Přepravní společnost DPD CZ inovuje službu DPD Private, která je určena pro doručení zásilek z e-shopů

Nově zná příjemce zásilky předem hodinový interval, kdy bude jeho objednávka doručena.

1dpd820

Jedná se o novinku na českém trhu

– kterou společnost DPD automaticky nabízí svým zákazníkům od 1. dubna. Jejím spuštěním chce společnost DPD ještě více zvýšit komfort při doručování svých zásilek, podpořit úspěšnost doručení zásilky na první pokus a zároveň usiluje o snížení počtu najetých kilometrů a s tím související ochranu životního prostředí.

Upřesnění času doručení na jednu hodinu je pod termínem Predict

– postupně zaváděno ve všech zemích, které patří do nové mezinárodní přepravní sítě DPDgroup, jejíž součástí je i česká společnost DPD CZ. Výhodou zavedení služby napříč všemi zeměmi je jednotná zákaznická zkušenost i vzájemné sdílení poznatků. Zpřesňování času doručení je možné díky speciálnímu softwaru, který kurýrům každý den naplánuje nejefektivnější cestu a automaticky optimalizuje trasy svozu a rozvozu zásilek. Výsledkem je kratší doba čekání na zásilku a podstatné zvýšení komfortu služby DPD Private. „Pro většinu zákazníků využívajících zásilkové služby je prioritou přesná informace, kdy jim bude jejich objednávka doručena. Společnost DPD proto vyhověla těmto požadavkům a zkrátila časový interval pro doručení ze dvou hodin na jednu,“ vysvětluje Daniel Mareš, jednatel společnosti DPD CZ.

Příjemce zásilky obdrží v den plánovaného doručení SMS a e-mail s upřesněním času doručení na 1 hodinu

Pokud příjemci tento termín nevyhovuje, může si ve webové aplikaci DPD Kurýr termín jednoduše změnit a ve větších městech dokonce vybrat část dne, kdy si přeje zásilku příště doručit. „Přínosem inovované služby je nejen zkrácení intervalu pro doručení, ale také šetrnější přístup k životnímu prostředí. Kurýři plánují svou trasu efektivně a díky upřesnění času dodání zákazníkům zvýší úspěšnost doručení zásilek na první pokus, a tím se sníží počty najetých kilometrů a produkce CO2,“ dodává Daniel Mareš.

Služba DPD Private se stala spolehlivým partnerem tisíce zákazníků

Odesílatelům nabízí bezpečnou přepravu jejich zásilek do druhého pracovního dne po celé České republice a komfortní a pohodlné doručení zboží jejich zákazníkům. Ti zejména ocení průběžné informování o zásilce v SMS a e-mailu nebo webovou aplikaci DPD Kurýr, ve které si mohou upravit doručení podle svých představ.

O DPD

DPD CZ je součástí DPDgroup, druhé největší mezinárodní přepravní sítě v Evropě. V České republice je společnost DPD přední poskytovatel přepravních služeb, který s 300 zaměstnanci a 600 kurýry doručí každoročně téměř 12 milionů zásilek. Díky inovativním technologiím, expertním znalostem a výborné péči o zákazníky poskytuje DPD nejlepší zkušenost s doručením všem svým zákazníkům. Inovativní službou Predict nastavuje společnost DPD nové standardy v doručování. Zákazník předem ví, kdy mu bude zásilka doručena s přesností na jednu hodinu. Zároveň si může doručení změnit tak, jak mu vyhovuje. Jako součást DPDgroup může DPD CZ využít více než 16 000 výdejních míst Pickup napříč celou Evropou a doručovat do 230 zemí po celém světě. DPDgroup je přepravní síť společnosti GeoPost, která s pomocí 26 000 zaměstnanců doručuje denně více než 3 miliony zásilek. GeoPost je mateřská společnost DPD vlastněná Le Groupe La Poste, která v roce 2014 vykázala tržby ve výši 4,9 miliard EUR.

Zdroj: Temper Communication a.s. Praha

 

Související články

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Hyundai Motor Czech daroval studentům automobil pro studijní účely

Hyundai Motor Czech daroval studentům...

Společnost Hyundai Motor Czech předala ve čtvrtek 15. listopadu klíčky od modelu i30 kombi žákům Střední průmyslové školy dopravní. Slavnostní předání vozu proběhlo v pražských...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Ojeté hybridy a elektromobily jsou na vzestupu, v AAA AUTO pro ně otvírají specializovanou sekci

Ojeté hybridy a elektromobily jsou na...

Mototechna EcoDrive se rozšíří i na další pobočky, do roka nabídne 300 aut Po značném boomu na poli nových aut se změny ve vozovém parku směrem k automobilům s nižšími či nulovými...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Volkswagen Užitkové vozy představuje na e-Salonu v Letňanech nový e-Crafter

Volkswagen Užitkové vozy představuje na...

Elektricky poháněný e-Crafter zahajuje novou éru užitkových vozidel Skříňový e-Crafter s vysokou střechou, užitečnou hmotností až 1,72 tuny a nulovými emisemi je specialistou do města Cena...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - Nové Audi e-tron se poprvé představí české veřejnosti na e-Salonu v Letňanech

Nové Audi e-tron se poprvé představí...

Česká výstavní premiéra pouhé dva měsíce po prvním odhalení v San Franciscu Luxusní SUV s elektrickým pohonem bude možné objednávat od konce roku První vozy s výkonem až 300 kW a...

Autoperiskop.cz  – Výjimečný pohled na auta - ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům na celém světě 99 400 vozů

ŠKODA dodala v říjnu zákazníkům na...

Dodávky zákazníkům: ŠKODA dodala za prvních deset měsíců roku 2018 zákazníkům celkem 1 038 500 vozů (+6,1 %) Trhy: Silný růst od ledna do října v Evropě (+4,3 %), Číně (+12,5 %), Rusku...