem tisíce zákazníků

Odesílatelům nabízí bezpečnou přepravu jejich zásilek do druhého pracovního dne po celé České republice a komfortní a pohodlné doručení zboží jejich zákazníkům. Ti zejména ocení průběžné informování o zásilce v SMS a e-mailu nebo webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si mohou upravit doručení podle svých představ.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 300 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.

Zdroj: Temper Communication a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - KIA na veletrhu čisté mobility e-Salon představila techniku modelu e-Niro. Zároveň nabízí návštěvníkům testovací jízdy svých elektromobilů s dojezdem až 648 km

KIA na veletrhu čisté mobility e-Salon...

KIA představila svoji strategii elektrifikace pro následující roky Na veletrhu byly dnes exkluzivně k vidění jednotlivé části hnacího ústrojí modelu e‑Niro Návštěvníci si budou moci...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - MOON představuje na e-SALONu kompletní portfolio produktů a služeb pro rychlé a bezpečné nabíjení elektromobilů

MOON představuje na e-SALONu kompletní...

Společnost Porsche Česká republika, největší importér automobilů do ČR, je již důkladně připravena na příchod nové generace elektricky poháněných modelů koncernových značek Volkswagen,...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Pneumatika Bridgestone Blizzak LM005 dosáhla vynikajících výsledků v aktuálních testech zimních pneumatik v prestižních německých motoristických časopisech

Pneumatika Bridgestone Blizzak LM005...

Časopisy Auto Bild, auto motor und sport a firmenauto pějí chválu na novou prémiovou zimní pneumatiku Ať je mokro, sníh, nebo náledí, řidiči jsou s novou pneumatikou Bridgestone Blizzak LM005...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - DEN DÍKŮ SPOLEČNOSTI HONDA RACING: Společnost Honda slaví na okruhu Motegi 60 let své účasti v závodech mistrovství světa

DEN DÍKŮ SPOLEČNOSTI HONDA RACING:...

Šedesát let od svého prvního vstupu do závodů mistrovství světa oslavila společnost Honda již podesáté „Den díků“ nazvaný Honda Racing Thanks Day, kterého se dnes na okruhu Twin Ring v...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy zvyšuje prodeje na českém trhu

Volkswagen Užitkové vozy zvyšuje...

Volkswagen Užitkové vozy upevňuje v závěru roku svou pozici jedničky na českém trhu 5451 registrací od ledna do října představuje meziroční nárůst o 9,0 % Po velmi úspěšném říjnu...